Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ja loispoep whahahaha

Anita, ik vond het ook heeeel gezellig!
    Die Joey is een vrolijke jongen! En nog helemaal niet eenkennig... Zo leuk!

Iman is ook nog moe van gister, ze heeft vanmorgen al anderhalf uur geslapen en ligt er nu weer in!

En Lois als Mowgli is echt super om te zien!

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja dat is het vreemde nou juist... We zijn het hele weekend bij mijn schoonouders geweest en daar heeft hij het hele weekend aan mij vastgeplakt. Ik kon nog niet eens naar de wc of hij ging al brullen :(
    Maar daar sliep hij ook niet in zijn eigen kamertje en zijn eigen bedje, dat is bij Joey echt een enorm verschil.

Iman is ook zo'n droppie, lief klein poppetje :D

En Cyenna met die lieve rode wangetjes, en Dhani die kruipt ook als een raket :)

Joey heeft geen last van vermoeidheid gelukkig, ik ga vandaag maar wandelen in het bos met de hond en even fietsen naar de markt denk ik, want ik ben 0,5 kilo aangekomen ineens sinds gisteren, komt vast van die enorme tonijnsalade :rolleyes:

3. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik snap niet waar sommige mensen zich mee bemoeien het is toch zeker jou kind :x ! Als je er nou iets ergs mee zou doen maar je laat ze ergens op een feestje in een aparte kamer slapen foei ;)

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Whahahaha Saona... Ik heb die salade ook gehad, was ook HUGE!

Have fun 2day!

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo zeg, was weer heel wat bij te lezen; 14 pagina's!
    Maar goed ben eer helemaal op de hoogte!

Wat een leuke foto's allemaal zeg!
    Wat leuk dat het zo leuk was, haha!

Hoe gaat het nu met Yassir?
    En hoe gaat t met Ivan?
    Hopelijk knappen ze gauw weer op!

En wat een verhaal van kleine Sam!
    Ik hoop voor jullie dat het allemaal gaat meevallen!
    Sterkte Cindy!

En Senna hoe gaat het met je kerel?
    Raar verhaal hoor? Wat voor beest heeft m gestoken dan?

En jeetje Son, echt NIET te geloven dat iemand daar een mailtje over durft te sturen! ! ! Echt ASO!

6. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Gister een geslaagde dag gehad in de dierentuin!
    We zijn van half 12 tot 4 gebleven.
    Tijn vond het erg leuk en heeft zich prima gedragen! Gaan we zeker nog een x doen!
    Ik moet de foto's nog op pc zetten, dus die krijgen jullie nog te goed!

7. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    O ja Mad hoe is het nu met je schoonmoeder?

Hier nog geen nieuws nog, wrs morgen.

En wat goed van Cyenna en Joey dat ze nu ook kruipen!

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam mama's

@iedereen, wat een leuke foto's van de baby's op de meeting. Was ik maar gegaan :( maar het is te vervoor mij om met de trein te gaan. Ik hoop dat de volgende meeting wat dichterbij is en dan kom ik zeker. Ik wilde andere kinderen wel in levende wijze zien.

Wat een weer vandaag zeg. Ik vond het vanmorgen maar koud en nu valt het wel mee. Niet echt overdreven warm maar gewoon lekker fris weer.

Hoe was jullie koningendag? Wij zijn lekker naar de stad gegaan en lekker gewinkelt voor me zelf en voor tamer. Moest daarna nog werken, 4 uurtjes maar. :)

@yassir en ivan veel beterschap

en tamer gaat ook wel eens wat later naar bed dan half 8. Soms is hij moe en dan wil hij na het eten naar bed en dan slaap hij vcan half 6 tot half 9 en dan ligt hij weer rond 11 uur in zijn bed. Daar kind gaat een kind niet dood van hoor.

Hoe is het hier verder? Nog wat leuks meegemaakt?

Tamer slaapt nu en als hij wakker is dan ga ik weer terug naar huis en ga dan koken. Ik ben nu bij mijn schoonouders. Heb helemaal geen zin om te koken maar je moet wel te eten hebben toch?

Wat gaan jullie eten vandaag?

Tamer krijg volgende week zijn prik i.p.v. als hij 11 mnd is want we gaan naar turkije en hij moet van de ggd ook een prik krijgen en tussen de prik van de ggd en de prik van cb moet een maand tussen zitten, vandaar. Zal tamer niet erg fijn vinden. Vind het altijd zo zielig voor die kleintjes.

o ja tamer kruipt nu ook. Het is niet echt kruipen maar meer schuiven over de vloer en af zetten met zijn voeten.

