Zn haar is ondertussen al 5 x geknipt! Dus groeit erg hard! Leuk Suus naar Kernwasser wonderland! Lekker onbeperkt eten/drinken! Veel plezier alvast!
toch niet die enge spin he.. er schijnt een spin in nederland te zijn gekomen, en die is vet giftig en ook zwarte plekken en erger...zag er ieksss uit... gauw maar naar de dokter senna en miekie...voor iets grotere kids is ponypark absoluut SUPER! wij gingen vroeger heel vaak. Maar vien was 4 en mocht echt zowat nergens in... bij alles was het : sorry vien je mag niet. dus dat was sneu. Haar vriendinnetje van 6 mocht daarentegen wel...dus tegen die tijd gaan we weer eens terug!
ja dat is ook veel leuker dan. Vien is zich er natuurlijk bewust van dat ze NIET mag en das idd erg jammer ja. Ieuww een enge spin...? Hoe was het Senna? Hoe gaat t nu met je vriend?
Hallo, Roos@ hoe is het nu met Ivan? Hoop dat het beter gaat. Dames die naar de meeting zijn geweest@ onwijs leuke fotos van de kids! Ja ziet er gezellig uit hoor! Jammer dat ik er niet bij was. Son@ ik zou me er niks van aan trekken hoor wat anderen zeggen. Ik vind wel dat ze lef hebben zeg! Waar bemoeit men zich mee! Op zijn utregs: SCHIJT AAN!!!!!!!!!!!!!!!!! Layla@ wat tamer doet soort van kruipen, zo doet Yassir het ook precies hihihi. Nou het was vannacht best zwaar. Yassir werd om het uur wakker en had hoge koorts. Ik deed telkens washandje op zijn gezichtje, dit vond hij o zo lekker. Zodra ik het washandje op zijn wangetje legde ging hij met zijn tong er naar toe. Hij snakte naar water, heb ik hem flesje met water gegeven. Na een half uur was ie gelukkig weer afgekoeld. Vanochtend was ie wat afgekoeld en ging het beter. Hij is nog wel duf en hangerig. Hij voelt wel ietsjes warm maar wel veel minder dan gisteren. Hij eet ook veel minder, probeer hem wel veel drinken te geven. Oh ja nieuwtje binnen de familie. Me schoonzus is zwanger! ze heeft gisteren getest en toen bleek het positief. Thats it!
Gefeliciteerd hanan ! Zielig voor yassir! Als het een echt prinsje was geweest had ie nu in het zkhs gelegen :S Miekie t was wondroos maar het word al iets beter denken wij! Ponypark is indd heel leuk! maar voor hele kleine kids heb je eig niets.. in Doetichem zit land van jan klaassen, dat schijnt voor kleine kinderen heel erg leuk te zijn.
Goeieavond meiden Miranda; fijn dat Cyenna de prikjes weer achter de rug heeft! Nu is ze er voor een hele tijd vanaf Iman moet in juni ergens En alvast veel plezier in Ponypark Slagharen! Suus; waar lees jij iets van een spin Ik lees alleen iets over een mug Jij droomt van spinnen whahaha (in jou schuur ) Miekie; leuke foto's van Tijn weer! Fijn dat jullie ook n leuke dag gehad hebben! Senna; zullen idd wel bacterieen in gekomen zijn, hopelijk gaat het snel beter! Sarah; hoe was het bij je vader? Hanan; fijn dat het wel wat beter gaat met Yassir! Iman was vandaag ook overdag erg moe en heeft veel geslapen... Ik denk idd inhalen van gister
Hallo lieverds, hier alles nog hetzelfde. Vannacht ben ik veel van Ivan wakker geweest maar gelukkig hoefde ik er niet voor hem uit want hij sliep steeds weer snel verder. Ik had vanochtend John wel op het hart gedrukt dat ie vandaag nog naar een HA moest. Hij had vanochtend dus gelijk gebeld en ze hadden nog een plekje voor ivan om 16.50 uur. We waren allang blij dat we vandaag mochten komen. Ik wilde nadat ik John had gesproken het KDV bellen om Ivan ziek te melden en op dat moment werd ik door de assistente van de HA gebeld dat er een uitvaller was om 09.30 uur (het was toen 9.00 uur). Op dat moment wist ik dat Ivan lag te slapen maar aangezien de problemen raadde ze toch aan om hem wakker te maken en hem te laten komen. Daar aangekomen werden ze heel lief geholpen heb ik van John vernomen en was er wel degelijk wat aan de hand. Ivan heeft een luchtweg infectie en daar waarschijnlijk overheen een virus. GOED ZIEK DUS! Even met hoofdletters voor de huisartsenpost! AB kuur mee en uitzieken. John heeft nog geprobeerd of Ivan wat wilde eten toen ze weer thuis kwamen maar dat wilde Ivan niet. 11.00 uur Lag Ivan weer op bed en toen ik thuis kwam uit mijn werk 17.30 uur lag hij er nog steeds in. Om 18.00 uur hebben we hem er maar even uitgehaald want hij moest zijn medicijnen en een klein beetje laten drinken en eten en nu ligt ie er sinds 19.00 uur weer in. Hij is zooooooooooooo zielig. Alleen maar huilen en ontzettend zwak. Trillen enz. Morgen zijn we gelukkig beide vrij en komen mijn ouders weer terug van vakantie (ooh oh oh wat heb ik ze gemist). Sorry voor mij lap tekst maar ik moest het even allemaal van me af schrijven. KUZZZZZZZZZZZZZZZ en vooral dikke knuf aan Yassir!
