Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

haha zolang het een periode is vindt ik het prima! maar op een bepaalde leeftijd is het niet meer zo schattig he ,,

gelukkig is Juliën nog klein :D

2. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Pff sam dat is indd schrikken zeg! proberen rustig te blijven.. wie weet valt het allemaal nog wel mee en krijgt ze er geen last van.. en wachten ze tot ze 4 is..

trouwens wat ik wel vreemd vind.. luca heeft ook een gaatje in het hart.. maar hij hoeft niet meer naar controle.. CB luistert nu gewoon elke keer en hij is er ook nog steeds :S
    Heb nu echt zoiets van.. raar dat ze dat bij hem verder niet in de gaten houden?

Roos sterkte met ivan! hopelijk is het gewoon een griepje of iets dergelijks!

Valt me tegen dat nog niemand van de meeting heeft gepost ha ha .. of zijn jullie nog niet thuis ;) :D

3. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    jaaaa melden meetingladies....we willende verhalen horen en de fotoos zien...hup hup :D zie jullie wel stiekem op msn hoor..whahahaha

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    :)

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

6. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Ja jij!

7. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Koortsig was Ivan van het weekend maar nu is i echt ziek!

Wat een kneus bij de HA post zeg.....
    Even luisteren even kijken en nee hoor niks ernstigs. Moet zo alleen even urine inleveren en dat is het.

Nu dus thuis en wachten op genoeg urine.

Kan die man wel wat. Ben toch wel wat gewend ook met het zicht op mijn werk weet ik wel wat goed en niet goed is.

Ben echt niet blij.

Kan wel janken.

HOOP DAT DE MEETING SUPERRRRRRRRRRR GESLAAGD IS!

KUZZZZZZZZZZz

8. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    jeetje wat een gedoe zeg bij die huisartsenpost! pffff hopelijk knapt ivan snel een beetje op! geen m maar een knuffie van ons!

Jeetje wat erg allemaal met Sem zeg! :( maar weet wel uit ervaring (met m nichtje) dat mocht ze een operatie gaan krijgen kleine kinderen dit vaak goed doorstaan en ze snel weer opknappen! tja en dat ze zich minder ontwikkeld kan nog goed komen waarschijnlijk! tuurlijk is ze nu ook heel hard bezig om dr hartje alles rond te laten pompen etc.

de meeting was weer geslaagd :D
    ik denk dat iedereen dood moe is ik in elk geval wel en ik ging nog wel als eerste weg :) maar Ballorig was ook super tof! echt leuk ook met zo`n ballebak en nog een plein met zacht speelgoed en luchtkastelen etc. was heel leuk!

ik zal zo ff wat foto`s uploaden, morgen de rest want ik ben op......

x

9. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Fijn dat de meeting weer geslaagd is.

En Roos als je het echt niet vertrouwd jij kent je kind het beste. Gewoon naar de ehbo rijden. sterkte

10. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik ga ff douchen misschien voel ik me dan weer wat beter.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Morgenvroeg gewoon meteen naar je eigen HA gaan hoor als je het niet vertrouwd.
    En als de koorts je te hoog wordt ga je gewoon nog een keer langs de HA post, grote kans dat die arts die je nu hebt gehad dan geen dienst meer heeft. :rolleyes:

Kylian had de dag ervoor ook steeds 39,5 en dit zakte na een paracetamolletje hooguit een uurtje en dan begon het alweer te stijgen.
    De HA zei toen dat ik weer moest bellen wanneer hij zijn eten niet meer binnen hield en wanneer hij apatisch werd.
    Dit was dus de volgende morgen en toen had hij ook 41.2 graden koorts.
    Wat het nu precies is geweest weten we nog niet maar aan de bloeduitslagen te zien heeft er ergens een ontsteking gezeten en ze vermoeden een urineweginfectie. Wat weer appart was omdat dit meestal bij meisjes voor kwam en zelden bij jongentjes.

Groetjes Anita

12. MirandaT

Cindy, heel veel sterkte en dikke knuffel voor jullie! Kan me voorstellen dat je er kapot van bent :(. Erg hoor :(

Roos, hopelijk valt het met Ivan ook mee.. Knuff ook voor jullie...

Nou de meeting dan :p
    Was gezellig! Haha. Ik zal ff wat foto's uploaden, hebben jullie er een idee van ;)

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    zo heey...wat een meetingverhaal hhahahaha een uur leeswerk.. ;)

fotoooooooooooooos dan maarrrrrr

14. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Dit dus ;)
    Zou ook gewoon langs de ehbo rijden dan..

15. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Oooh wat een leuke foto's! 8)
    Wat een schatjes!

Ik wil ooooohk :cry:

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ik ga ff de hond uit laten en wie wordt de man van froukje kijken! hi hi
    volgens mij ben ik de enige die dit kijkt ? of durft toe te geven dat ik dat kijk ha ha ha

x

17. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    moeten snel maar weer eens afspreken dan ;)

maar niet naar Ballorig want dat is niet zo makkelijk te vinden :) ha ha ha

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Wat een leuke foto's zeg.

Groetjes anita

19. MirandaT

Cyenna, klaar om op meeting te gaan 8)