Meiden jullie gaan echt te snel...hihihih.. ik kan het niet meer volgen. Lin balen dat je geopereerd moet worden... Saar fijn he dat cb... Yanouck al aan de kiezen.. men wat gaat ze rap... Allemaal aan de V tech.. ja ze zien er leuk uit... Miekie.. heb je dat nou nog steeds met je tandvlees.. dat lijkt me echt geen pretje.. En wat lees ik Tijn al met een vorkje eten.. nou dat lukt hier echt nog niet.. dan haalt hij het eten eraf en gaat het gegarandeert uitsmeren op de tafel... Mvanjanelle... Gaaf hoor een boerderij... Lijkt me wel wennen je vader in huis, maar als hij alles op zichzelf heeft dan gaat het wel... Wel rot hoor dat je moeder is overleden..lijkt me dat je die in deze moeilijke zware tijd extra heb gemist... @ Miran.. leuke foto's van Cyenna... en gefeliciteerd met de tanden..
Wij wachten nog wel even met de 2de hoor... even genieten van Valentino....misschien volgend jaar na de zomer.... Heb nu een klein neefje Dani... om van te genieten en er is nog een neefje of nichtje op komst eind oktober.. dus... daarna zijn wij weer aan de beurt... Ik lees hier nog steeds regelmatig over kindjes die niet willen slapen... ik heb een kindje die heel veel wil slapen.... Ben nu aan het proberen om zijn slaapjes een beetje terug te dringen.. want heb het idee dat hij heel de dag slaapt.... Hij is nog steeds tussen de 6,5 en 7,5 uur wakker.. Vandaag was hij in de ochtend 1 uur wakker geweest.. en sliep daarna tot half 1... en toen heb ik hem wakker gehouden tot 16.45 uur... nou hij was echt helemaal op.. ik heb hem dan ook om 19.30 uur wakker gemaakt.. maar hij lag echt nog diep te slapen.... Ik ben nu een beetje aan het kijken of het geen gewoonte is dat slapen van hem... dus zijn patroon doorbreken, maar geloof niet dat het werkt. Als hij een slaapje overslaat, haalt hij het in zijn volgende slaapje in...
hey... er is iets fout gegaan... naja..goede morgen... ff snel, hoi zeggen... had gister geen verbinding.. mn router werkte weer is niet.. dat ding is echt superrr(not)
Goeiemorgen.... en jawel, de zon schijnt. Nu meer hopen dat dat zo blijft, gisteren scheen ie ook maar dan achter de wolken.
goodmurning! Saar wat rot, hier is ook iets mis met de router, maar tot nu toe krijg ik m altijd weer aan de gang Lilith, kom je ook naar de meeting met Sarah? Hier ook lekker zonnetje! Vanmiddag gaan we een poging doen om met Iman te zwemmen hahahaha... Mijn schoonzusje en ik. Dus hou mijn hart vast
haaaai, De loopwagen is geweldig er zitten alleen zoveel knopjes aan die veel interessanter zijn dan het lopen erachter Lin je gaat t dus weer proberen! de aanhouder wint zeggen ze hopelijk vindt Iman t zwemmen nu wel leuk! Mamamaantje ik krijg de mail niet naar je gestuurd! t is veel mb (8 dacht ik) dus moet je ff wat vrij maken wel fijn dat je vader bij jullie komt Annemarie, echt een beetje ouderwets maar wie zou dat nou niet willen? beter dan een verzorgings huis of id! jeetje Tijn al zelf eten? knap hoor! Ja Valentino slaapt wel heeeel veel! dit is Evi dr schema misschien heb je er wat aan; 07:00 wakker naar beneden flesje en sesamstraat kijken daarna spelen 10:00 fruit en sap en naar bed 12:30 wakker, brood en fles 14:30 koekje, klein flesje en naar bed 16:30 maak ik haar uiterlijk wakker (vaak is ze al wakker) 18:00 eten (bewust wat later anders is ze t snel zat na t eten) 18:30 in bad (om de dag) 19:00-19:30 boekje lezen klein flesje melk en naar bed misschien heb je er wat aan?! x
http://www.mijnalbum.nl/Album=YHCIX34A Hier staan alle foto's van gister Ik ben ook nog een filmpje aan het uploaden, maar duurt zooooo lang pfff
Oeh thanks ladys Ik vind m ook echt mooi! Mad, ik was daar ook al over aan het denken Iman slaapt ook nog 2 keer per dag en zoals gister als ik de hele dag weg ben, maar 1 keer.
Ik heb gister zo gelachen met dat jongetje (Quinten) die mee was. Hij had van mijn schoonzusje een zwembroek van spongebob gekregen. Zegt hij: 'ja want ik heb ook een tshirt aan van spongebob en ook een onderbroek, kijk maar!' Hup broek omlaag om even zijn spongebob onderbroek te showen whahahaha... Ook zei hij: Iman probeerde net met me te praten. Ohh zeg ik wat zei ze dan? Ja dat verstond ik niet zo goed zegt hij whahaha.
Haha grappig he die kids Idd een supermooie foto van Iman! De andere ook trouwens! Miekie sterkte bij de tandarts donderdag! Grote jongen is Tijn al, met z'n vork eten! Als ik dat hier zou doen, zou het eten overal terecht komen behalve in haar mond Gisteravond wilde Cyenna ook niet slapen... Maar ze was dus niet de enige zo te lezen.. Mad, geef jij Evi geen flesje meer voordat ze naar bed gaat? Gaan jullie nog wat doen vandaag?
hi hi echt grappig die uitspraken van die kids he t zijn allemaal gave foto`s geworden! je kan duidelijk zien dat Iman in haar sas was 8)
ZWEMMEN ga ik Miran Dussss ikben benieuwd hoe het gaat hahaha Ik had gedroomd dat ze het nu heel leuk vond... Maar ja, de meeste dromen zijn bedrog he
Miran jij bent oplettend deze ochtend ja ik geef nog een klein flesje van 100 cc ofzo voordat ze naar bed gaat! meestal bij t verhaaltje lezen!