Goedemorgen Zo te zien was de meeting een succes hele leuke foto's Ivan beterschap! Hier was het vanmorgen al vroeg op 6.00 uur En nu zit hij naast mij in zijn stoel de zotte fluit uit te hangen. Wij hebben het vermoeden dat er gisteren papa werd gezegd door hem maar het was nog maar eenmalig helaas!
jeetje wat zijn die kindjes allemaal groot geworden zeg! het ziet er heeel gezellig uit! hahaha en die grond daar allemaal platgestampte koekjes en overbeladen kinderwagens!
Ja Annemarie hahaha Sonnie, Lindaaa en ik gingen als laatste weg en we draaide ons om, oh oh echt een slachtveld
Als je op onderstaande link klikt zie je een aantal foto's..heb er nog meer, die zet ik er straks mis. ook nog wel ff op.. http://www.ukkiesweb.nl/index.php?p=ukkiefoto&u=722&a=0705020951Meeting%201%20mei%202007
Ja onwijs leuk vonden ze het haha.. Als iemand de foto's gemaild wil hebben geef dan ff een brul, dan mail ik ze
Dit is echt te belachelijk voor woorden gewoon..krijg net een mail van iemand van het forum dat ze het belachelijk vind dat we pas zo laat thuis waren met een baby van 10 maanden..Waar bemoeien mensen zich mee zeg..tjongejonge..ik zal geen namen noemen..reageer ook verder niet op het mailtje..maar diegene weet genoeg met dit stukje tekst denk ik Mochten er nog meer mensen over vallen..dhani heeft gewoon in een campingbedje geslapen in een zaaltje ernaast met nog twee kindjes..dus hij is echt niet tot zo laat wakker geweest.. grrrr bemoeials
Welke idioot heeft het lef zich te bemoeien met jouw leven Son ? Grrr hier kan ik echt woest om worden !
Nou ja zeg... Je mag met een baby van 10 maanden blijkbaar geen eigen leven meer hebben, en moet aan huis gekluisterd blijven. Alsof je 5 dagen in de week tot midden in de nacht op stap bent met je kind . En dat hij in een bedje apart heeft gelegen lijkt me nogal logisch, dacht ze dat hij polonaise mee had gelopen tot 2 uur? Dat je het gevoel krijgt dat je jezelf moet verantwoorden slaat al nergens op, laat gaan Ik vond het ook gezellie hoor gisteren meiden, beetje de kat uit de boom kijken, maar uiteindelijk toch gezellig Joey heeft afgekeken hoe hij echt moet kruipen. Schoof hij tot gisteren nog met een aardig tempo op zijn buik de wereld rond, vanmorgen kroop hij voor het eerst echt zoals het hoort , nou dat kan geen toeval zijn als je het mij vraagt
hahaha dames wat een zootje! belachelijk dat ze zich met jou leven durven te bemoeien zeg! volgens mij hebben jullie ook nog een eigen leven!
Pff Son waar bemoeien ze zich mee Hebben ze niets beters te doen ofzo Leuke foto's allemaal! Haha die in de schommel Ze vonden het idd errug leuk Maar de prikjes zijn weer geweest! Het was 2x ff brullen met het er in spuiten, maar voor de rest ging het eigenlijk heel goed. Pfieuw gelukkig hihi. Ze weegt nu 9200 gram en is 74.5 cm. Ze gaat hard... De wijkverpleegkundige vond haar een vrolijk meisje . Ze ligt nu sinds 10 uur weer op bed. Denk dat ze ook nog bij moet komen van gister
Over kruipen zoals het hoort gesproken... haha, ik vroeg me af of hij het van Dhani of van Loïs heeft afgekeken... maar ik denk van Dhani. Als hij het van Loïs had afgekeken, dan zou hij in een sneltreinvaart als Mowgli door het huis rennen hier, GE-WEL-DIG
als ik dat zo hoor hebben jullie de rest van de week een stel vervelende oververmoeide kindjes hahaha als ze maar een leuke dag hebben gehad!