De dochter van mijn man is vrij hoor, die heeft vakantie... vreemd Joey ligt in bed, gelukkig... hij heeft een heel druk weekend gehad bij opa en oma in Zeeland met alle 6 zijn neefjes en nichtjes. Als hij niet zou slapen nu, dan zou hij vast niet te genieten zijn geweest vanmiddag. Ik ga tussen 11:00 en 11:30 Sarah en Noa ophalen en dan treffen we jullie allemaal voor de deur in Houten
je mag geen consumopties meenemen he? maar k neem aan wel flessen voor de kleintjes? en evt wat koekjes en sap? voor mezelf snap ik maar k kan juliën moeilijk een glas cola geven haha ,,, Ik ga heen dames mischien tot straks ,, doeii
Ik neem voor dhani ook gewoon dingen mee hoor.. Wat raar dan van die vakantie wordt toch niet gek haha..we stonden vanmorgen ook gewoon dik in de file haha.. Ga nu dhani ff omkleden..honden uitlaten en dan routebeschrijving naar Saona brengen en dan richting utrecht..nog nooit met de auto daar geweest dus ben benieuwd of het lukt..tot strakkies..
Heb nog even teruggelezen: Annemarie wat fijn dat het zo goed gaat met Benthe, dat ze al een flesje op heeft gedronken Mensi gecondoleerd met je schoonvader! Miekie sterkte met jullie vriend! Lindaaa gelukkig is het goed afgelopen je avontuur!
Senna@ beterschap Lin@ \/ Iman heeft een tandje gekregen JOEPIE! Mad@ Leuk dat je ook naar de meeting kan gaan. Ik dacht nou als het goed gaat met Yassir kan ik nog last minute gaan(ik woon niet zo ver van Houten). Yassir heeft nog steeds koorts en is erg slaperig en hangerig. Helaas! Jullie zitten allemaal vast in de auto of zijn al in Houten. Heel veel plezier vandaag!
Goed ben weer bij gelezen maar ben alweer kwijt wie wat gezegd heeft dus daar gaat die. Kylian slaapt altijd op zijn buik, in het begin vond ik het maar eng en ging ik hem steeds terug leggen (op de rug). Resultaat was slapeloze nachten voor mij en een mopperig kind want hij werd uit zijn favo slaaphouding gehaald. Nu slaapt hij bijna altijd op de buik, hij start meestal wel op zijn rug om zich vervolgens op zijn zij te draaien en dan op zijn buik. Terug draaien doet hij niet maar hij laat het wel merken als dit moet gebeuren. (meestal zo tegen een uurtje of 6). Iman gefeliciteerd met je TAND ! =D> Mensi veel sterkte woensdag. Mad jij ook veel sterkte met je schoonmoeder. Hanan, als Yassir koortsig en hangerig is is het voor hem ook veel beter om lekker thuis te blijven. De rest van de meiden veel plezier en ik wil FOTOOS. Annemarie wat goed van Benthe dat ze al uit een flesje wil drinken. Groetjes Anita
@hanan: Ik kon ook niet komen vanmorgen gesprek gehad in het ziekenhuis en dat liep nogal uit! we hebben van alles over nieuwe behandeling te horen gekregen (omdat ze het zo goed doet) en ik moet 2 uur rijden dus om om half 2 nog weg te rijden heeft geen nut meer vindt het echt jammer
Jaa baal ook wel dat ik er niet bij ben.. maja.. :S volgende keer beter! hehe.. Annemarie wel fijn dat benthe het zo goed doet! Beterschap met Yassir! En bedankt voor jou beterschap hanan maar ik ben niet ziek hoor ha ha
en nu is het hier ook ngo zo stil ,, maarja het zie zo! Ja ben ook echt super blij dat Benthe het zo goed doet! Ik ga nog wat foto;s bij elkaar schrapen en in mn album plaatsen!
Zo nu even een verslag van onze koninginnedag. We zijn dus gezellig naar het park en het kasteel geweest. Daar waren verschillende kramen maar eigenlijk viel het ons een beetje tegen. Zo werd ik aangehouden door iemand die liet zien hoeveel suiker er in drinken zat, Cola en Sinas 5 klontjes per glas (dank je maar dat drink ik dus weinig en als ik het drink is het de light versie) in sap (appelsientje) zaten 3 klontjes en de prijsvraag was hoeveel klontjes suiker er in een glas pure sap zat. Daarna moest je nog een formuliertje invullen. Hoeveel calorieën verbruikt u per dag (hoe moet ik dat nu in godsnaam weten). Hoeveel beweegt u extra per dag (wat is extra?) Voelt u zich fit en vitaal, nou nee niet echt. Tja en toen dachten ze nog even met mij te moeten praten. Het was beter dat je gewoon alleen maar water dronk. Toen ik dus opmerkte dat ik water dus echt helemaal niet lekker vind zeiden ze dat ik dan maar thee moest drinken (niet van u kunt dan beter nee gewoon meteen MOEST). Maar ja dat lust ik dus niet. Toen vroegen ze wat Kylian dan te drinken kreeg, nou melk dus en diksap. Nou diksap was dus helemaal niet goed want dat stond ook stijf van de suiker volgens de dames. Ik ben er maar bij weggelopen met de opmerking dat we toch iets moesten drinken omdat we anders gewoon dood gingen. Er was ook een kring van hooibalen neer gezet met daarin konijntjes die je kon aaien. Nou Kylian vond het geweldig, niet het aaien zo zeer maar wel de rond rennende konijnen. En ook heeft hij even op een trekker gezeten. Groetjes anita
Konijntjes kijken. ps de fotoos zijn gemaakt met de mobiele dus niet zo heel goed van kwaliteit. Groetjes Anita
leuke foto's van Kylian! Ik krijg de foto's niet in mijn album als ik ze verklein komt er nog te staan dat de demensiegrote te hoog is ,,
ben benieuwd naar de foto's van Benthe! Leuke foto's van kylian. En wat gezellig zeg.. de hele tijd horen wat je niet moet eten. haha ha was dat ook zo zat gweest..
haaai, lekker weertje koekepeertje... ben in de tuin bezig , maar weer ffies binnen nu. Zometeen Q uit bed halen. En eens nadenken over wat we gaan eten... heb wel zin om te BBQ-en...dus zo even mijn vriend bellen of hij daar ook zin in heeft. nou ben benieuwd ook naar de foto's. van de meeting en van benthe natuurlijk. en nuuuuuuuu ga ik weer ff verder... doei doei
hey, ladies. Wat een stom wijf zeg van dat water pfff talk to de hand. Geniet maar lekker van de mooie Benthe ze is zo'n sterk meisje. Wij zijn op controle geweest voor Sam haar hartje. Het is wel een heel verhaal, en ik moet het ook nog even op met laten inwerken. We zijn van 9.00 tot 14.00 in het ziekenhuis geweest pfffff
Maar hoe is het nu met haar hartje? Wat goed dat benthe het zo goed doet echt geweldig wat een klein vechtertje is dat toch! Als die geen mooi leven voor zich heeft weet ik het ook niet meer! Suus waarom ben jij niet mee naar de meeting? (heb ik even gemist tussen alle verhalen) leuke foto's van kylian, wij hebben hier zelf konijnen en Gijs vind ze ook helemaal geweldig. beterschap voor alle mama's en kindjes die ziek zijn.