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Wij hebben vanmiddag Chicken Tonight gehad (hawaiï), hebben we zelf wel extra paprika en taugè door gedaan.

Zo te horen hebben jullie weer een lekkere puinhoop achter gelaten :) en heeft iedereen plezier gehad.

Son, ik snap niet waar mensen zich mee bemoeien, al had de kleine tot 2 uur meegelopen in de polonaise (zou een mooie loopoefening zijn toch ;) ) dan nog is het jullie keuze.

Kylian heeft vannacht goed geslapen, hij is niet 1 keer wakker geweest en tegen 7.15 uur meldde hij zich.
    Nu zitten we lekker met zijn tweeën naar MIKA te luisteren. Hij heeft nu door dat hij op zijn kontje zich ook kan ronddraaien :) en gisteren buikschuifde hij voor het eerst ook naar de keuken.

Yassir en Ivan, hopelijk zijn jullie snel weer beter.

Groetjes Anita

10. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Lekker dus naar de dierentuin geweest Miekie!
    Wij gaan waarschijnlijk volgende week naar Ponypark Slagharen. Geen idee of het ook wat voor Cyenna is, maar dat zien we daar wel hihi.

Vanmorgen heeft ze gewoon van 10 tot 12 geslapen en nu ligt ze er ook weer 10 minuten in. Of het nou door gister komt of de prikjes? Geen idee, maar wel ff lekker hihi.
    Om half 4 moet ik nog wel weg, dus hopelijk is ze dan zelf al wakker geworden..

Wij gaan vanavond macaroni eten!

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wij eten vanavond Nasi... maar ik heb er helemaal geen zin in. Ik heb liever aardappels en groenten, maar mijn wederhelft is een rijstaanbidder :rolleyes:

ff tussendoor hoor, want ik moet even naar de markt fietsen... wat doen jullie je kleintjes nou aan met dit weer op de fiets?
    Ik heb Joey in de wagen gewoon korte mouwtjes, maar ik trek hem op de fiets toch maar weer een vestje aan... of niet?

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai

wij zijn vorig jaar naar ponypark geweest en vien was toen nog net geen 1.10 mt scheelde 1 cm maar mooi dat ze bijna nergens in mocht. echt maar een paar attracties waar ze gebruik van mocht maken ..zoals bijv reuzenrad ofzo... dus wij gaan pas over een paar jaar weer die kant op zodat ze wat meer mag doen. Maar denk dat met al die kleuren, geluiden en draaidingen cyenna dr ogen uit zal kijken. Plus een baby gaat verder toch nog niet in veel dingen hihi, maar zoals bij vien ...die wilde graag maar mocht niet

a.s zaterdag gaan we naar pretpark wunderland Kalkar in duitsland... wegens 35 jarig huwelijksjubileumdinges van mijn schoonouders. Heb er zin in! en ze hebben voor ons allemaal zo'n arrangement dat je mag eten en fris+thee/koffie mag drinken zoveel je op kan... ik kom dus rollend als een tonnetje naar huis... En heel veel dingen waar vien in mag, dus komt mooi uit...is een lange dag, dus Quinten blijft bij mijn moeder. Want die heeft er verder toch nog niks aan. En het weer wordt goed, dus kom maar op met het uitje :)

13. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0

Whaaaaat ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha dat ga je niet menen son.. :)

Verder mooie foto's.! Ben helemaal verliefd op joey , wat een lekker jochie is dat zeg :p Rest ook allemaal mooie baby's :D vind die schommel foto en die drie kinderstoelen op een rij leuk :)
    Miekie ben benieuwd naar de dierentuin foto's!
    Ja we gaan zo weer naar de dok want het is helemaal zwart geworden. Ja was waarsch gewoon een mug en hij heeft hem doodgeslagen toen die stak, dus waarsch bacterieen in dat wondje gekomen :S

Miran veel plezier alvast bij ponypark! ben dr zelf al tig keer geweest, mn oma woont er vlakbij.. vandaar ;)
    is wel een leuk park!

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Tijn spam;

15. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
  16. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Leuk miekie :)
    hij heeft ook al veel haar!

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    leuke fotoos miek...gezellie!

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Lekker bij papa op de nek;

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Wat n lol!

20. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Zo dat was weer even Tijnspam.
    idd zn laatste week als baby....

Ja het was ook erg gezellig!
    mss dat we wel een abonnenment gaan nemen.
    Vind t zelf al zo leuk!

Slagharen is ook erg leuk ja!
    Willen we over een paar jaar heen als Tijn wat groter is en wat meer kan.
    Maar blijft voor alle leeftijden wel leuk.

Jeetje Senna zwart? Ieuwwww....en nu?
    Beterschap hoor!

Deel Deze Pagina