Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

ja dat is hij zeker! hij is bijna net zo groot als zn zus van 2,5 haha! maar het schijnt allemaal in het verhaaltje te passen en ik maak me er niet druk over omdat Jason en ik ook allebij lang zijn!

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

het is al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. ik heb het ook zo druk met tamer en ik heb nog geen internet en ik moet ook in het weekend werken.

Met onze tamer gaat alles goed. Tamer kuipr maar dan wel achteruit en zit al heel erg goed. Begin mei krijgt hij zijn 4e prik maar dan eerder want we gaan naar turkije en hij moet een maand daar voor van de ggd een prik krijgen.

Verder probeerd tamer al te staan. hij trekt zich op aan de tafel en in de box. We hebben het bed al lager gedaan en de box doen we vandaag nog.

Verder gaan we elke dag naar buiten met dit mooie weer.
    Vandaag zijn we voor het eerst wezen zwemmen met z'n tweeën Tamer ging gelijk huilen, het was erg druk en er was veel geluid. Hij vond het maar niets. Maar na 15 minuten vond tamer het wel leuk en ging hij spelen met het speelgoed maar ik moest wel naast hem zitten.

Tamer heeft vandaag voor het eerst een hele boterham op met hagelslag. Ik was er al eerder mee begonnen maar hij wilde maar niet, ben toen maar verder gegaan met pap maar nu niet meer dus.

Ik ga er weer vandoor meiden, geef de kleintjes maar een dikke nachtkus en ik hoop tot snel.

liefs layla

3. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    coole Tijn spam

ennnnn

coole Iman spam

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Lange lap Suus ;)

Cyenna dus de volgende... Spannend :D

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nog ff.. echt super foto's van iman,lin !
    ik wil haar echt opeten.. pas maar op bij de meetingg.! hihih

6. sweetangel100

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
    Je bent eng :)
    Altijd maar Iman willen opeten!
    Dalijk durf ik niet eens te komen dinsdag :)

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hjahahahaha
    jummyyyy

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Sooo heee :confused: na een uur lezen, ben ik weer helemaal bij.

Er is zoveel geschreven dat ik het allemaal kwijt ben.

Ik weet het niet meer hiihihih sorry!

Behalve dat dit berichtje mijn 1000 ste bericht hier is :D

9. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

Dec 5, 2005
    1,487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    @ Miekie.. het wordt aftellen meid... Tijn is nu bijna geen baby meer.
    Leuke foto's hoor.. wat is hij blond geworden, op de foto van je banner lijkt hij veel donkerder.

@ Lin..Leuke foto's ook weer van Iman.. en goede cijfertjes..
    Een echt meisje...

@ Mvanjanelle.. zoo ik dacht dat Valentino snel was, maar julien slaat echt alles.. Raar zeg dat je nu eigenlijk 37,5 wk zwanger zou zijn en je meisje nu al weer 3 maanden is... je hebt wel bijzonder kindjes hoor...

@ Mensi... ja meid.. sterkte...

@ Miranda... grappig.. Valentino ligt in een deuk als iemand hoest of niest. Is wel grappig mijn moeder heeft hooikoorts dus die moet nu heel veel niezen en Valentino maar lachen. Wordt dinsdag lachen.. als wij hoesten gaat de een grommen en de ander lachen...hihihih

10. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Goeiemorgen, ik zal straks eerst even alles terug lezen.
    Maar heb vraagje;
    Kan Steven een zere keel hebben?
    Als hij huilt klinkt hij namelijk erg schor, en hij heeft echt een zielig huiltje.Gisteravond tegen 22.00 deed hij dat, maar gister ook al.
    Maar ik weet niet of baby's ook al een zere keel kunnen hebben?
    Wat denken jullie?

11. Niet meer actief

Goedemorgen 8)

Leuke foto's van Tijn..lief joh en wat een haartjes heeft hij al :D

Schattige foto's weer van Iman..

Layla gelukkig vond Tamar het na 15 minuutjes wel leuk :D

Jeetje en Julien gaat echt snel..apart he dat je nu '37,5 week zwanger zou zijn..

en toen wist ik het niet meer...

dusss ga ik maar is een bakkie zetten..

doeiiiiii

12. sweetangel100

Goedemorgen!

Mensi, dat kan zeker!
    Iman had dat een paar maanden geleden ook. Als ze huilde was ze helemaal hees en schor.
    Ik heb toen druppels van VSM gegeven voor neus, keel en luchtwegen, is een kuurtje, en dat hielp goed!

