ja ik ga der ook zo vandoor! ben weer doodop vandaag ,, Morgen moet ik met Juliën naar de kinderarts en krijgt hij wat testjes,, ze willen zijn oogreactie meten/bewegelijkheid/ zien wat hij allemaal al kan want hij is extreem vroeg/ blokjes stapelen en noem maar op! en ik moest de afgelopen 2 weken bij houden hoeveel hij op een dag slaapt. ben zeer benieuwd wat eruit komt!
ik mag ook niet meer stemmen en had al op benthe gestemd.. leuke fotoos van iman ... zooo lieffffffffffff ....ook na het zwemmen in de badjasje... cute! en senna: hoezo grappig om me te horen whahahahaha.. ik heb trouwens al een paar keer gehad dat ik thuis de telefoon opnam en de persoon aan de andere kant vroegen of ze mijn vader of moeder mochten hihi serieus...dus als ik dan zei dat ik dat was, hoorde je hun schaamte echt door de telefoon echt een paar keer gebeurd
Succes morgen bij de KA Annemarie ! Ik doe nog ff 1 Loïs spam omdat ik bij deze foto erg moet lachen om die (kale) bijdehandte kop van dr
Lin, wil je voor mij een banner maken ik wil eens iets anders en ik maak steeds dezelfde. Of is dat gek ? Je weet vast precies wat ik leuk vind
Ze is niet snel he Suc6 morgen bij ka annemarie! ben benieuwd! suusje je hebgt indd een jonge stem.. ach beter zo als andersom