Goedemorgen allemaal.. Goed dat benthe zelf uit flesje heeft gedronken.. Julian was er vroeg bij he vanmorgen Sjee Mad echt belachelijk van je schoonzus Nou dan niet toch
Gaan jullie nog wat leuks doen allemaal vandaag? Beloofd weer een mooie dag te worden he Fijne dag allemaal...doeiii
@sonnie: niet dat het erg is, maar valt me op dat je Juliën zijn naam steeds als Julian schrijft je spreekt het uit als Djuu-Lie-jun dus meer op zn engels
Ik zit te twijfelen of we naar het zwembad zullen gaan of het badje in de tuin opzetten! zon zwembad is vandaag denk ik te druk met jongeren die weekeinde hebben!
Goedemorgen, Het belooft vandaag idd een mooie dag te worden. Ik wilde vandaag naar scheveningen, het zal daar veel te druk zijn. Ik wil ook niet met yassir te lang in deze warme weer buiten zitten. Voor de rest niks te melden. Groetjes
Mogge, Balen van je schoonzus zeg mad. Weinig begrip dus van haar kant. Vind t nergens op slaan dat je niet s middags kan komen, maar goed. Dan idd maar helemaal niet. Wel vervelend hoor! Wat goed van Benthe zeg! En wat fijn dat je elke morgen contact met ze hebt. Hier vanmiddag wrs ook weer een badje in de tuin! Strax even met zn 2en het dorp in. Even kijken naar sandaaltjes en lekkere broodjes kopen voor strax! Dan vanavond eten bij mn ouders en dan blijft Tijn daar slapen. En dan gaan papa en mama vanavond weer even op stap. Verder geen nieuws uit t noorden. Meiden fijne dag verder!
Goeiemorgen! Pff irri van je schoonzus Mad.. Ik zou dan idd ook niet gaan. Cyenna slaapt ook moeilijk bij een ander, dus wij proberen het ook altijd zo te plannen dat het niet hoeft. En anders hebben ze idd pech... Fijn dat Benthe het zo goed doet! En Juliën lekker vroeg wakker De laatste 2 dagen sliep Cyenna tot 9:15 (maar dan moest ik werken ) en nu we vrij zijn, was het half 8 vanochtend Gister nog een badje gekocht, dus dan kan ze vanmiddag lekker in het badje spelen. Fijne dag allemaal!
Zooo ik ben weer thuis ! Ga eerst even bijlezen. Hier is alles weer ok nog wel beetje suf van alle rommel die bij me is ingespoten om de allergie te onderdrukken
Ja alles goed weer. Die ambulance was erg ! Die kwam met sirene en zwaailicht aan ! Ik had de HA gebeld maar ze was visite rijden en zat aan de andere kant van de stad en ze wilde geen risico nemen dus ambu Lag ik daar met zuurstof en infuus op de brancard Sem heeft een mooi koppie nu zeg ik zie duidelijk verschil op de foto´s ! Mad, ik zou ook niet gaan wat een gezeik zeg. Annemarie je hebt echt 3 bijzondere kindjes inderdaad. Leuk hoor, al is de puber van 2 soms wel erg rebels Lin, thanx voor het doorgeven en de leuke berichtjes De rest ben ik vergeten
Meiden bedankt allemaal voor jullie medeleven. Zoals ik heb begrepen lijkt het erg slecht met hem. Hij wordt nog steeds in slaap gehouden en er is idd een gedeelte vd hersenen afgestorven. Dus hij zal nooit weer de oude worden, als hij het al redt. Eng hoor allemaal, vanavond hoor ik weer meer. Bij Scapino hadden ze geen babysandalen. Heb nu een paar bij baby walz besteld. Daar hebben ze leuke meiden en jongens sandalen met zachte zool! En voor een leuk prijsje. Dus wie ze ook zoekt is het wel een tip! Op www.baby-walz.com Lin hoe gaat het nu met je?
Oh ja dat vergeet ik helemaal : wat erg Miek voor die kennis van je, wat is hij vreselijk naar gevallen zeg
Ja erg he, moet er ook steeds aan denken. Werd er gister een beetje raar van toen ik t allemaal hoorde. We kunnen alleen maar duimen. En dan vanavond nog optreden van 2 bandjes hier in de buurt. Zal wel wat beladen zijn. Hij zou daar ook komen en alle vrienden gaan heen. Maar goed, tis niet anders.
