JOEPIE MAD! ! ! Superleuk hoor! Ik heb geen idee waar we afspreken hihi... Wel dat het rond 12 uur is. Sonnie komt mij halen op t station en Saona en Sarah rijden achter haar aan, dus die zullen ook wel naar het station komen
ja ik ben ook zo blij als een kind ha ha ha lin je hebt Saona niet op je lijstje staan! hoe laat kom jij aan met de trein in utrecht Lin? x
Oeps Saona en Joey natuuuuuuuurlijk ook De trein komt om 10 voor 12 aan in Utrecht Centraal! Ik ga ook even ontbijten enz. Normaal slaapt Iman tot half 9 en nu ligt ze al te spelen in bed Zal de spanning wel zijn
ja dat is echte girlpower Lin, Iman weet gewoon dat ze naar de speeltuin mag hi hi oke dan rijd ik om 11:30 uit Alphen weg en zal ik 12:15 voor de deur staan! dan komen we bijna gelijk aan! mooi! ik ga nu een broodje maken! Lin als ik je niet meer spreek voordat je de trein instapt; een fijne en goede reis en tot straks ik heb er zoooo`n zin in! camera mee batterijen mee! hi hi x
Goedemorgen... Hier was het ook vroeg..zes uur stonden we naast ons bed..moest steef wegbrengen naar houten..fijn zieke collega's Joepie Mad leuk en gezellig dat jij en Evi toch komen Jammer Hanan dat je niet kan komen Zielig voor je vriend Senna..hopelijk geneest het snel Is Amsterdam CS niks voor je om naar toe te gaan..dan kan je mis. met lindaa meerijden? ik denk dat wij ook rond kwart over twaalf bij ballorig zijn dan..Zullen we allemaal buiten wachten? is toch mooi weer 8) Maar dan zie je elkaar in ieder geval niet over het hoofd. Trouwens is het wel vakantie..hier gingen de kids vanmorgen gewoon naar school..
Jaaa Iman haar 1e tandje! Goed zeg! Haha Lin, had je met Suus gesproken ? Maarr Cyenna kan dus kruipen! Het gaat nog een beetje op haar eigen manier, maar ze komt goed vooruit hihi. Alleen is ze al een paar keer gevallen met haar hoofd op de grond, maar ja dat hoort erbij Ik heb Cyenna net eten gegeven en zo zelf nog ff eten en dan alle spullen inpakken en rond kwart voor 10 weg. Leuk dat je toch komt Mad! Wij zullen ook buiten wachten! Nou ik ga ff eten! Doeii
Hey daar ben ik even tussendoor, nemen jullie je kinderwagen mee? Ik dacht wel zo makkelijk, of staat zo'n ding daar alleen maar in de weg?
heej dames, Ik heb vanmorgen al ff met linda gebeld ,, Ik moet eerst naar het ziekenhuis om 11.00 tot ongeveer 11.30! daarna kom ik waarschijnlijk richting houten ,, Ik moet Janelle ook meenemen want Jason moet weer gewoon werken en kon geen oppas meer regelen! Ik sms linda vanmiddag wel even en dan horen jullie van me! veel plezier daar he!
leuk Annemarie als je ook komt Ik ga Evi nog ff een uurtje in bed leggen! m tas staat al klaar op tafel, nu alles er nog in doen wat op de tafel ligt! hi hi oke, dan zie ik jullie straks 8) gezellig, heb er zoooo`n zin in! Jeetje Son das echt balen dat je er al zo vroeg uit moest! ik neem m kinderwagen mee denk ik... kijk wel! de buggy is niet zo praktisch voor mij want daar kan ik m luiertas niet aan hangen! tot straks! ik hoop dat ik op tijd ben want ik ben zoooo`n muts met de weg vinden! hi hi heb geen tom tom dus heb net maar de routeplanner uit m hoofd geleerd ha ha ha ja t is wel vakantie als t goed is... maf hoor dat ze bij jou wel naar school gingen Son! weet t ook niet. Hopelijk is t lekker rustig bij Ballorig! doeiii x