Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Jeetje 100 euro..shit zeg :(

Lieve foto van Kylian..geinig dat broekkie van hem :D

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Balen Anita dat Kylian niet wil slapen, Steven had dat gister..
    Nu gelukkig niet. Leuke gympen trouwens.
    Irri dat ze je op het werk niet geloofden, niet van aan trekken.

Linda hoe wast op het bureau?

Leuk dat iedereen ook z'n beetje volg week dins met elkaar meerijd.
    Senna komt hier tegen 10.00 en we gaan tegen 10.30 met gierende banden naar Houten.
    Nee Senna grapje hoor, ik rij heel netjes, heb navi en airco dus komt helemaal goed.
    Hopelijk is Steven een beetje rustig, en slaapt hij op de terugweg.
    Trouwens die ballenbak lijkt me erg leuk, neem fotocamera zekers mee.
    Oja ik zal de beloofde cake ook maken ;) en als ze het zeggen, doe ik net of ik nergens wat van af weet :D
    Scheelt jullie weer een koekje bij de koffie.
    Ik ga vanavond eens even kijken bij de zeeman of er nog kort spul hangt, heb ook alleen maar een blousje en een korte broek.
    Zoals vandaag zit Steven eigenlijk de hele dag in z'n romper buiten in de schaduw.

3. Niet meer actief

Eigenlijk komen er best wel veel he..vind ut engggggg :( haha..
    Ik neem ook mn camera mee..
    Jammergenoeg is het wel een kort stukje naar houten dus ben bang dat dhani niet gaat slapen..dus die mist zn middagdutje..maar ja als hij die knappe meiden ziet die komen is hij vast vergeten dat hij moe is hihi..

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja Steven mist z'n middagslaapje ook vast wel, maar hij zal op de terugweg wel helemaal op zijn.
    Zo ik ga even strijken, vanavond weer werken.
    En...vanavond weer T.I lekker lekker ;)

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    jeeeeh vanavond GW... :D

ach ja.. ik denk dat ze allemaal niet slapen.. who cares.. slapen ze 's avonds lekker toch...

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hello,

Iman mist haar ochtend en haar middagslaapje, dus ik denk niet dat jullie veel te klagen hebben ;)
    Voro een keertje maakt dat toch geen bal uit :p

CB: ik ben bij mijn ouders en heb het groene boekje thuis liggen... 6,9 kilo nog wat en 69 cm... Precieze cijfers volgen. Verder 2 grote vlekken, 1 op haar borst, 1 op haar arm, zijn cafe au lait vlekken, onderhuidse moedervlekken, die niet meer weg gaan. Iman zoveel mogelijk uit de zon houden en insmeren met een heel hoge factor, anders krijgt ze er misschien meer. Verder groeit ze niet genoeg, maar dat komt omdat ze niet meer bijvoeding mag ivm haar KMA. Nog n maandje en dan mag ik met brood beginnen van de dietiste.

Tot zover het Iman CB-nieuws ;)

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Nou om half 2 toch maar weer even geprobeert, kan hij nog net even lekker een uurtje slapen voordat we boodschappen gaan doen, en gelukkig hij brulde even maar is nu toch echt vertrokken. :)

Wilde ook nog even kijken bij de scapino, zag in hun folder leuke sandalen voor € 18,- en vanaf maat 17.
    Ach en aangezien de scapino naast de supermarkt ligt kunnen we best even gaan kijken vind ik. ;)

Groetjes Anita

8. Niet meer actief

hoho maakt mij niet uit hoor dat dhani zn slaapje mist..hoop alleen dat ie beetje gezellig is..had ik langer moeten rijden had ie op de heenweg wel in de auto geslapen ;) Dussuhh maakt mij ook niet uit..dacht er alleen ff aan en dacht deel het ff met jullie :p we hebben 's avonds ook nog bruilofstfeest dus wordt lange dag voor meneertje haha
    We hebben net zoveel te klagen als jou Lin want waarschijnlijk slaapt geen 1 kindje ;)

Jeetje die vlekker Lin..onderhuidse moedervlekken :( Maar is niks ernstigs dus verder..

