aaaaaaaaaah wat schattig dat jurkje, ben alleen bang dat ik voor gek verklaard ga worden als ik Kylian in het jurkje hijs Annemarie, het lijkt me een goede oplossing voor je vader, het zal even wennen zijn maar hij heeft in ieder geval zijn eigen woongedeelte dat is beter dan dat ze helemaal bij je inwonen zoals Jan's opa en zijn moeder hadden. Dan heb je geen van allen een echt prive leven. Wat is Iman toch een knappert zeg, met die geweldige bos krullen. Zo ziet Kylian's dag eruit. 7.30 uur wakker en een fles lekker in bed (drinkt hij zelf leeg) 8.00 uur aankleden en spelen. 10.00 uur fruit hapje 11.30 uur boterham + flesje en naar bed. Tussen 13.30 en 14.00 uur is hij dan meestal weer wakker 14.30 uur sap en een koekje 16.30 uur warm eten en een toetje 17.30 uur even naar bed 18.00 uur Mama ik ben weer wakker. 19.30 uur in bad (om de dag) 20.00 uur fles en naar bed. dat is dus 2,5 uur slapen op een dag van ongeveer 12 uurtjes. Groetjes Anita
Het schema van Sarah: 8.00 uur wakker + papfles 9.30 uur naar bed 12.00 uur boterham + fles 14.00 uur naar bed 15.00 uur fruithap 16.00 uur diksap 17.45 uur warm eten daarna naar bed 20. uur fles en naar bed Na het eten is ze altijd supermoe dus leggen we haar altijd nog even een uurtje voordat ze de laatste fles krijgt.
Lin@ we gaan Yassir en Iman koppelen 1 mei . Knapperd hoor! Linda@ Lois heeft onwijs leuke jurk en band om zeg! Staat er erg leuk. Mooie meid hoor! Yassir slaapt ook een paar keer per dag, mits we thuis blijven. Ene keer 2 uurtjes andere keer een half uurtje. Mamaantje@ ik zou de kleine gewoon laten slapen, hij heeft het misschien nodig. Ik weet zeker dat je over een tijdje roept sliep die maar zoveel als toen hihiihih. Ik ga niet veel bijzonders doen! Misschien ff naar de kinderboederij. Doeg
Ja hoor vind ik ook. Sarah slaapt soms ook nog heel veel. Als ik zie dat ze moe is leg ik haar in bed... en heb ik weer even tijd voor mezelf! Wat is Loïs een schatje zeg, en wat een superleuk jurkje... waar heb je die vandaan?
@ Hanan: Niks koppelen tussen Yassir en Iman! Iman past beter bij Juliën krijg ik mischien zelfs kleinkinderen met haar! haha Maare Lois is ook een goede kandidaat als ik die foto;s allemaal bekijk! @linda: Mooie foto's van Iman zeg! @ Andere Linda: Super fopto van Lois en dat jurkje echt geweldig @mamaantje: Als hij die slaap nog nodig heeft zou ik hem denk ik toch laten slapen! alleen zou ik dan 's middags de tijden iets rekbaarder maken anders zit je altijd zo vast aan de bedtijden en kun je nooit iets ondernemen. Schema Juliën: tegen 8.00 wordt hij wakker en krijgt dan een fles die hij zelf leegdrinkt rond 9.00 gaat hij in bad/ krijgt kleertjes aan, daarna ff spelen rond 11.30 krijgt hij zijn fruithapje ,, (deze later doordat hij 's morgens nieuwe voeding krijt) tegen 13.00 boterham+ 150 cc dan naar bedje (tegen 15.00 meestal weer wakker) 15.00 sap met koekje of rozijntjes dan spelen 16.30 half potje warmeten tegen 18.00 warm eten (waar mogelijk eet hij met ons mee anders fles 210cc )daarna een danoontje 19.30 verhaaltje voorlezen en slapen (soms pyjama papje) Tussendoor krijgt hij veel water te drinken
wow Lin wat schattig dat jurkje en die schoentjes van Loïs..wat een poepie Ow en lois lijkt op foto's groter dan in het echt hoor tenminste dat vond ik..toen ik haar voor het eerst zag vond ik haar echt kleiner dan op de foto's.. Ook mooie foto's van Iman voorbij zien komen..schatje hoor Suc6 met zwemmen..hopelijk vind ze het nu wel leuk.. Suus liep jij toevallig in Buiten vanmorgen?
aaah wat een jurkje! hihi echt een gave outfit indd om op te vreten! Iman staat ook weer mooi op de foto! mooi haar heeft ze hoor! je kan al echt met dr tutten he cyenna gaat ineens heel hard he! ook een cutie hier slaapt luc maar 1 keer per dag, met geluk een uurtje.. maar soms ook helemaal niet..
wat is dat toch met jullie, komen jullie elkaar telkens tegen Heb dat wel met een jongen en meisje van een ander forum, wonen hier ook in de stad.. maar van zw pagina nog niemand tegengekomen.
ooh luca eet al zo'n heel 12 maanden potje op, hihi, lekker dat ie het vindt. heb ook het idee dat ie aan die 8 maanden potjes niet genoeg heeft. huilen joh als het op is..
tnx luca gaat pas tegen 20.00 naar bed dan slaapt hij het klokje rondt. soms slaapt ie nog iets langer..
ja dat heb ik met Juliën ook! hij krijgt nu maar een half potje omdat hij nu fantomalt voeding heeft. daar wordt hij gelukkig wel vol van maar ik merk dat ik heb tussendoor steeds wat moet aanbieden! dat halve potje tussendoor is meer om de tijd te overbruggen naar het avond eten zelf! Eten jullie kleintjes soms al mee met de pot ?
Had gebeld met neurologie in het ZH voor afspraak, maar kan pas eind juli terecht Baalde er echt van..het wordt met de dag erger en dezelfde tintelingen krijg ik nu ook in mn andere hand..dus HA gebeld en die gaan nu afspraak maken..wordt morgen teruggebeld dus ben benieuwd.. En vanmorgen had dhani weer iets hoor Zat ie met zn vinger tussen de magnetron helemaal bloeden..schrok me dood joh..zn vinger werd helemaal dik ook..maar meteen onder de koude kraan gedaan..is toch goed of niet? Hij gaat aan handvat van magnetron hangen en 1 hand aan de onderkant en toen klaptte hij dus open..Ga vanmiddag gelijk kijken of daar ook iets van beveiliging voor is..
hier gaat het goed met de 8 maanden potjes...op een dag 1 pot fruit/of een versfruitding en 1 pot groente verder een boterham en rijstewafeltjes/lange vinger en sap doe ik in de fles en die sabbelt die dan op een dag op en 500 cc melk beetje door elkaar zo... verwarrend zeker? dussssssssss (een kip is geen mussss) 500 cc melk (over 3 flessen waarvan 1 met pap) fles sap pot groente pot fruit koekjes (rijstewafel of lange vinger of liga) boterham heeft ie ook wel genoeg aan... maar zijn dag is ook niet heel lang haha, dus anders zou het zo proppen worden