Dat schiet ook al op dan..1 juli is het zo Idd je moet ergens een grens trekken..die kleintjes snappen er toch al niks van..Maar gezellig hoor Ben benieuwd wat Tijn allemaal krijgt hihi..
Brrr, donderdag moet ik weer naar de tandarts. Ze hebben laatst een kweek gemaakt van mn tandvlees om te onderzoeken waarom dat nog steeds wat dikkig is op bepaalde plaatsen. En donderdag krijg ik de uitslag te horen. Mss moet ik dan wel aan de antibiotica. Ben erg benieuwd....bah! Als ik aan de antibiotica moet doe ik dat lekker na het weekend. Zaterdag nl weer feest; optreden van 2 rockbandjes. Dus ja....
Jeetje inderdaad nog maar 3 maanden dan wordt Juliën ook al weer 1 jaar Maar zaterdag alweer dan gaat het ineens zo snel he! Enne kom maar hier met Iman ze zeggen dat kinderen bij anderen altijd heel lief zijn...
Zullen we dan ruilen Lin..jij dhani..die slaapt 's nachts door*ff afkloppen haha* en verder is hij errrug aktief en doet enge dingen..
@sonnie: Dhani ook al? Juliën is ook al zo griezelig hij heeft overal blauwe plekken net of hij zwaar mishandeld wordt maarja ze leren van vallen en opstaan he,, @mv Tijn (kan ff niet op je naam komen ) Heb je nog specifieke dingen gevraagd of dingen op je lijstje? ik ben ook al een beetje aan het rond kijken voor Juliën maar het is zo moeilijk!
jaa het schijnt idd dat Juliën een jongen is! na een zeer rustig meisje is dit ook een grote verandering! maar wel leuk, haha!
Gelezen.. Spannend dan donderdag Hopelijk valt het allemaal mee..sterkte donderdag! En gewoon weer een feestje..feestbeest haha
Hahaha we postten weer door elkaar dus vandaar. Yep tis weer zover, wat n rotleven zeg, weer n feessie! Haha daarna weer een paar weekjes rust.
zo ik ga voor vandaag weer afsluiten nog paar dingen opruimen en dan lekker op de bank ,, morgen heb ik het vrij druk maar vast wel ff tijd om te kletsen!