Hai hai leuk dat je het zo naar je zin hebt op je werk miekie en gave foto van kidswereld hoor yannouck dus al een doorkomend tandje (haha had eerst tantje, maar dacht dat staat erg gek) en demiën misschien ook....gaat dat rap allemaal he.....onze kids groeien als kool bedankt voor je baby van de maand stem keejbie (las je mailtje) Zitten overigens erg leuke foto's tussen deze keer... ik heb trek...zucht........zo maar even aan de pistache-noten hihi oh we waren trouwens afgelopen zaterdag naar pretpark slagharen...was wel weer even leuk.... mijn dochtertje mocht van ons een vriendinnetje meenemen, dus die hadden met z'n tweetjes een superdag...en daar geniet je natuurlijk zelf ook van dan zondag gewoon rustig thuis geweest fijne avond allemaal
Haha Miekie vooral blijven wandelen! Suusje, Slagharen wat leuk. Daar zijn wij ook al erg vaak geweest! Ja Sonnie Vertel! Ennuh weet iemand al de volgende thema?! Haha
Ohh Suusje ik zie nu dat Quinten ook bij de baby's van de maand staat ... kan ik nog een keer stemmen ? Dan krijgt ie ook nog een stem van mij
Goede morgen dames, Zo weer een dag met piep weer. Maar goed kunnen we ff in huis wat doen. Heb boven al weer vanalles gedaan. Stof gezogen en de badkamer gepoetst, was aan gezet en ondertussen al in de droger gedaan. ZO en nu beneden nog ff stofzuigen en de keuken en kelder opruimen. En dan zitten mijn dagtaken er weer op.
Wat is Gijs een schatje! En Linda wat leuk dat je meisje op Kidswereld staat! Hier gaat alles z'n gangetje. Denk wel dat ze een sprongetje heeft, want gisteravond zat ze een hele tijd te huilen (voor haar doen) en ze was in het begin niet te troosten. Vanmorgen kwam ze om 8 uur en ze ligt alweer sinds half 10 op bed. Alleen is ze volgens mij nu weer wakker aan de geluiden op de babyfoon te horen Ohja Tinus, tijdje terug vroeg je nog hoe het ging met lijnen... Ben gister dus begonnen met Sonja Bakker dieet en dat gaat nu wel.
Goedemorguh! Het is idd PIEP weer Ga zo ook maar ff wat in het huis doen, stofzuigen, wasje wegvouwen, krijg ik het mischien beetje warm van, zit gewoon te rillen hier binnen het is echt gewoon koud! Linda, thanks voor je stem! Zag idd Quinten met zijn pruikkie op, echt lache hoor Wat is onze volgende opdracht? Mischien hier paar >> -je beeb tussen de knuffelbeesjes -je beeb in bad/douche Jee moet zeggen dat et best moeilijk is om iets te verzinnen, vond die eerste wel grappig!
Ben net ook ff wezen kijken bij kidswereld, wat een schatje hoor linda, echt lief en snap dat je super trots bent!
Oh wat fijn dat het sonja Bakker dieet wel lukt. Hoe ben je daar aangekomen dan. Ik ben op dit moment gewoon een beetje aan het letten op de dingen die ik eet. Drie maal per dag gewoon en dan af een toe een plakje ontbijtkoek. Veel drinken en wat meer bewegen. Maar goed .... het lukt redelijk. Ben al weer bijna 1,5 kilo kwijt. Zo de kelderkast is ook al weer gedaan. Ga ff bij Yanouck kijken of ze nog slaapt. En dan kan ik gelijk even door lopen naar zolder.
Hallo mensen, ik ben ook weer back in town Gisteren ontslagen in het zkhs, wel nog een beetje buikpijn maar als het goed is gaat dat ook over Ingreep is goed verlopen, wel boel pijn gehad en veel last van de narcose.. maar het is achter de rug! Zal later op de dag wel ff alles lezen en reageren!
Fijn dat je weer thuis bent Senna! Beterschap! Alles goed gegaan ook met Luca? Martine, ik heb zo'n boek van Sonja Bakker. Moet je maar eens kijken op www.sonjabakker.nl Daar staat meer info op. Je gaat goed dan! 1,5 kilo al! Lekker hoor. Nou ga ff m'n meissie de fles geven
Hallo allemaal, vandaag de eerste hapjes fruit zijn een feit. Lekker peer, meneer vond het maar apart. Maar op een gegeven moment wel lekker geloof ik. Foto's staan op mijn site. @Linda, waar heb je Lois opgegeven voor fotomodel? @Senna, wat fijn dat de ingreep goed is gegaan. @Miran, lekker aan het Sonjabakkeren? Weet jij al wat een SAS dag betekend......
leuke site roos en fijn dat het goed is gegaan senna nog 3 nachtjes slapen en dan naar de tandarts snik snik Sonnnnnnnnnnieeeeee wabenjuhhhhhhh
Heb je al resultaat miranda? Heb ondertussen ff op die site gekeken. En ook het boekje maar aangeschaft. Eens kijken of het werkt. Heb ook al veel dingen geprobeerd. Zoals weight watchers maar aldoor die punten tellen wordt je echt dood moe van. En hier mag je als je het leest best veel hebben. Dus ga het ook eens een weekje proberen. Zo straks een lekker spaghetti eten met stokbrood en sla met feta kaas. JAmmie O