Vannacht kwam mijn man uit de nachtdienst om half 3 met Iman de slaapkamer op :(
    Ja zet hij Iman was klaarwakker en aan en het spelen in bed... Ik zeg JA DUS?
    Jzs man laat dat kind gewoon liggen, ze valt wel weer in slaap na het spelen...
    Maar ja, nu was het leed al geleden omdat hij haar opgepak had. Dus hij ging een flesje maken en legde Iman bij mij in bed, waar ze gelijk lekker ging brabbelen en aan mijn haren trekken enz :(
    MANNEN!

Half 7 werd ze wakker vanmorgen, dus het was vroeg dag voor mij, ze wilde erna niet meer slapen.

Vandaag wordt het weer prachtig weer :D
    Als Iman dalijk nog wat geslapen heeft even naar mijn schoonmoeder en erna naar mijn moeder, die is gisteravond teruggekomen van vakantie naar Engeland!

13. sweetangel100

O ja, sinds een paar dagen weet Iman precies hoe ze de loopstoel moet besturen en hoe ze vooruit komt. En dat gaat dus met grote vaart... En ze komt nu overal waar ze wil... Ze komt ook vaak hard naar mij toegerend hahaha... Maar zucht, vermoeiend!

Zijn er trouwens beschermers zodat de lades niet meer openkunnen? T is niet dat ze de la niet open mag maken, maar ik ben zo bang dat ze met de vingers ertussen komt!

14. sweetangel100

Ik ben een CD voor Iman aan het maken voor in de auto en nu kwam ik het liedje van DE FREGGELS tegen whahaha... Keek er vroeger nog iemand naar de Freggels? Jeugdsentiment ;)

15. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,267
    4,506
    113
    Zo had ik het ook gedaan hoor, gewoon aan het uitproberen (actie - reactie) Aangezien ze het zelf weggooit zijn de gevolgen ook voor haar.
    Volhouden en ze houdt er vanzelf mee op, want als ze in de gaten heeft dat ze op die manier "macht" over je heeft zal ze het zeker gebruiken ;)

Zo en nu gaat moeders een tripje naar de bakker maken en even groente voor vanavond halen bij de super

Groetjes Anita

16. Niet meer actief

hoi mama's..hoeist hier..? (its me youdia). Jullie kleintjes zijn groot geworden zeg..echt leuk om te zien joh! :) Met mijn kleine Lina gaat het ook goed ..Ik lees zo nu en dan wel wat mee..Groetjes aan de (bekenden) Iman, Noa, yassir,tamer,Caithlin,Kylian,Eslem Damian en Evi. XXX

17. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb voor de zekerheid toch maar even een afspraak gemaakt voor Steven vanmiddag, ga dr liever een keer voor niks heen, dan dat ik er niet heen ga, en dat er wel wat aan de hand is.

Taatje; ik heb voor Steven Lanni's schoentjes leren schoentjes (die ademen) heb je in verschillende maten, heb ze via internet besteld.
    Steven's voetjes zijn 9.5 cm.

Mieke; leuke foto van Tijn, lekkere spek beentjes ;) en z'n haar word blonder, ook een bos zeg.

Janelle; dat Julien al zoveel woordjes zegt :confused: hier is het nog steeds da da nana en bwa bwa.

Heb gister voor Steven 3 korte shirtjes gekocht, korte broekjes hadden ze niet bij de zeeman bij ons.

Ik ga even googelen naar Menorca, pas een stuk gelezen in het blad reizen, dit moest het speelparadijs voor kinderen zijn.
    Misschien volgend jaar er wel heen met het vliegtuig. 8)

18. sweetangel100

Youdia, ik vind dat je veel lef hebt om hier nog te komen. Ik begrijp niet dat je denkt dat wij er nog behoefte aan hebben om met jou te spreken.
    Je ban is toch niet voor niets he :(

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    je hebt beveiligingpakketten bij de bouwmarkt of ook bij babywinkels...en daar zitten van die clipjes bij om lades mee dicht te houden..je la gaat dan een ietsiepietsie open zodat jij met je vinger, die klem in kunt drukken en de la kan openen..heb je ook voor deurtjes.

20. sweetangel100

Thanks Suus, ik die wel overal voor kastjes, maar niet voor lades?
    En komt Iman er dan niet alsnog met haar vinger tussen... zucht.

Share This Page