Wat een mooie foto's van de meeting, echt leuk om te zien al die kleintjes bij elkaar. En Tijntje nog een paar nachtjes slapen en dan is het FEEST. En Iman nu ook een tandje? is Sam dan nu nog de enige tandloze. Cyenna is weer goed gegroeid zeg! Hoe gaat het nu met Ivan?
Roos, dikke knuffel voor Ivan! Hopelijk is hij snel opgeknapt meis! Sterkte nog Mensi... Cyenna trekt ook altijd haar sokken en schoenen uit . Eerst had ik met veters, maar die trok ze al los, dus ik dacht nou dan klitterband.. maar ja dat was nog makkelijker om open te maken.. Vorige week wandelen en waren we 1 schoentje kwijt.. Ik teruglopen en ja hoor, daar lag ie op straat, dus nu doe ik ze vaak al niet meer aan ook hihi. Vanavond weer gewogen en 1 kilo kwijt! Viel mee haha, was wel in 3 weken, maar het ging ook niet helemaal zo als het moest.. Ben nu totaal bijna 6 kilo kwijt. Ik ga nu maar slapen.. Tot morgen!
haaaai, nou zou ik maar toegeven dat ik het was..... nee hoor grapje mijn god waar mensen zich druk om maken en mee bemoeien hier! ik wil ook wel eens weten wie dit schrijft! Als diegene zo dapper is om zoiets te schrijven kan diegene zich toch wel bekend maken? Miek nog een paar nachtjes en dan is Tijntje jarig spannend hoor! beterschap voor Ivan! hopelijk knapt ie snel op van een kuurtje Cyenna is hard gegroeid zeg, keurige cijfers! schoonmoeder alles nog t zelfde.... ze krijgt nu wel zwaardere pijnstilling en is heel vergeetachtig maar dit schijnt bij t ziektebeeld te horen.... ga slapen, morgen weer een dagje werken! ga ff voor m werk naar ikea, dus dat is niet zo heel erg weltrusten meiden! x
Roos@ ik heb zelf niet ook niet goede ervaringen met HA post hier. Ene laatste keer dat ik daar was, ben ik echt uit me dak gegaan. Het heeft gewerkt en Yassir is toen meteen doorverwezen naar de KA. Hij moest gelijk blijven omdat ie ademhalings problemen had en niks wilde eten. Hij is een paar dagen opgenomen tot dat het redelijk ging. Het heeft dus echt geholpen en kwaad worden. Ik ben altijd zo aardig en JA EN AMEN. Toen ik die dag daar was en de HA wilde ons naar huis sturen, ik dacht afgelopen met aardige gedoe! . Het heeft dus geholpen en geloof me zo moet je je echt gedragen bij HA post(althans bij ons hier wel). Hahahahaha ik ben ook een keer telefonische uitgevallen tegen de assistente. Roos@ zo zie je maar weer dat de HA het helemaal mis had! gewoon altijd je gevoel volgen. Gelukkig is John met hem naar de HA geweest. Verwen Ivan maar lekker, het komt allemaal goed! Dikke knuf van mij en Yassir voor Ivan mad@ jeetje mad in iedere geval heel veel sterkte. Ik zag jou ook op een foto, je ziet er leuk uit en Evi ook. Alle dames trouwens!
Goed zeg miranda! tis toch weer een kilo toch Mensi nog sterkte! ooh dus eliesja kan niet op t forum.. vandaar dat die er niet was.. Lin, ik denk momenteel ook veel aan vorig jaar hoor ik weet nog dat ik toen in het zkhs lag aan de weeenremmers, en we gingen verhuizen en moesten 1 mei ons andere huis uit zijn, wat een dramaaa.. Zieke beebjes beterschap! En toen wist ik het niet meer Oja luca is al drie kwartier aan het huilen.. daarvoor ook al, dus ff eruit gehaald (jaa was een film aan het kijken.. dus ff mee naar beneden genomen, misschien wel dom dom dom) en nu jankt ie nog steeds... hij stelt zich aan denk ik.. want beneden was ie meteen al druk met de afstandsbediening in de weer.. en vrolijk..