Jeetje Roos dat is ook wat! En die ezels bij de HApost GRRRR Heel veel beterschap voor Ivan en hopelijk slaan de medicijnen snel aan!
@Miekie, wat een geweldige foto's. @ Son, wat ontzettend lachwekkend zo'n mail. Die persoon moet zich niet zo druk maken dat is niet goed voor je hart namelijk! @Allemaal, een hele dikke knuffellllllllllll @ Oh, ja voor degene die zich zo druk maakt om andermans kinderen! WIJ WAREN VORIGE WEEK VRIJDAG NAAR EEN VERJAARDAG EN DAAR IS IVAN OPGEWEEST EN GESPEELD TOT 00.00 UUR. EN LEUK DAT IE HET VOND!
Wat zielig voor Ivan, ik hoop echt dat de AB snel aanslaat en dat ie opknapt, arm mannetje. Ik begin wel steeds benieuwder te worden naar de bemoeial hier, wie is het dan ? Kan diegene zich niet melden hier gewoon ? Dan kunnen we er eens fijn over bomen haha Miek, erg leuke foto's van je 2 mannen Zo gek dat ie nu bijna 1 jaar is, baby af Oh ja ik kreeg nog mail van Eliesja, ze kan hier niet meer opkomen en ze heeft ook wel zware periode achter de rug met Alyssa, maar nu ging het weer beter en jullie krijgen allemaal de groetjes van haar ! Fijn dat de prikjes meevielen, Miran. Denken jullie ook zo veel terug aan vorig jaar ? Toen liepen we met dikke buuk en waren we aan het aftellen. Lijkt alweer zooo lang geleden. Soms vind ik het gewoon jammer dat ik niet meer even kan voelen hoe die buik voelde, best gek
Hahaha... daar worden onze kleintjes tenminsten een beetje flexibel van! Sarah heeft al 2 dagen steenkoude voetjes aangezien haar nieuwe hobby sokken uittrekken is. Echt, het heeft gewoon geen zin om ze aan te trekken. Ik doe het wel, maar dan voor haar lol, zij gaat helemaal uit haar dak met 'r sokjes.
Ik ben ook benieuwd wie het is! Wat raar dat Eliesja er niet meer op kan? Hoe kan dat dan Lin? Grappig van Sarah met haar sokjes hahaha Iman doet wel altijd haar schoenen uit, maar sokken gaat vaak goed
Ik zal de mail even knippen plakken dan kunnen jullie het ook lezen van Eliesja. hoi hoi, hier elizabeth (eliesja). ff een vraagje, kunnen jullie ook al een tijdje niet op zwangerschapspagina? Mischien dat jij er meer over weet wat er aan de hand is! Vind het wel jammer dat ik nu geen contact heb! Alles goed met jullie en de kleine lois? En ook met de rest van de juni mama´s? Hier hetzelfde Alyssa blijft steeds ziek worden, ze is sinds december al verkouden en ze is tot nu toe 2 keer een halve week niet verkouden geweest en dan gaan we met dit mooie weer lekker naar buiten dan is ze paar dagen later weer stront verkouden en veel hoesten! Maak me wel ongerust de laatste tijd. Jullie hadden geloof ik 1 mei (is alweer morgen) een meeting, helaas gaat het voor mij niet lukken om te komen, moet helaas morgen werken, maar hoop dat er een goeie datum komt om jullie allemaal een keer te ontmoeten, lijkt me nog steeds een keer leuk! Nou doe de groetjes maar aan iedereen! groetjes elizabeth en Alyssa en de rest..
Nou, doe haar maar de groetjes terug en vraag eens in de mail wat ze voor melding krijgt dan als ze op t forum wil komen? Raar dat ze er niet meer op kan komen... Cristel kon er ook een tijdje niet op, en nu ineens weer wel, misschien hebben ze iets veranderd waardoor Eliesja nu met haar server of iets niet erop kan...
jezusssssssss Roos, nou moet ik jou ook al een kwade mail sturen. Breng die kids verdorie op tijd naar hun bedje allemaal BEGREPEN! scheelt mij weer wat boze mailtjes
Heb ik gevraagd Lin, nu nog wachten op antwoord Suus, lijkt me leuk dat Kalkar ! Dat is toch van een rijke dikke Nederlander ? Leuk voor Vien, nu mag ze overal lekker in, toch ?
Arme Ivan, hopelijk voelt hij zich snel weer beter. Mutsen van de HA post Sokken uittrekken, pfff nee hoor hier hebben we daar geen last van, hij maakt hooguit zijn veters los als hij in zijn autostoeltje zit. Pff was weer een lange dag hoor meneer was om 7.30 paraat, heeft van 11.30 tot 12.30 geslapen en ligt er nu pas weer in. Heb om 17 uur nog wel even geprobeert maar dat was alleen maar krijzen :x . Maar goed we hebben nog wel lekker samen een ijsje gegeten Groetjes Anita
Hoi, fijn dat de meeting geslaagd was. Wij hebben verder ook alles achter de rug.. Je word er wel heel moe van, we liggen nu al in bed Frank moet morgen weer werken,. Er zijn wel 300 mensen geweest met condoleren. M'n moeder en broer hebben met Steven gewandeld, en hem een broodje en flesje gegeven, en verder mocht hij een witte roos op de kist van opa leggen, hij heeft zich voorbeeldig gedragen. Vanavond heb ik hem naast me op ons bed gelegd, en viel toen in slaap, kon hem daarna zo in z'n eigen bedje leggen. Eind van de week familie uitnodigen voor volg week dond, dan is m'n man jarig, het leven gaat gewoon weer verder. Doei