Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    heb je gepb-t menzis :D dat is toch een zorgverzekering :D

2. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Hoiiii.

Heb Sarah vannacht ook alleen een rompertje met korte mouw aangedaan in de slaapzak.

Zal het vandaag weer hetzelfde weer worden als gisteren?

3. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    Mensi: gijs heeft een rompertje zonder mouwtjes aan en een dunne pyama in een dun slaapzakje. Hij slaapt alleen onder een lakentje

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ik zocht voor quinten dus ook korte broeken, maar ik kon niet slagen..iemand een leuke tip?

5. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    helaas ik ben zelf ook aan het kijken voor Gijs dus tips zijn ook hier welkom

6. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Als ik niks kan vinden wat ik leuk vindt, dan ga ik wat lange broekjes korter laten maken door mijn moeder.

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nou dat is geen slecht idee...van die stoere joggingbroeken met zakken, die kun je voor een jongen idd ook leuk korter maken... I HAVE A DREAM hahaha... mijn naaimachine staat nog op tafel van de gordijntjes... die zijn af, en zocht een doel... maar als ik ze gewoon kan kopen nog beter dussss TIPSSSSSSS

8. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Ik denk dat ik Sam maar ga wakker maken, anders is het zo meteen te warm en kom ik in de knoei met haar lunch.

Duss tot laterrrs doeiX

9. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    :) je gaat door voor de magnetron :D

10. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    whahahaha die heb ik net nieuw gekocht...uhmmm een jeep? ook leuk

11. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    haaaaiii

h&m heeft leuke drie kwart en ook hele dunne stofjes

12. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0

13. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    deze heb ik voor luc, valt net over de knie

14. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    O die zijn gaaf, ik ga morgen gelijk even naar de stad toe!

15. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    ze hebben ook van die broekjes die je af kan ritsen..
    Ze zijn niet helemaal kort als ze staan eig net op of over de knie, maar als ze zitten zijn ze wel kort dus wat dat betreft perfect.
    heb wel foto van dat ritsbroekje, is heel fijn broekje ook heel dun. ff zoeken ;)

16. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Joey heeft twee korte broekjes van joggingstof, hele mooie... die zijn van de H&M. Een legergroene en een grijze. Verder kan je leuke korte broekjes bestellen in alle kleurtjes van de regenboog op rainbowbabies.nl (echt een aanrader voor wie er nog nooit wat besteld heeft ;)!).

's nachts draagt joey een rompertje met lange mouwtjes nog in een zomerslaapzak... Ik vind het wel moeilijk in te schatten soms wat ik hem aan moet trekken, te warm... te koud.. maar hij heeft er tot nu toe nog niets over laten merken, dus het zal wel goed geweest zijn ;)

Ik zat er een beetje mee dat Joey helemaal geen t-shirtjes met korte mouwtjes bleek te hebben (ja 3 ofzo)... helemaal niet bij stilgestaan, tot het ineens te warm was om een shirt met lange mouwen aan te trekken. Ik heb bedacht dat een rompertje met korte mouwtjes en daarover een (korte)broek net zo makkelijk is... Gisteren heeft Joey timberland sandaaltjes gehad van mijn vader. Haha, hij had adidas sandaaltjes, maar zijn teentjes kwamen over het randje. Mijn vader vond dat echt niet kunnen, dus zijn we in de stad nieuwe gaan halen. Mijn vader is helemaal timberlandgek... dus heeft Joey nu sandaaltjes van 50 euro :confused: ... voor een paar SANDALEN :confused: !

@De meetingmeiden: Son rij maar veilig achter mij aan... op eigen risico wel te verstaan, want ik ben doorgaans ook niet zo'n nette bestuurster en heb een te snelle auto, zou een degelijke moeten hebben. Het scheelt dat ik Joey en als het goed is Noa in de auto heb, dat is zo'n verantwoordelijkheid vind ik dat je automatisch voorzichtiger en netter rijdt ;)

Overigens was ik wel van plan je voorbij te lopen op de meeting, ben eraan gewend inmiddels :) ...

Sarah, zit Noa nog in de maxicosi? Of heb je een autostoel voor dr?

17. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    an geen foto vinden , photobucket doet et ineens niet nmeer ofzo? stom..

18. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    maaar euh ik ga douchen :D :D zit nog in de pyama ha ha ha

19. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik ook :rolleyes:

20. taatje

taatje Fanatiek lid

Oct 14, 2005
    2,136
    0
    0
    Roosendaal
    OH :confused: ik zit al op mijn werk vanaf 7.45 uur en jullie zitten nog in pyama :cry:

Share This Page