mmmm ik ga m huis opruimen en heb een oudergesprek van 16:00 tot 17:00 bleeee helemaal geen zin! mama Linda Iman wou graag een ijsje betellen van de menu kaart Miran wat ga jij vandaag doen? en jij Saar? moesten jullie gister ook niet naar de WW ? Sarah wil jij het Sonja boek nog? x
Haha ja viel me op Mad Maar toch idd nog een flesje! Oh ZWEMMEN haha, hopelijk vindt ze het nu wel leuk! Moet toch wel he met dat mooie weer Succes! En Iman lief zijn he
Ik ga zo naar m'n moeder en denk dat ik daar de halve dag blijf. Ff boodschapjes doen en kijken voor cadeautjes voor Cyenna haar verjaardag. Heb namelijk nog steeds geen idee eigenlijk
Linda meldt zich ( Even bijlezen, ik spreek jullie morgen dan wel hahaha ik moet geloof ik 35 pagina's )
ja en dan zeker al je antwoorden in 1 grote lap...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr je komt maar weer gewoon elke dag hoor lindaaaa ennn leuke foto van Iman...echt mooi geworden ennnnnn over valentino's slaap... misschien heeft ie het gewoon nodig? zal vanzelf wel minder worden als hij straks kan lopen en nog meer van de wereld wil zien. Q is ook niet veel wakker, maar gaat eerder naar bed dan valentino smorgen rond 9.30 uit bed en om 1300 er weer in..dus dat is 3,5 uur wakker dan om 1500 wakker tot 18.30 = 3,5 uur wakker en dan de nacht in...Q is dus 7 uur wakker op een dag nou verder saar wanneer moet je ook alweer naar het cb?
Ik las net dat Son en Senna iets engs hebben aan hun pols, hoe is het er nu mee ? En Lin hoe kom je aan zo'n uitstekend botje ? Klinkt eng Ik zag foto van Cyenna in de box en met tanden, wat gaat zij opeens hard he ! Grote meid geworden zo snel Foto's van Iman zijn echt mooi inderdaad en dat haar blijft ook maar groeien ! Ik denk dat ik over 4 jaar ofzo eindelijk eens een elastiekje kan gebruiken haha Zullen we een poll maken wie er het eerst zwanger is van de 2e ? En degene die het goed heeft wint dan de pot Spannenddd ! Verder weet ik echt niet meer wat er allemaal geschreven was Oh ja, thanx voor jullie sms-jes en berichtjes
Oh ja van dat slapen : Geniet er nog even van ! Wat Suus zegt, zodra ze kunnen lopen en meer ontdekken blijven ze toch langer wakker Ikke nog steeds jaloerssss 8) Loïs slaapt met moeite een half uur tot een uur per dag dus zij is dan dus ehhh 12 uur KLAARwakker