hehe hij is nu zo'n half uur drie kwartier stil.. ga zo ook maar eens naar bedje Trouwens Son vind best dat je het hier mag neerzetten wie jou ge pmt heeft Ons een beetje nieuwsgierig maken Pb en mag ook ha ha ha
Goedemorgen! Lekker vroeg weer Iman werd om half 7 wakker, ik heb haar na de fleswel teruggelegd, maar ze is aan het spelen en k weet zeker dat ze niet gaat slapen haha... Dus ik blijf maar wakker. Lin, ik denk ook veel aan vorig jaar, vooral nu 7 mei dichterbij komt, vorig jaar werd ik toen opgenomen met weeen en ondekte ze ook nog het tussenschotje in mijn vagina... Wat een gedoe, wat een herinneringen... Mad, werk ze (bij ikea ) Mensi, fijn dat de dag goed verlopen is!
Goedenmorgen allemaal. Nou Kylian kon gisterenavond heel moeilijk zijn slaap vatten en om 2 uur was hij nog niet goed in slaap. Toen hoorde ik ook dat zijn neusje verstopt was (wat kunnen die kinderen dat toch snel), dus hup bed schuin, neusspray in , luuf op de borst en een paracetamolletje en toen sliep meneer tot 5.30 uur. Na bijna een uur proberen of hij weer wilde slapen heb ik hem maar lekker op schoot genomen en ons in de stoel genesteld. Toen heeft hij nog haze slaapjes gedaan. Om half 8 eerst neusspray en toen de fles en nu zit hij in de box, snot door zijn gezicht te wrijven Jan lag gisteren pas om 2 uur in bed, die heeft overal doorheen geslapen. Dus toen ik Kylian de fles had gedaan en had aangekleed hoopte ik dat hij wel even zou melden dat hij dan wel naar beneden met hem zou gaan zodat ik even een uurtje bij kon slapen. Helaas, hij ging alleen maar even plassen en is er meteen weer in gekropen. En dan ook nog commentaar geven dat ik de kleine alleen in zijn kamertje op de grond laat spelen zodat ik mezelf even aan kan kleden. Hij kan toch nergens bij? Straks doet hij zich zeer! AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH ga er dan zelf uit Ach een moeder die moe is kan gewoon veel minder hebben. Ik denk ook veel aan vorig jaar, toen was ik net (bijna) flauwgevallen en omdat de HA het niet vertrouwde werd ik doorgestuurd na de Gyn. Die vertrouwde het ook niet helemaal en moest ik een hartfilmpje laten maken waaruit bleek dat er helemaal niets mis was met mijn hart. Groetjes Anita
Whaaaaa Lin, jij slaat alles! Nieuwsgierig aagje Nou, er werd met een inwendig onderzoek (ivm de weeen) gezien dat ik een tussenschotje had in mijn vagina, waardoor het kon zijn dat mijn baarmoeder ook uit 2 delen bestond... Dat tussenschotje hebben ze weggehaald op 8 mei.
Een tussenschot weggehaald op mijn verjaardag, dat kan echt niet hoor. Is dat onder plaatselijke verdoving gedaan dan ? Was dat niet doodeng ?
Whahaha ik heb een cool filmpje... Als jullie het bekijken wel geluid aan zetten! http://video.tinypic.com/player.php?v=4u430xi
Ik zei nog tegen de gyn: het kan vandaag niet, Lin is jarig, maar nee hij trok zich er niets van aan Ja onder plaatselijke verdoving en het was wel eng, want je voelt toch alles dat ze doen, alleen je voelt geen pijn. En ook is door de zwangerschap en doordat er al zoveel mensen kwamen kijken van beneden (blijkbaar komt het niet vaak voor, want de arts io wilde ook even spieken ) erg gevoelig...
Hahahaha cool he... Eerst deed ze het alleen als ik het voordeed, maar nu doet ze het al als ik NEE zeg