ik vind allebei de onderwerpen die bedacht zijn wel leuk kids in bad vind ik leuk en kids tussen allemaal knuffels ook maakt mij niks uit hey hoeveel huilen jullie kids gemiddeld op een dag? gewoon nieuwsgierig.... vond het wel een interessante rondvraag haha ik zal wel beginnen... denk dat mijn zoontje bij elkaar opgeteld op een gewone normale routine dag (box en speeltjes dus in de buurt haha) zo'n 15 a 20 min huilerig is. en dat is voornamelijk na het badderen met aankleden en als hij een beetje moe begint te worden (soms zelfs minder) Hij vermaakt zichzelf trouwens veel langer alleen dan mijn dochter vroeger deed... die wilde nooit in de box terwijl er bij quinten een mega grijns verschijnt als hij zijn mobiel ziet haha ik heb nog een rondvraag klaar staan, maar die komt hierna wel hihi
Haha Roos, ik weet volgens mij wel wat SAS betekent. Hoorde Laura er laatst over Leuk Martine! Kunnen we samen Sonja Bakkeren Klopt je best veel, je mag in het weekend zelfs patat, mjammie haha Ben nu 1 dag bezig en 7 ons al kwijt, dus gaat goed. In juli ook al begonnen met Sonja Bakker, maar toen had mannetje ook vakantie enzo, dus lukte het niet echt, maar toen was ik in 2 weken al 4 kilo kwijt. Doen we eerst de foto's met knuffels en dan in bad Vanavond rode bietjes met gekookte aardappelen en kipfilet op... Was wel lekker Cyenna huilt denkt ik ook zo'n 15 minuten per dag gemiddeld... Meestal eigenlijk helemaal niet, behalve de laatste dagen dan.. En dan is ze meestal moe of ze wil de fles of ik weet het niet Ik ga Lotte kijken (ben al te laat..)
Haha Dames die doen we! Met knuffels.. Ook dus dat word de volgende Thema! Nou ik heb even de hele dag niets laten horen want wij hebben GROOT nieuws gekregen! Haha JAJA vandaag is de dag dat ik heb te horen gekregen dat ze ons een huisje aan gaan bieden! EINDELIJK.. Ik kreeg vanochtend een brief en der stond in dat me urgentie was afgewezen.. Ik natuurlijk niet verder lezen maar meteen met Ivo aan de foon hangen.. Dus ik baalde zo enorm omdat we geen urgentie kregen. Later las ik verder en onderaan de brief stond dat ze mijn situatie wel belangrijk genoeg vinden om ons bijzondere bemiddeling aan te bieden. Ze gaan opzoek voor een huisje met 2 slaapkamers en zodra ze iets passends hebben voor mij dan bellen ze me. Ik vroeg natuurlijk meteen of dit niet weer een jaar lang duurd! En die mevrouw zei meteen. Nee natuurlijk niet! Anders krijg je geen bijzondere bemiddeling. Ze kan niet precies zeggen hoelang het duurd omdat het wachten is totdat er een huisje voor me leegkomt, maar dit is wel op zeer korte termijn. Ik spring pas werkelijk een gat in de lucht zodra we onze sleutel krijgen! Daar hebben we dan zolang op gewacht! Me moeder is verdrietig. Ze vind het leuk voor ons maar ze vind het niet leuk dat ze nu helemaal alleen zodadelijk is.. Tsjaaa ik heb der gezegd dat ik toch echt niet blijf! Ik ben er ook niet rouwig om want ik ben blij dat ik dan eindelijk naar zo'n lange tijd weg kan en eindelijk met me eigen gezinnetje kan samen wonen en een goede toekomst kan tegemoet gaan! Senna wat fijn dat alles goed is gegaan! Sterkte Meis! Ons kleine mannetje huilt zeker wel een uurtje per dag denk ik! Maar daar zit ook wel een btje zeurderige huilen bij van de honger enz.
Hallo! Zo was weer een aardige drukke dag op het werk en daarna nog boodschappen gedaan. Maar morgen en overmorgen vrij! Dus komt weer helemaal goed! Leuk Suus slagharen! Ben je nog in de boot geweest? Pfff, ik moet donderdag weer naar de f#ckingk#ttandarts, zo noem ik m altijd haha!~ Dus zal weer lekker pijnlijden worden, BAH! O ja Miranda, geniet nog lekker van je laatste weekie he?! Ik zag dat we ook de eerste kinderbijslag hebben gekregen! Altijd handig. Ik zal even een lekkere warme voetenzak voor meneer zijn buggy bestellen (die zat er nl niet bij). En het wordt nu toch wel echt kouder! Tijn huilt ongeveer iets van 15min. bijmekaar op een dag. Tis meer wat jengelen eigenlijk, als ie moe is. Senna fijn dat je weer thuis bent! En leuk Roos het eerste fruithapje! Ik zal deze week even een afspraak maken voor die fotoshoot van de blije doos. Lijkt me erg leuk! Spreek jullie wel weer!
