Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Goedenavond meiden,
    Vanavond is mijn schoonvader helaas overleden.
    Hij zal dinsdag of woensdag begraven worden,
    ik ga dus niet mee naar de meeting, jammer maar helaas.
    Senna ik zal jou even een pbtje sturen, omdat je met me mee zou rijden.

2. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Jeetje wat een vervelend nieuws allemaal :(

Mensi.. gecondoleerd en sterkte...
    Lindaaa.. beterschap en knuffel!
    Miekie.. wat erg van je kennis :( ook heel veel sterkte...

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Gecondoleerd Mensi... Veel sterkte :(

Miekie, jij ook sterkte :(

Wat een rotnieuws hier...

4. Niet meer actief

Mensi gecondoleerd met je schoonvader!

Miekie ook namens mij sterkte..erg hoor.. :(

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje Mensi....dat is snel gegaan zeg, poeh!
    Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies!

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

gecondoleerd
    maar waar en wanner is die meeting wil ook mee
    kan het nog?

7. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    huh? mensi? hoe kan dat nou ineens zo snel...wat erg voor jullie... gecondoleerd meid... en heel veel sterkte allemaal... jeetje... het ging toch juist weer wat beter?

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    jeetje mensiio gecondoleerd.. :(
    sterkte voor je man en jou natuurlijk..

9. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja het ging ook eerst weer beter, maar van de gewone afdeling weer terug naar de IC, en gister moest hij blazen voor de longinhoud.
    De arts vertelde vanmorgen dat de longblaasjes zodanig kapot waren, een volgende probleem, hij niet meer werd beademnd of gereanimeerd, omdat hij anders een kasplantje zou worden.Hij zou als hij het redde z'n leven lang aan de zuurstof moeten.
    Vanmiddag zat hij tijdens het bezoekuur nog te puzzelen, en toen het bezoek weg was, is hij gestorven, de verpleegster kwamen bij hem, en toen was hij al gestorven.
    Hij is eigenlijk in z'n harnas gestorven, zonder mensen erbij-zo had hij het vast gewild.... hij gaf nooit zoveel om sociale contacten.
    Frank's moeder vond het wel erg dat hij helemaal alleen was gestorven.
    En toch was het voor iedereen nog vrij onverwachts.
    Frank is nu naar het ziekenhuis, ik ga morgen niet werken, we gaan morgen met z'n 3en afscheid nemen.
    Ik hoop dat Frank's vader mijn vader alles gaat vertellen van Steven.

Steven is nog wakker, die zit hier bij me, ga hem zo nog maar eens weer proberen in bed te leggen.

10. sweetangel100

Jeetje Mensi, erg hoor :(
    Gelukkig dat het snel gegaan is en hij niet veel pijn heeft moeten lijden...

Layla, de meeting is komende dinsdag om 12 uur bij Balorig in Houten bij Utrecht.

11. Niet meer actief

Pff is nog snel gegaan dan mensi :(
    Sterkte!

12. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    Mensi gecondoleerd en heel veel sterkte in deze verdrietige periode!

Mieke sterkte met jullie kennis! hopelijk komt het goed!

Lindaaa jeetje meid dat is ook wat! zo ziek worden van de Nutella! wordt je ook niet vrolijk van :confused: hopelijk mag je snel naar huis!

