wat een pop.. wat een achtergrond zeg.. daar kan hij straks lekker rennennnnnn, vliegen, vallen, rollen ... hahahaah
Zo hebben we dat ook weer gedaan! Ja leuk he Suus dat ze dat soort dingen door beginnen te krijgen! En humor hebben ze ook al, haha! Zo jee dus een beste voorsprong Julien. Hoe ver ligt hij voor op zn leeftijd? Hij zat wel in de schaduw in badje, maar t waaide n beetje hier, dus vandaar. Wel lekker in de blote kont!
nou als je kijkt dat Juliën vandaag precies 9 maand is en al een paar weken kan lopen! hij zegt papa/mama/koek/eten/nejje (janelle)/boeke(moet em 's avonds voorlezen) niet (komt overal voor nu) lape (slapen) en allemaal van dat soort dingen het enige waar hij niet extreem snel in is is zijn tanden en dat terwijl hij er nu 7 heeft!
Zo jeetje zeg das idd al heel wat voor eentje van 9 maanden. En 7 tanden is ook best wel wat! Wist niet dat hij al liep zeg! Wat n snelle Jelle!
ja dat vonden wij ook! vandaar dat ik dat getest wilde hebben! Want ik weet dat het eigenlijk te snel is! Janelle was nl mooi optijd en zei liep met 13 maand! maar toen Juliën geboren werd was hij maar even klein! hij heeft nooit echt een babyuitstraling gehad!
zat er vanmorgen toen ik langs benthe liep over na te denken dat ik normaal alweer 37 ,5 wkn zwanger zou zijn! en nu is mijn meissie alweer bijna 3 maand! dat is zon raar idee!
Mijn neefje heeft ook een verhoogt IQ en het blijkt dat deze kindjes vaan heel hard gaan op een bepaald vlak, voor mijn neefje is dat rekenen. (oh nee sorry hij is al aan de wiskunde) Maar zoiets al netjes schrijven, daar ziet hij de nut niet van in. En als zijn leraar er wat van zegt dat krijgt hij keihard terug " Je kunt het toch lezen of niet!" Dus krijgt hij de harde aanpak, is het niet netjes geschreven gewoon een punt aftrek van zijn proefwerk. Voor de rest is het een echte onderhandelaar, vanaf kleins af aan al. Niet schreeuwend op de vloer van de supermarkt liggen omdat hij iets niet kreeg maar onderhandelen. Mama als ik van jou die lolly krijg dan ruim ik mijn kamer op. (of valt het onder chantage?) Vanmiddag heb ik een paar sandalen gehaalt voor Kylian. Qua voetbed past hij in maatje 17 maar dan past het met zijn wreef van de voet weer niet dus heeft hij nu maatje 18,5 aan. Eigenlijk nog iets te groot maar in ieder geval beter dan de dichte schoenen met dit weer (ivm zweetvoeten). Weet je wat nu zo vreemd is, mijn zus heeft toen hij geboren was schoenen voor hem opgestuurd hele kleintjes met gewone zolen, dus ze bestaan wel maar ja hier zie je ze nergens. Oja Kylian's voet is nu zo'n 11.5 cm. Groetjes Anita
Hallo Vanmiddag lekker gaan zwemmen met Iman! Het binnenbad was gesloten, dusss Iman heeft de eerste keer in het kikkerbadje buiten gespeeld Ze vond het hartstikke leuk en spetterde wat weg! Ik heb wel foto's van op de handdoek, maar niet in het zwembadje, omdat dat een stukje lopen was en ik was mijn fototoestel in mijn tas vergeten... Dalijk ff uploaden... Verder, de precieze cijfertjes: 6990 gram en 69 cm, hoofd 45 cm. Ik las nog wat over kleine voetjes, heb ik gelijk die van Iman opgemeten: 9.5 cm. Dus ook klein (zoals alles aan haar ). Ik koop schoentjes voor haar bij H&M, aktiesport, prenatal... Maar ja uiteraard met een zachte zool. Met dit weer laat ik haar trouwens overal op blote voeten. Ze zeggen toch ook dat leren lopen op blote voeten het beste is? Cindy, gefeliciteerd met je vader en Taat met je man Miekie, geweldige foto's van Tijn weer! Hij is ECHT baby-af... Ik vind m idd al echt een peuterhoofdje hebben! Leuk hoor Die Julien, zo'n voorsprong... Maar ja dat was al duidelijk he ... Als hij maar gezond en gelukkig is Iman vandaag ook al 9 maanden... Zucht nog 3 maanden tot haar 1e verjaardag! Wie is eigenlijk als volgende jarig, na Tijn?
Lekker babybuikje heeft ze, leuke foto's. Ze heeft de smaak ook te pakken he, mooi man! Gefeli Julien en Iman met de 9 maandjes. Ik denk dat Cyenna en Sam de volgende zijn of sla ik nu iemand over?
wat een super foto's van Iman weer he! @pluk: Juliën gaat juist de hele preciece kant op het is een sterevertje, hij wil alles goed doen en al moet hij het 100000 keer proberen het moet en zal lukken! Janelle was net echt vervelend aan tafel zeg! ze heeft van dat kinderbestek (plastic) lepeltje en vorkje! ze gooit naar een paar happen haar lepel weg en zet het op een huilen. maarja zelf weggegooid dus pech! is ze weer rustig gooit ze haar vorkje weg! weer boos natuurlijk! maarja toen werd mama ook boos en daar was ze nogal verbaast over! dus ik zei naar mijn gevoel te hard van Janelle NU eten! doe maar met je vingers als je geen bestek wilt! dus toen begon ze nog harder te huilen! en dan krijg ik na die tijd al spijt he! maar ze moet het maar eens leren hoor! van de week gooide ze me een vol bord eten op de vloer! ze is 2,5 en moet nu toch eeen beetje leren lijkt me zo.
Janelle in de peuterpubertijd Idd ze moeten het toch leren he. Wat gaat Juliën snel zeg! Alweer lopen! Hoe lang is hij en hoeveel weegt hij eigenlijk nu? Leuke foto's van Iman! En weer lekker gezwommen! Balen Saona van je portomonnee Ik hoop ook dat je hem nog terug krijgt, maar net wat je zegt, dan was ie misschien al teruggeweest... Uhm ff denken hoor wat er nog meer geschreven is.... Ohja Tijn spam! Leuke foto's! Hij heeft ook een lief koppie! En nog 8 daagjes en hij is alweer jarig. Volgens mij is Cyenna idd ook de volgende en dan Sam... Nog 4 1/2 week... Pff m'n meisje wordt ook al zo groot... Ohja is nog wel grappig Telkens als iemand hoest gaat Cyenna grommen.. Ook als iemand de poort buiten open doet, dat maakt zo'n krakend geluid.. gaat ze ook grommen Zo grappig haha. Mensi, sterkte met je schoonvader trouwens! En dat was het wel ff voor nu geloof ik
@mirandaT: het pluspuntje voor mij! Juliën was wat minder gegroeid haha ,, hij is 10.654 gram en 79 centimeter!