welke zin? met smart afwachten? denk het wel.. haha hier vast het schemerfilmpje... Let vooral op mijn prachtige jeugdige voordrachtstem... ja ja en toch al 29 whahahaha en vien die zo trots was dat ze eindelijk het woordje Vrucht goed had, want ze zei eerst steeds fruit http://s147.photobucket.com/albums/r286 ... ing066.flv
en nuuuuuuu flesje en even naar de kinderboerderij... wegsmelten in de zon ... oh nee diertjes aaien bedoel ik ... tot laterzzzz
SUUS... wat een leuke flmpjessss! en foto... ik vind je kindjes zo lieffff ! trouwens, kom je mij ook verhaaltjes voorlezen?.. zo kan ik ook wel inslaap vallen...
is goed hoor haha we zijn net even naar de kinderboerderij geweest, maar hij was al dicht toen we er aankwamen... dus even via het hek kijken... toen naar de schommels... toen langs het water terug en nu is Vina buiten spelen. Benauwd buiten hoor... denk wel dat het idd straks gaat regenen... ff afwachten... hier nog wat gebeurd?
ja he vond ik ookal toen ik net booschappen ging doen... jammer dat de boerderij dicht was... en hoe staat het met jouw drill-booth-camp?
Zo, ff lekker gefietst en in de tuin gespeeld, Tijn ook trouwens. De lucht wordt hier ook wat grijzer! Miran en Saar zijn jullie nog naar de WW geweest?
aaaaaaaaah wat zijn ze toch lief grote zus een broertje Q Trouwens Q heeft zich prima aan de instructies gehouden, de lolly is immers niet op de grond beland. Kylian wilde vanavond helemaal zijn toetje niet, ach ja ook niet zo erg een keertje overslaan. Papa en mama eten ook zelden een toetje Breng ik net Kylian naar bed, was hij het er niet zo mee eens dus brullen. maar goed eerst maar eens een kwartiertje brullen voordat ik ga kijken want meestal valt hij voor die tijd wel in slaap. Na 10 minuten hoor ik hem alleen nog maar wat brommen (een teken dat de slaap nabij is) en wat doet snuggere jan (de dombo ) gaat hij , voordat hij een eindje gaat fietsen, nog even boven kijken Dus Kylian weer wakker en brullen, kunnen we weer van voren af aan beginnen. Komt hij beneden en zegt hij heel droog Goh dat heeft helemaal niets geholpen. Soms kan ik hem wel wat, die man van mij Groetjes Anita
Hellow! We hebben heeeeeel rustig aangedaan. Eerst was Iman bang en huilerig. Dus ben ik met haar op de rand van het peuterbadje gaan zitten. Toen ze op een gegeven moment wat meer op haar gemak was heb ik haar met haar voeten in het water gezet. Op een gegeven moment ging ze vanzelf zitten. Toen ze eenmaal gewend was kwam ze helemaal los hahahaha... Spetter de spetter! Heel leuk! Grappig was om te zien dat toen Iman zich niet op haar gemak voelde ze ook opeens haar speen weer wilde toen ze gewend was liet ze de speen ook weer los! We hebben n paar fotos gemaakt, zal ik strakjes even uploaden! Net samen gedouched, en nu loopt ze in haar loopwagentje wat rond. Son, fijn dat de HA een afspraak voor je gaat maken, want die pijn is ook niets!
Nou dat ging dus best goed Lin! Ben benieuwd naar de foto's. Wij gaan morgenvroeg weer met zn 3en zwemmen, leuk hoor. Ja Anita mannen, soms......
Jaa Iman vond het zwemmen dus leuk! Eindelijk hihi Goed geluisterd Iman 8) Leuke filmpjes en foto's van allemaal! Je kids lijken idd echt super elkaar Suus! Lieff! En Kylian, de wiebelkont hihi. En Loïs, wat een supergaaf jurkje! En die bijpassende schoentjes en haarband, echt heeeel erg leuk! Ik ga volgende week weer wegen bij de WW. Afgelopen 2 weken niet zo m'n best gedaan Dus nu er weer tegenaan
Suusje erg leuke filmpjes en idd je kids lijken erg veel op elkaar. Lin@ gelukkig dat Iman het leuk vond. Nu nog het strand!
Ja Suus helemaal vergessen: Leuke filmpjes van Q met de lolly en Vina, Nikki en Mike in actie En heeeeeeeele lieve foto! Lin, ook een mooi plaatje van Lois! Zo lief dat jurkje! Hier een paar foto's van vandaag: http://www.mijnalbum.nl/Album=SLAXAM7B We hadden meer foto's, maar sommige zijn niet plaatsbaar vanwege mij in bikini
tnx miran! suus leuk raar om je stem zo te horen veel plezeier morgen miekie! leuk foto's lin! en toch helemaal niets mis met jou in bikini ?
Jawel, dan zie je DE rol Sen En ik zie dat ik toch echt weer onder de zonnebank moet gaan... Zucht... De dagen zijn te kort Hebben jullie de weersverwachtingen gezien voor de komende dagen? Daar worden we blij van hihi
Haha gekkie jij met je bikini. Ziet er toch prima uit! Leuke foto's hoor! O jammer Miran, nou zet m op dan he!
Ja lekker in de zon Wie dat jongetje op de foto is weten we trouwens niet hahaha... Die kwam spontaan "met t kleine babytje" spelen