Groot gelijk! Ik ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn voor tanden want alles wat yanouck doet, doet gijs ook ik zal eens voelen vanavond. tamara
Idd Taatje hou het maar ff in de gaten. Yanouck is 1 dagje naar ons kleine mannetje geboren en vandaar dat onze kindjes toch wel gelijk oplopen he Tinus. Ik heb de druppeltjes gekocht, en ga het maar eens uitproberen heb ook maar ff zijn bijtring weer te koelen gelegd. Hij is na lang huilen eindelijk lekker in slaap gevallen Voor zolang het duurd!
Wat is eigenlijk onze nieuwe Thema naar de zonnebril? Wie had die ook alweer bedacht?! Dan is nu de volgende hehehe
Yanouck slaapt nog steeds. Ze heeft vanmorgen gezwommen en was zo moe. Gister een drukke dag gehad en bijna niet geslapen. Dus die haalt nu ff een achter stand in denk ik. haha
Haha lekker Tinus! Na het zwemmen is die van mij ook uitgeput Wij mogen woensdag weer Jeuj! En als goed is krijgen we dan ook eindelijk te horen of we urgentie krijgen of niet
oh wordt dus een spannnende dag. Nou veel succes voor woensdag. Zo mijn mannetje is bijna thuis en ben druk bezig om de dingen een beetje te veranderen in de keuken. Dus ga nog ff verder. Fijna avond allemaal.
zo nu al tandjes? snel hoor, mijn meissie kwijlt wel en zit ook steeds met haar vingertjes in haar mond, maar nog geen scherpe randjes te bekennen.. wat staat er bij jullie op het menu?
eerst eigenlijk bloemkool maar nu frietjes. Hebben we nog niet gehad de afgelopen 2 weken. Dus mag wel weer een keertje
had nog wat foto´s gemaakt en dit is het resultaat>> hoop dat tie gelukt is! Alyssa staat weer bij baby van de maand, dus meiden ff stemmen, op Alyssa mischien? Eet smakelijk allemaal!
Oh ja, Loïs staat nu op kidswereld.nl Hier is de link : http://www.kidswereld.nl/sfeerplaat/Sfe ... ngCode=014 Ze staat op het eerste en de laatste plaatje in de rijtjes met foto's Ben best wel beetje trots 8)
Hey hallo daaro! Zo mams heeft vandaag weer even gewerkt, lekker hoor! Ben weer aardig druk geweest en heb veel gewandeld met de clienten! Ondertussen mooi calo's verbranden, haha! Tijn was vandaag bij mijn ouders en dit gaing harstikke goed! Wat leuk Linda, weer even met de meiden weggeweest! Ik had vrijdagavond een verjaardag van een vriendin, hebben we ook zo'n enorme lol gehad onder het genot van een drankje! Leuk is dat he?! Ik zal zo even op kidswereld kijken. Taatje wat heb je een kanjer van een zoon, wat kan hij lief lachen zeg! Keejbie, lekker hoor dat jullie even samen weer zijn geweest! Gemiddeld gaann eerst de ondertandjes vaak doorkomen bij baby's. Maar als hij het wel heeft kun je dit ook wel goed zien! Tijn doet ook nix anders als kwijlen en alles in zijn mondje doen! Maar ik voel en zie nog nix. Dus Yanouck is er ook snel bij! Als ze zich er maar goed bij voelt! Sonnie hoe was het op het strand? Lekker uitgewaaid? Heb enorm gelachen om de foto met de skibril, echt super! Suus waar ben je? Fijn Eliesja dat Alyssa geen allergie verder heeft. Nu weer even rust in de tent! Mooie banner trouwens! De rest van de week kan Tijn lekker thuis blijven. Morgen is Peter vrij en vrijdag ook. En ik ben woensdag en donderdag vrij, lekker hoor! Donderdag is meneer alweer 5 maandjes! Tot de volgende x maar weer.....