Nog 3 maanden maar we gaan over 2 weken naar die tent toe en dan krijgen we te horen of hij nog langer dan 3 maanden op moet of niet! Denk zelf dat we die 3 maanden moeten uitzitten met die helm, ook met die bloedhitte 8) Maar ik heb het met mijn man overgehad en die zei ook. Als Sem er last van heeft met die hitte, dan mag hij af en doen we hem pas weer op als hij gaat slapen Trouwens als hij in het zwembadje gaat dan heeft hij hem af, ook naar de strant en naar het zwembad zelf dus! Ik denk ook dat we die helm op doen als hij naar bed gaat en dan weer af doen voordat de hitte weer begint dan heeft hij hem ipv 23 uur op 16 uur op of zo................ dat is wel te doen
ja inderdaad! om er nou een broeikas van te maken is idd erg zielig maar het word echt super mooi hoor!
Hey Annemarie misschien kan je vader boterhammen van de muur afkrabben onder het mom van bezigheidsterapie Ik zou het helmpje ook gewoon afdoen hoor als het te heet is. Groetjes Anita
hahahaha ik al het hem voorstellen! maare ik heb een foto gemaakt dus zet die van de week ff op de pc
Bedankt hoor, fijn dat jullie zijn bolletje ook zo ziet veranderen Soms twijfel je als moeder van doe ik er nou goed aan, maar toch nu ik zo zie die fotos van daarvoor.....................ja ik ben heel blij Ben ook heeeeeeeeeeeeeel trots op mijn kleine mannetje dat hij het zo goed doet met dat helmpje, vanaf het begin heeft hij er vrede mee en doet er alles mee. Ik zag het vanaf het begin al helemaal niet zitten zo helm Ja ik ga maar verder schoonmaken, moet zo nog boodschappen doen, daarna naar de fysio met Sem
Hoi, Nou Steven had een beetje rode keel, niks met de oortjes gelukkig. Hij moest goed blijven drinken, en afwachten of hij geen koorts kreeg. Het had ook te maken met het vage weer, dan warm dan koud, dan wind en dan ergens weer een airco.. Sem jij krijgt een mooi bol koppie. Er vroeg iemand naar de meeting lijst, ik kom in ieder geval! Saraah was die zucht weer om de blaffende hond? Steven krijgt hier gewoon bruin brood. Tot vanavond, ik ga vast aardappels schillen.
Heb net mail gekregen van Frank's broer, hij had een gesprek gehad met de longarts. Hij moest blazen (schoonpa) maar het was verslechterd, dit komt voornamelijk van de ontsteking. Mocht hij een hartstilstand krijgen dan gaan ze hem niet beademen omdat de longfunctie dan niet beter word, en hij min of meer een kasplantje zou worden. Mocht hij er bovenop komen, dan moet hij waarschijnlijk voor altijd aan het zuurstof. Tis maar weer afwachten dus. Maar; tot nu toe kom ik gewoon dinsdag, neem m'n mobiel mee mocht dr wat gebeuren ben ik ook met een uur weer thuis.
Hi hi Ik werd net gebeld door Lindaaa. Ze ligt in het ziekenhuis. Ze had vanmorgen een chococroissantje bij AH gegeten en nu bleek dat daar nutella in zat ipv gewone chocolade en Lin is allergisch voor noten enz... Toen ze thuis was kreeg ze het hartstikke benauwd, dikke tong en zoiets, de HA heeft de ambulance gebeld en Lin is MET sirene's opgehaald hahaha ze moest er zelf om lachen... Ze moet nu 24 uur ter observatie in het ZH blijven en als er geen reacties meer komen op de noten mag ze morgen weer naar huis. Dit bericht is speciaal voor Suus, van wie Lindaaa elke dag langs moest komen omdat Suus geen lappen meer wil Moest ik er even speciaal bij vermelden Dusssssss tot zover de nieuwsflits!
whahahahahaha dit kan ik idd wel onthouden ja thankx hahahahaha maar wel een actie weer hoor...jeetje... nou lin hoop dat je snel beter wordt... heb jij weer... beterschap/sterkte enzo
Ik dacht; ik laat weer eens iets van me horen. Hier gaat het redelijk. Kai blijft aanmodderen met zijn ademhalingswegen. (in dec. en jan. RS-virus gehad en sindsdien nooit helemaal opgeknapt) Hij zit nu weer aan de pufjes, omdat hij het weer vreselijk benauwd heeft. Het ziet er toch echt naar uit dat het een allergie voor de kat is, en we hebben intussen ook een ander baasje gevonden voor hem. A.s. zondag gaat hij daarheen... ben benieuwd. Kai heeft vanaf het moment dat hij brood mocht volkoren én tarwe gegeten. Nikky ook trouwens. Nooit iets van het cb gehoord hier over.
oja en Saona even op je vraag terugkomen Ik zit bij CB Castrovalva en heel soms parkwijk als ik extra wil wegen..
Hey girrrlzzz! Jeetje Lin, das ook wat! Hopelijk gaat het gauw weer beter met je! Mensi beterschap met je schoonvader! Heb even foto's van Sem bekeken, wat een mooi mannetje is het! En wat super dat dat helmpje ook echt zn werk doet, ziet er goed uit! Saona nog wat van je portomonnee gehoord? Hier was ook het advies bruin brood, geen volkoren of ander zwaarder brood ivm verteren. Darmpjes en maag kan daar het 1e jaar niet zo goed tegen. Dat is wat mij verteld is.
selam he mama's een vraaje, ik las over een meeting op dinsdag, waar is dat en kan ik ook mee als het niet te ver voor mij word? Wil jullie wel in levende wijze ontmoeten, hoor. vandaag was het weer warm maar wel lekker. Heb vandaag maar de grote schoonmak gedaan. We zijn nu ook met de tuin bezig en alles rotzooi moet via de woonkamer naar buiten want dat gaat niet via de tuin naar achteren. Ik had alles schoongemaakt en dan gaat mijn man de stenen naar buiten brengen in de auto. Is mijn hele laminaat weer vies en onder de aarde. Ik kon mijn man wel wat aan doen. Moest ik weer stofzuigen en gaan dweilen. Daar heb ik toch al zo'n hekel aan. gggrrrrrr
Pfff kreeg net te horen dat een kennis van ons (timmerman) van 5 meter hoog naar beneden is gedondert. Met zn rug en hoofd op beton. Hij is met traumaheli afgevoerd, lijkt niet best.... Net gebeld met een wederzijdse vriend; ze laten hem 2 dagen in slaap, hij heeft een nekwervel gebroken en alles van binnen is kapot, darmen, longen enz. Ook een gedeelte vd hersenen zijn niet goed of al afgestorven. Dus dat is niet best! Hopelijk komt hij hier uit, dan is het nog maar afwachten hoe hij hieruit komt! Dus even geen leuk nieuws vandaag.
Das ook wat zeg.. beterschap linda! Pff wat warm.. heb de hele middag geshopt.. shop till you drop lees vanavond wel ff bij, komt zo vriendin langs doei doei allemaal rustig aan doen he met dat warme weer