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Lin: Das wel lastig dat ze niet meer mag hebben als ze niet groeit.

Maar goed volgens mij heeft ze er zelf weinig last van.

Ik heb nog een vraagje aan jullie:

Ik kan voor gijs geen schoenen of sloffen vinden omdat hij van die kleine voetjes heeft! hebben jullie misschien tips? (hij pas nog steeds van die nijntje babysloffen)

10. Niet meer actief

jeetje taatje past hij die echt nog..wat lief die kleine voetjes :D
    Maar heeft prenatal ook niks dan?

11. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Zo wij zijn ook weer terug, het is eigenlijk veel te warm om iets te doen. Ben ook niet geslaagd voor wat ik eigenlijk moest hebben. Ben nog even naar de wibra geweest voor korte broekjes voor Sam, maar niks dus zijn het jurkjes geworden. Heb onderbroekjes gekocht mt 92/98 dat je als ze geen romper aan heeft zo tegen de luier aan kijkt. Tip van het forumpje hier. Jurkjes liggen nu in het koud water dat ik ze strakjes kan uitwassen.

En lin bedoelde het cb dat iman niet goed in de lengte of gewicht groeide?

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Met gewicht Cindy.

Nog een tip: bij prenatal hebben ze boxershortjes die zijn eigenlijk vanaf 2 jaar, maar passen bij iman goed over de luier. Ook leuk onder een jurkje ;)

Ik heb net een leuke korte broek voor Iman bij zeeman gekocht. Een oranje.

13. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Taatje Sam heeft ook van die kleine voetjes, niks past nog alleen idd slofjes. Wil nu denk ik van babypauws of zoiets gaan bestellen.

14. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    hallooo...

luca ligt net in bed.. vond ie niet zo leuk ha ha
    maar jammer dat iman niet goed groeit! komt vast helemaal goed als ze ook brood etc mag hebben!

Leuke spam anita! waar woon jij eig in twente?

aah son jammer dat je vanmorgen niet kon! was wel benieuwd!

15. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    linda Echt super mooie foto's van iman.

Linda van lois ook heel mooi jurkje, ik houd persoonlijk niet zo van die haarbandjes maar het staat lois zo schattig.

Ik vindt het al heel wat dat ik nu eindelijk eens jurkjes voor Sam heb gekocht, ze heeft er vandaag ook een aan voor het eerst hihi.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.269
    4.508
    113
    Daar heeft Kylian er ook in van , op zijn buikje, al vanaf de geboorte.
    Ze worden wel iets lichter hoor als ze niet in de zon komen.
    Bij Kylian geen probleem omdat het precies onder zijn broekje valt, voor Iman iets lastiger vanwege de plaats.

Bij de prenatal zag ik laatst wel dat ze (in ieder geval) stoffen sandalen hadden in hele kleine maatjes, en meestal hebben ze ook wel stoeren schoenen.
    Zelf heb ik ze laatst bij de Wibra gehaald, de Zeeman heeft zo ook wel eens en mijn vriendin had er een paar gehaald bij de Marskramer.

Groetjes Anita

17. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Zelf die zijn te groot van zeeman en wibra mt56/62 zijn echt veeeel te groot.

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik was nog vergeten te vermelden dat gijs niet tegen van die dichte gympjes kan! Krijgt hij zweetvoeten in en als gevolgd daarvan schimmel.

Dus het moeten ook nog schoenen zijn waar zijn voetjes in kunnen ademen. Zoals sandaaltjes.

Ik zal wel eens kijken bij de prenetal Anita bedankt voor de tip. (ik heb ze hier nog niet gezien maar kan altijd nog naar de grote in Breda).

19. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik heb net op de site van babypaw gekeken en ik denk dat ik die ga bestellen en dan hoe toepasselijk ook model CINDY. haha grappig he

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Sam heeft dus ook van die kleine voetjes haha!

Het is een schattig gezicht maar ook lastig helemaal als ze straks gaan lopen. Gijs is driftig aan het stappen aan de hand maar er komt een tijd dat hij zelf wil gaan stappen en dan wil ik ook goede schoentjes voor zijn voeten hebben.

Deel Deze Pagina