voor de rest nog niets gelezen! druk aan t werk geweest en net bij schoonmoeder. dr catheter zit verstopt voor de 10e x ofzo :x en t duurt zoooo lang voordat ze dan komen! :x
    m schoonzus was er ook ff, die wordt zondag 30 maar ze viert het alleen s`avonds met een bbq zeg ik; ik werk dan van 18:00 tot 22:00 zegt ze; ja maar dan kan hans toch komen met evi? ik zeg uuuh nee want die gaat om 19:00 naar bed! o zegt ze dan leg je haar toch bij mij op bed :confused: ik zeg nou daar beginnen we niet aan aan t gesleep daar hou ik niet van ze slaapt al zo onrustig! dus ik stel voor; joh zullen we dan in de middag koffie komen doen? zegt ze nee ik vier het alleen s`avonds! ik ben echt zo kwaad :evil: is het nou zo veel moeite om te bedenken dat wij dan gewoon niet kunnen?*&^%$#^& (zo dat lucht op)
    maar ik laat het maar, prima dan komen wij helemaal niet!
    ik weet denk ik ook wel waarom ze zo doet; ze had gehoopt evi meer te zien maar ik wil dit niet zo. haar opvoeding voor haar kinderen vind ik zacht gezegd niet oke! moeten ze allemaal zelf weten maar ik wil evi er niet heen brengen, alleen in uiterste nood en wij brengen evi naar het kdv en dat is tegen haar principes! ze heeft zelf nog nooit gewerkt en is al 6 keer (ongepland) zwanger geweest en heeft 2 keer een abortus gepleegd! en dan mag ik niet zeggen van Hans dat ik haar vreemd vindt :rolleyes: :(
    sorry hoor ik moest het gewoon ff kwijt! oja en al haar kinderen zijn aangemeld bij bureau jeugdzorg omdat ze op elk gedrag een etiket wil plakken! grrrr maar met fam. moet je wandelen en niet handelen en ik ben natuurlijk een OOS (opvoedingsondersteunster) en werk met moeilijke kids maar ik zal haar nooit (ongevraagd) advies geven want dat werkt niet, ze zal nooit iets van me aannemen! grrrr tja ze zeggen wel eens wat over schoonmoeders maar met die van mij heb ik goed contact maar schoonzusjes! bleeeeeeeee

x

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ik lees NU pas het nutella verhaal :(
    jeetje.. arme lin
    kussjes van mij

14. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Mensi@Gecondoleerd :cry: heel veel sterkte!

Layla@ Tuurlijk mag je komen naar de meeting :D , hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Het is op 1 mei as dinsdag in Balorig in Houten regio Utrecht. Om 12 uur verzamelen we.

Lindaa@ Meid heel veel beterschap!

Patricia@ Sem heeft een hele mooie rond hoofdje gekregen, het is in iedere geval de moeite waard zo'n helm.

Miekie@ Jeetje wat een bericht zeg!

Ik ga pitten, ik ben zo moe! tot morgen

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    jeetje mad..
    wat een verhaal...
    en idd.. ik mag t niet zegge
    maar je schoonzus.. :(

en lullig dat je dan 's middags neit ff dan koffie kan doen
    maja.. jij hoeft jeniet aan hun aan te passen

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Mad@ ah joh meid LEKKER RUSTIG! kado minder, koop je van het geld iets leuks voor jezelf ;) .

17. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ow wat een slechte berichten hier... Gecondoleerd hoor Mensi :(

Sterkte ook Miekie, klinkt heel ernstig, ik hoop dat het toch nog enigsinds goed kan komen :(

Ik ben bij mijn schoonouders in Oost-Souburg (Zeeland). Ik lees net dat de meeting om 12:00 is dinsdag. Gezellie, heb er zin an ;)
    Ik ga even teruglezen of ik nog wat meer kan vinden, wellicht wil een van de meiden uit Almere mij een PB sturen oid over hoe laat wij dan afspreken om te gaan rijden, Sarah en Noa op te halen enz ;)

Het is nog geen dinsdag, maar toch... wij blijven hier tot maandag en ik kan hier wel even meelezen, maar ga natuurlijk niet de hele dag zitten computeren :rolleyes: ... en met jullie tempo hier in dit topic kan ik het niet zo goed volgen zo nu en dan :)

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    good meuning !

19. sweetangel100

Goooooooooodmorning!

20. Niet meer actief

Een hele goede morgen dames! althans nu ik dit allemaal lees :(
    Ik heb alles ff weer bij gelezen!

Mensi: gecondoleerd met je schoonvader! heel veel sterkte de komende tijd.

Miekie: Sterkte!

Lindaa: heeel veel beterschap!

Hier gaat het lekker vandaag! Juliën vond om 6 uur dat het de hoogste tijd was om uit bed te gaan, en hij maakte er zon spektakel van dat ik om 6.30 Janelle naast mn bed had staan! om 7 uur was ik dus al 2 kinderen in bad aan het doen! ze hebben inmiddels gegeten en jawel Janelle zonder met spullen te gooien!

Voel me vandaag erg goed en k denk dat we maar eens iets leuks gaan doen!

Oja de dokter belde net! Met Benthe gaat het heel goed ze is de nacht weer goed doorgekomen (ze belt me iedere dag om 8.30) en heeft vanmorgen voor het eerst weer gedronken uit een flesje! nu ligt ze weer lekker te slapen.

Share This Page