Mieke heel veel sterkte. Lindaaaa wat een spektakel meid, maar even een vraagje, er was dus niet vermeld dat er nutella (en dus noten) in het product zaten? Ik zou ze er in ieder geval op aanspreken, voor het zelfde geldt was het anders afgelopen. Hmmm Juliën was niet de enige vanmorgen die vond dat de dag wel om 6 uur kon beginnen, Kylian was ook zo vroeg. Wij zijn vandaag wezen winkelen in Zwolle, ik wilde graag korte broeken hebben voor Kylian, dus toen we langs de H&M kwamen wij naar binnen. Jammer maar helaas daar hadden ze alleen maar dames kleding. Toen naar de V&D, kon alleen een leuke vinden van U naait me steeds of Benneton en die koste me daar even 25,- Toen naar de C&A, daar waren we zo weer weg want die hadden de kledingrekken zo neergezet (op de baby/kinder afdeling) dat je er niet eens met de kinderwagen door kon (en als ik ergens kwaad om kan worden potverdorie je zult maar in een rolstoel zitten dan kun je dus helemaal niet uit de voeten) Uiteindelijk geslaagd bij de Wibra, 2 katoenen broekjes voor 4,-. Jan staat nu pannekoeken te bakken, Kylian ligt op 1 oor met de belofte dat hij een pannekoekje mag proberen als hij wakker is. Gisteren heeft hij tomaat geprobeert, gewoon een partje afgesneden en de zaadjes eruit gehaald. Hij schraapte met de tanden erlangs, proefde even en begon te kokhalzen (en nee hij had er geen stukje afgebeten), de tweede keer idem dito, later nog een stukje van papa in de mond gekregen en ook daar ging hij op kokhalzen, dat is dus duidelijk voorlopig geen verse tomaat voor de kleine man Groetjes anita
Hai hai, Lin, fijn dat je weer terugbent! Ik had samen met je sms van vandaag de sms van gisteravond pas gekregen Gek he... Dus dinsdag ben je gewoon vande partij? 'Diva' ligt al klaar Miekie, erg hoor van je kennis Ondanks alles toch veel plezier gewenst vanavond... Vanmiddag bij mijn ouders samen met Iman anderhalf uur geslapen Lui he hihi... Daarna boodschappen gaan doen, en Iman de eerste keer in een boodschappenwagentje gezet. T ging nog wat wankel, maar t ging hihi... Nu aan het wachten op mijn man, die is met Iman frites halen bij de frituur hier tegenover
hihi bij de frituur.... snackbar denk ik toch? heeeeeeeeeeeey lindaaaaaaaaaaa welkom thuis! Heb jij weer...nog meer allergien en ziektes waarvan we niks weten... wel lekker nutella hihi, maar voor jou dus niet meer dan denk ik... zeker een spektakel zeg! met de ambulance....tatuuuuu tatuuuuuuuu tatuuuuuuu tatuuuuuu uit de weg...uit de weggggggggg V.I.P heey dat is ook een leuke voor op een shirtje VIP... hm die moet ik effe onthouden Miekie...ondanks het erge nieuws hoop ik dat je toch even lekker van dit avondje uit kunt genieten.
Ik heb de hele tijd dat liedje in mijn hoofd... Nijntje nijntje kom erbij, met je vriendjes reuzeblij, Snuffie, Knorretje en Boris beer kijk ook Betje is er weer Lekker buiten iedereen, niemand blijft alleen, Nijntje Een lief klein konijntje Nijntje Een pienter konijntje Nijntje Een knuffelkonijntje Nijntje kijk mee... Nijntje Een lief klein konijntje Nijntje Een pienter konijntje Nijntje Een knuffelkonijntje Nijntje Kijk mee...
Pluk, ik heb deze allergie al van jongs af en en ik lees altijd grondig op de verpakkingen of er sporen van noten of noten inzitten. Er zijn heel veel mensen met zo´n allergie en je komt de informatie ook op steeds meer verpakkingen tegen. Helaas waren deze croissantjes net nieuw bij AH en van de verse bakker zegmaar en daar staat niets aan info op. Ik kan de chocobroodjes van AH ook gewoon eten ( ik test altijd door een klein hapje te nemen en als ik dan kriebel in mijn keel krijg gelijk water drinken ) Dus ik dacht : deze croissants kunnen ook vast wel, er stond immers op chocolade croissant De rest van het verhaal doe ik dan ook maar even Ik had de croissant dus helemaal op en dat was echt verkeerd. Het eerste kwartier had ik blaasjes in mijn keel en mond en toen heb ik een liter water genomen. Ik werd toen misselijk en kreeg het warm en ben gaan liggen. Mijn moeder is toen met Loïs gaan lopen en toen ze terug kwam had ik bijna geen lucht meer en allemaal rode vlekken op armen en borst. Gelijk de huisarts gebeld ( ik dacht zelf nog dat het wel minder zou worden ) Die stuurde de ambu omdat ze weet hoe link een voedsel allergie kan zijn. Achteraf goed geweest want anders was ik denk ik echt gestikt, het voelde niet goed. In de ambu kon ik niet eens liggen omdat ik zo benauwd was dus ik kreeg eerst een infuus met adrenaline en een middel dat allergieen onderdrukt, dat hielp even goed en daarna aan de zuurstof. Toen kon ik weer gaan liggen en reden ze me naar de EHBO. Daar allerlei onderzoeken waaronder een slang met camera en lampje door je neus om in je keel en slokdarm te kijken Dat wil ik echt nooit meer meemaken en dat hebben ze dus met vanmorgen erbij 4x gedaan. Heb nog een paar uur aan het infuus gelegen en omdat een allergie wel 24 uur kan duren moest ik dus blijven ter observatie. Ik heb gister aaf na het bezoek om een slaappil gevraagd en werd vanmorgen om 7 uur pas als een zombie wakker. Om elf uur kwam de arts nog een laatste keer controleren met dat rotding door mijn neus en toen mocht ik lekker weg Oh ja mijn vriend is die avond nog naar AH teruggegaan om te vragen wat er inzit. De bedrijfsleidster wist het niet en zou bellen om meer info te vragen. Wordt dus nog vervolgd want het is gewoon gevaarlijk. En AH is anders altijd heel duidelijk met allergie info op hun producten. Ik ben nu ook bang dat Loïs zo'n allergie heeft, dat is toch link. Ik wil dat laten testen zodra het mogelijk is. Je bent er immers niet altijd bij als iemand haar iets te eten geeft Sorry voor de lap Suus ! Haha