Nou Lin, ik kende het verhaal natuurlijk al maar ik ben blij dat het goed afgelopen is... Voor het zelfde geldt was je gestikt of zo En wat zal Suus in haar nopjes zijn
Hoi, vandaag de hele dag bij Frank's moeder geweest, dingetjes regelen,kaart en kist uitzoeken, enz. Woensdag word hij begraven. Verder niet veel meegemaakt, we zijn allebij erg moe. Steven heeft zich de heel dag voorbeeldig lief gedragen, en ging vanavond vrij snel slapen. Luca heb je m'n pb gehad? Zou het fijn vinden als je even reageerde....
wat een verhaal lin... blaasjes iekkksssss en wist helemaal niet dat adrenaline ook toegediend kon worden.. nou hoop dat je snel meer hoort over de ingredienten van het broodje
Jeetje Linda, wat eng Gelukkig ben je weer thuis en is het goed afgelopen! Fijn dat Steven zo lief was vandaag Mensi.. Gaat het een beetje met jullie? Is toch een hele moeilijke tijd nu.. Hier is alles goed trouwens.. Cyenna huilt nu wel vaak als ze moet gaan slapen, dat is wat minder, maar na een week hebben we door dat we haar beter kunnen laten huilen ipv haar eruit halen en dan weer terug te leggen (dan gaat ze nog harder huilen) . Al doende leert men haha. Zijn we helemaal niet gewend van haar.. Maar ze zal dan vast wel 1 of ander sprongetje hebben
Lindaa@ gelukkig ben je er goed vanaf gekomen meid . Suusje@ Ben je in een melige bui?hihihiiik mag echt hard gaan oefenen en liedjes leren. Ik ben ze bijna allemaal vergeten! of ik weet de helft hiihih . Vandaag heeft Yassir 2 speentjes kwijtgeraakt! ik ben me nu aan het rot zoeken in huis naar een speen. Ik weet dat ik er nog wel 2 in huis heb, maar waar? Ik kan ze nergens vinden, ik ben benieuwd hoe we hier de nacht gaan doorkomen. Hij is al moeilijk in slaap gevallen zonder speen . Zucht! Morgen is het centrum hier gelukkig open en ga ik er meteen ff een paar weer inslaan. Lin@ Yassir is 2 wkn geleden voor het eerst in de winkelwagen gegaan. Hij vondt het geweldig en kon makkelijk overal bij. Miekie@ fijne avond! Ik ga lekker pitten. Trusten
Dat zou ik ook doen hoor, gatver ze zal ook maar allergisch wezen voor noten en iemand doet haar een boterhammetje met Nutella ale: Kylian is aardig geweest vanmorgen ipv 6 uur was hij nu om 6.30 uur wakker NU ligt hij even te spelen in de box, voor zolang hij dit leuk vind. Vanmiddag gaan we even bij mijn vader en moeder langs op de jachthaven, aangezien we nog geen zwemvestje hebben gaan wij niet verder dan de kantine Lindaaa klinkt toch aardig richting anafalactische shock (hoop dat ik het zo goed schrijf). Kan me voorstellen dat je slokdarmonderzoeken heel erg vervelend zijn, maar ja iets langer gewacht en ze hadden een slang door je keel moeten drukken om je te beademen. Ben wel benieuwd wat de AH erover gaat zeggen. Groetjes Anita
Dat klopt inderdaad Anita, ze vertelden me op de EHBO dat als ik niet zou reageren op de medicatie dat ze dan in het uiterste geval zouden moeten intuberen De kans was klein maar ze vertellen je dat toch van te voren omdat ze je dan 24 uur in slaap moeten brengen. Goddank is het zo ver niet gekomen. Dus je hebt een half uurtje mogen uitslapen vanmorgen, wat een luxe Wij kregen ook een half uurtje kado, i.p.v. 7 uur was het half 8. Maar daar staat wel tegenover dat ze van 4 tot 5 vannacht wakker was door een enorme hoestbui.
Dit stond er trouwens over op de AH website : Allergie-informatie en de allergiepictogrammen zijn te vinden op alle voorbedrukte AH Eigen Merk-verpakkingen. Allergie-informatie en de allergiepictogrammen zijn niet te vinden op AH producten die in de winkel verpakt worden, zoals kaas, vleeswaren en brood. Er zijn nog een aantal productgroepen waarop - om technische redenen - nog geen allergie-infromatie en -pictogrammen staan, we werken er hard aan om deze informatie binnenkort wel aan te bieden. Dus ja, ik had zelf beter op moeten letten ofzo
ik denk dat al had je het gevraagd ze je niet eens hadden kunnen zeggen wat er precies in had gezeten. Daarbij vind ik dat je er van uit mag gaan dat chocolade croissants gemaakt worden met chocolade en niet met chocopasta! (maar dat vind ik dan weer ) Groetjes Anita
Mogge, ja klopt Lin ik bedoelde idd Senna. Ja geregel is het en het vergt heel veel energie. Frank is nu naar de kerk met z'n moeder, en toen dacht ik nou dan ga ik naar mijn moeder even lekker met Steven. Maar toen werd hij boos, dat ik raar deed, en hij de auto mee wou met de autostoel erin. Hij liep weg zonder doei te zeggen. Had vanmorgen alleen gevraagd of we morgen wat leuks gingen doen, omdat steeds erheen.Wat leuks doen brengt je ook op andere gedachten. Zucht maar goed, het zal wel aan mij liggen. Ik kan er gewoon niet tegen, heb toen al zoveel verdriet met m'n vader meegemaakt, en om nou steeds naar z'n vader te gaan. Hij ligt er ook eng bij, echt spierwit. Ik had gewoon liever naar m'n moeder gegaan lekker met Steven wandelen, maar ja Frank vond dat stom, hij zei oh als ik wegmoet, moet jij ook weer perse weg.
