Lieve meiden, hier alles oke. Behalve dat Ivan niet tegen de bruine bonen potjes kan. Heb ff snel een aantal blz terug gelezen; Mensi; gecondoleerd met je schoonvader. Lindaaa; gelukkig is alles nu weer oke. Miekie; heel veel sterkte met de kennis, hoop dat het op de juiste manier weer goed komt. Mad; SCHOONZUSSEN, brrrrrrrrrrrrrrrr, niet te begrijpen. Annemarie; wat fijn om te lezen dat het steeds een beetje beter gaat met Benthe. MEIDEN: VOOR EEN IEDER DIE HET LEUK VIND! IK WIL GRAAG EEN VERJAARDAGSKAARTJE STUREN AAN ALLE BEEBS. dUS ALS JULLIE ER 1 VAN IVAN WILLEN ONTVANGEN WILLEN JULLIE MIJ DAN JULLIE ADRES PB-EN? Dikke knuffel van ons.
Hahahaha Son, daar kijkt hij heel angstig Roos, wat een leuk idee! Dat wil ik ook wel doen! Dusss voor een kaartje van Iman: PB mij! Behalve Suus en Sarah en Madelon, jullie adres heb ik al
nee hoor lin hij is zo zelfstandig die blijft wel zitten Nee joh ik zit erachter verscholen..ik heb hem aan de zijkant vast..als je goed kijkt zie je een stukje van mn haar
het is voor mij ruim 2 uur rijden als er geen files zijn! en bijna 200 km (194,9) ik sms linda als ik kom! lijkt me erg leuk! wat kost dat eigenlijk? neem ik geld mee hahaha makkelijker als pinnen
Son@ onwijs leuke fotos zeg! 8) Lin ik sms je morgen vroeg? rond uur een of 6? of is dit te vroeg? Gelukkig dat andere dames je evt. ook kunnen halen. Ik baalde echt. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat we morgen gewoon komen. Annemarie@ gezellie als je langs zou komen.
Ik heb volgens mij de meeste adressen nog van de kerst.. Alleen van Linda(iman), Mad, Saraah niet ( en vast nog een paar maar weet ik zo ff niet)..dus als jullie een kaartje willen ook ons maar ff pb'en
Nee hoor Hanan is goed! Ik zie je sms wel komen! Hahahhaa Son, nu zie ik je haren idd... Is beter gelukt dan die foto van mij met Iman in de speeltuin whahaha
hoi meiden, slecht nieuws ik kom morgen niet t gaat allemaal niet zo goed met m schoonmoeder en Hans moet de auto hebben just in case.... en als ik eerlijk ben wil ik liever niet weg! ik vergeef t mezelf niet als er iets gebeurd en ik zit in de speeltuin ik had me er zooo op verheugd en ik hoop dat jullie t begrijpen? x
son ik dacht inderdaad ook zoooo die Dhani zit stevig op de motor maar na 2 keer kijken zag ik je haar inderdaad! hi hi Hanan beterschap met Yassir! Annemarie, gaaf hoor dat je ook naar de meeting komt! Miek hoe is het met jullie kennis? Cristel welkom terug meid! jeetje je hebt echt een rot tijd achter de rug he? red je het allemaal een beetje? lindaaa ben je weer helemaal de oude? x
kost 6 euro..en daarbij dan eventueel drinken en eten..maar dat kan je zelf zo duur maken als je wilt Wel pittig eind rijden..maar het is gelukkig vakantie dus files zullen wel meevallen
thnx lieverds! zelf had ik me ook zoooo erop verheugd! en Lin nu kunnen we elkaar weeer niet live ontmoeten
Jammer Mad maar wel begrijpelijk en er komt snel weer een volgende keer toch Het is hier nog steeds keidruk op de gracht en mega herrie. Podium voor de deur en nog steeds optredens. Vrienden en kennissen die komen pissen en drank halen haha en Loïs is gewoon gaan pitten, ongelofelijk, zelfs de ramen trillen van de bas dreunen en ze is gewoon lekker in slaap gevallen maar ze was ook zoo moe, wat heeft ze veel gezien vandaag ze vond het geweldig Wat een gave foto´s van de kleine Dhani op de Mega Motor hihi