6 maanden hoeft dus niet altijd dat zie je maar bij Charissa , ze was 4 maanden toen haar 2 ondertandjes doorkwamen. Inderdaad veel kwijlen, bijten en huilen. Al was het huilen bij Charissa 1 avond en de volgende dag was haar tandje door. Groetjes Vera
wat goed zeg keejbie .. eindelijk! ja ben in de boot geweest...ik zat alleen een beetje losjes, dus moest me wel vast houden maar moet zeggen dat geen enkele attractie nog echt spannend is voor mij als * die-hard pretpark bezoekster * Maar wel altijd leuk natuurlijk leuk is lotte he? ik kijk lotte altijd relaxed 's avonds als de kids in bed liggen via internet...op de site van talpa en dan bij programma gemist
Oh super voor jullie Keejbie! Hopelijk hebben jullie echt heeeel snel een eigen huisje! Hebben jullie van plannen vandaag? Hier niet echt.. Vanmorgen ff wat boodschapjes gedaan en straks nog beneden schoonmaken. Saai dus Ohja zal zo ff die foto maken met de knuffels Ze ligt nog op bed, maar hoor dat ze wel wakker is. Fijne dag vandaag! En jaa Lotte is leuk . oh ja das ook handig bij Talpa! Thanks voor de tip.
Haha die is zeker leuk Miranda! Super hoor! Wij hebben vanochtend weer heerlijk babygezwommen! Dit keer genoot ons kleine mannetje ervan. Jaaa, ik ben echt werkelijk waar zo blij! Nu ff langzaam aan me spullen inpakken. De dingetjes die ik nu niet gebruik ken ik wel ff inpakken en ook me kamer langzamerhand. Gelukkig heb ik al heel veel dingen gespaard voor me uitzet! Maar er moeten nog wel een aantal dingetjes bijkomen.. Dusss dat gaat weer centjes kosten Maar buitenom alle kosten en alles ben ik erg blij dat ik eindelijk hier weg KAN! hihi
Van harte gefeliciteerd Keejbie! Echt fantastisch, eindelijk een plekje voor jullie zelf. Miran, onwijs bedankt voor de banner, ben nu aan het uitzoeken hoe ik hem hier op het froum krijg. Dikke knufffffffffffffffff
Keejbie wat fijn voor jullie, ik hoop dat het nu heeeel snel gaat dat ze iets aanbieden Miranda, wat een gave foto ! Die grijns van dr, hihi Roos, ik heb Loïs via Internet opgegeven bij www.thekids.nl en ik werd al na anderhalve week gevraagd om haar in te schrijven en ze hadden gelijk die wehkamp opdracht voor haar. Sterkte bij de tandarts weer Miekie, dit is nu toch ECHT de laatste keer he voorlopig Ik heb ook die bonnen voor die gratis foto's (uit de Prenatal doos) maar kost dat echt helemaal niets dan ? Is er geen addertje onder het gras ? Senna, goed dat het echter de rug is en dat je weer thuis bent Loïs huilt ook op zijn hoogst 20 minuten per dag, alleen als ze moe is en gaat vechten tegen de slaap, als ze uit bad wordt gehaald (dan is ze echt WOEST) en als ze honger heeft (en ik kom niet snel genoeg met de fles op de proppen). Oh en waar koop ik een goeie bijtring ? Suggesties ?
Hallo, Keejbie wat een geweldig nieuws weer! Ik hoop dat het snel lukt, eindelijk een eigen plekkie! Super joh! Miranda wat een leuke foto zeg! Ze vindt het echt wel leuk! Bedankt Linda, ik hoop het, ik denk er maar niet al te veel aan, BAH! Ik heb een bijtring met vloeistof erin dan kun je hem wat koeler maken in de koelkast. Ik heb m gekregen, maar hij komt bij de Hema vandaan. Ik denk dat ik morgen even ga bellen naar die gratis foto's. Heb ook steeds het idee dat er wat bij zit....kan toch nooit gratis zijn en dan nog 4x ook! Moet je kijken wie die allemaal wel niet krijgen. Ik zal morgen wel even horen! Hey Sonnie, waar hang je uit? doeidoei!
hai het is wel gratis, maar werkt net als die c1000 foto's....je krijgt er een paar en de hele hele hele leuke kun je erbij kopen, maar die zijn dan met een prijskaartje hey keejbie: moest net even lachen. zag het al helemaal voor me...jij alles inpakken en afscheid nemen en helemaal happy dat je daar weg ging en toen...............kreeg je het huis ernaast hahaha sorry vond 'm wel grappig
Idd ! Alleen heb ik er nog niet bij nagedacht dat wanneer we werkelijk een huisje krijgen. Ik hier natuurlijk minder kom aangezien we verlopig dan nog geen internet hebben
Nou Suus,, Dat ken maar zo! Heb vandaag wel gereageerd op het huis hiernaast Tuurlijk wil ik ver weg Maar toch blijft dit een makkelijk compact huisje met een grote tuin
ja maar je vond de buurt toch niet goed voor die kleine om in op te groeien? ik hoop dat ze je een huisje in een leuke buurt aanbieden