Gewoon even laten gaan Mensi en proberen het je niet al te veel aan te trekken, hij is gewoon van slag. Heeft waarschijnlijk even ruimte nodig en het gevoel dat hij nog ergens controle over heeft (helaas voor jou ben jij dat). Morgen is er in R genoeg te doen. Markt, winkels zijn open, er zijn dingen voor de kids om te doen, in het park is er altijd wel wat te doen en er is een boerenmarkt op de oosterhof. En het mooiste is dat alles op loopafstand van elkaar te doen is. Wij gaan er in ieder geval wel even naar toe. Groetjes Anita
Ja ik snap dat ook wel, maar ik zit hier nu een beetje thuis, en hij komt gewoon thuis wanneer hij wil. Nu hij boos is; zal dat later worden, dan dat hij had gezegd. Gister zei hij ook al eerst ik ga vanmorgen alleen en vanmiddag ga jij met Steven maar mee. Terwijl ik z'n vader nog niet eens had gezien. Later zei hij, ge toch maar mee, en achteraf was iedereen er ook. Ik heb dan echt zoiets van gaat hij bepalen wanneer ik meega, of mag ik zelf ook nog wat zeggen. Die mannen zijn zulke rare wezens (behalve Steven dan!)
Goedemorgen! Lin, wat was jij er vroeg bij Iman heeft tot 9 uur geslapen, maar ze had wel om 6 uur al een fles gehad Maar ja wel lekker geslapen nog! Mensi, laat hem maar even, hij zal idd wel van slag zijn! Gaat wel over
Goodmorning Ladys, Mensi@ ik denk dat je man ruimte nodig heeft, even laten gaan(dat zou ik in iedere geval doen). Pluk@ ook feest bij jullie (NOT)! Kylian om 6.30! Lin@ ben je nog tevreden over KMAvrije voeding? Gaat de bijvoeding ook al beter? volgens mij doe je dat nog niet geven toch? Ik weet wat je doormaakt, ik heb Yassir ook 2 maanden lang KMA voeding moeten geven en overal opletten etc. Wat een nacht zeg pfffff! geen speen is geen nachtrust. Zoals ik al eerder vertelde had ik geen speen in huis. Gisteren voordat ik weg ging had ik 2 meegenomen. Yassir gooit de speen gewoon weg als ie er geen zin meer in heeft. Het was avond en kon nergens meer een nieuwe kopen. Ik baalde echt! Hij kon niet slapen zonder speen. Na het uren worstelen met de slaap zonder speen is ie uiteindelijk in slaap gevallen. Werd Yassir om 6 uur wakker en wilde de speen na zijn flesje. Oohhh drama drama! gelukkig is bij ons hier in het dorp centrum open. Ik ga gelijk naar de etos en ga een stuk 7 spenen inslaan . Door dit soort als ze gebeuren, denk ik ja ik had beter op moeten letten. Dit is wel mijn schuld, dat nu mijn kindje niet in slaap komt, of ben ik nu vaag? . Gaan jullie nog wat bijzonder doen met Koningennacht? In Utrecht is het volop feest! , ik ga vanavond naar Denhaag. Me zus woont daar en het schijnt er erg leuk te zijn op koningennacht. Soo ik heb geluk. Me zusje past koningennacht op Yassir en me andere zusje koningendag. Handig he als je uit een groot gezin komt . Thats it
heej dames! hier ben ik weer eens haha maar vandaag wat later! Janelle heeft tot 9.00 geslapen en Juliën tot 8.30 dus ik kon vandaag ook heerlijk wat langer blijven liggen! Lindaaa: fijn dat je weer thuis bent! en inderdaad mijn kindjes zijn een apart stel haha... Janelle was altijd een voorbeeldig maar de laatste weken,, oei :S haha hoort erbij he! Juliën krijgt op 22-06 prikjes heb het bijgelezen maar weet niet alles meer
Iman krijgt op 28-06 prikjes Annemarie Hanan: ik maak niets door hoor Iman krijgt gewoon bijvoeding, alleen geen brood. Ben super tevreden over de KMvrije melk... En ze wordt heerlijk aan huis gebracht... Heerlijk
selam goedemiddag mama's hoe is het hier? ik zou wel langs willen komen bij de meeting maar hoe moet ik er komen? ik woon in rotterdam en ik heb op inter gekeken op ret.nl ik kom niet verder dan station houten, maar dan...? kan iemand me helpen? wat is het adres? Heb vandaag weer gewerkt, 4 uurtje en ben nu bij mijn schoonouders op bezoek. lekker weertje weer vandaag!
Loïs heeft net haar eerste 8 stapjes los gezet \/ Filmen lukt nog niet want dan ziet ze de camera en dan gaat ze snel weer kruipen Mama is trots