Goedemorgen, Roos beterschap voor Ivan ik hoop dat hij snel opknapt. Het is wat met die HA posten volgens mij worden veel mensen onterecht weer weggestuurd. Ik snap gewoon niet dat ze met kleine kindjes zoveel risico willen lopen. Je wordt zo snel neergezet als overbezorgde ouder althans zo voelt het wel. Yassir ook beterschap voor jou gelukkig is je temperatuur al iets afgenomen.
Anita hier heb ik ook z'on fantastische vent als ik dan een keertje mag "uitslapen"dan komt hij altijd met gijs naar de slaapkamer onder het mom van ik moet me nog even aankleden. Gijs wordt vervolgens naast mij neergelegd en houd mij wakker. Als ik dat andersom doe is het zo van waarom kleed je je niet eerst even aan. Nou vraag ik je
Zo ben al even niet meer geweest. Maar hier gaat alles goed. Yanouck slaapt s'middags erg lang waardoor ze s'avonds tot half negen echt klaar wakker is. En gister avond presteerde ze het zelfs tot tien voor tien. Nou ze lag al wel in bed maar bleef huilen en doen. Al vanaf een uurtje of 8- kwart over 8. Maar goed uiteindelijk is ze in slaap gevallen en vanmorgen hebben we haar maar even laten liggen. En ze werd wakker om kwart voor negen. Dus dat is dan ook wel weer fijn. Maar voortaan maken we haar gewoon wakker om 4 uur. De laatste dagen slaapt ze dus gewoon tot kwart voor 5/ 5 uur. Zal kijken of ik nog ff terug ga lezen. Maar het is wel erg veel wat ik moet lezen. Maar zal mijn best doen. Dan ben ik ook weer een beetje op de hoogte
morning! ik ga zo naar werk.... bah ben ook nog eens ongi geworden! bleeeee Evi vanacht ook 3 x wakker ofzo! Lin misschien lees ik er te snel overheen maar waarom moest dat schotje eruit dan? zat ie in de weg voor de bevalling? cool filmpje! ze weet al precies wat nee is handig hoor! aaah Steven op zn buikje slapen, lief gezicht! pfff Tinus dat valt zeker niet mee als ze zo lang wakker is nog s`avonds! tja ik zou dr ook wakker maken dan hoor s`middags! ik ga ff een zakje stuff nemen (pijnstiller) voor m buikpijn en dan hup naar werk! m collega dr auto is stuk dus wordt het toch kantoor! BAH! o ik heb nog groot nieuws; we zijn nu natuurlijk al een hele tijd de koemelk aan het opbouwen met inie minie beetjes zoals boter smeerkaas een hapje vla etc. en dat gaat onwijs goed, nu hebben we besloten om rustig aan een flesje 'gewone' hypoallergene melk te gaan geven! spannend he?! vanmorgen heeft ze de 1e gehad! ik heb nu nestle NAN 2 hypo. ik vind het wel een beetje eng maar zelf denk ik dat het redelijk zal moeten gaan aangezien ze ook kleine beetjes kan verdragen..... zodra ik merk dat dr huid slecht wordt of ze buikpijn heeft moeten we weer stoppen! dus duimen! doeiiiiiii
@MirandaT; wat goed dat je al zoveel ben afgevallen. Ik doe ook mijn best sinds vorige week 8) @Linda; superleuk filmpje! @Mad; ik duim mee! Hopen dat ze het goed kan verdragen!
Goedemorgen, Mad@ ik hoop dat het goed gaat met nieuwe voeding. Ik wist niet dat je het langzaam aan mocht proberen. Ik ben benieuwd . Lin@ hahahah ik heb zo gelachen om het filmpje. Ze is heel slim hoor die Iman. Grappig je accent. Met Yassir gaat het al beter, gisteren avond had hij weer hoge koorts. Paracetamolletje en het was weer over. Het enige is dat hij niet wil drinken en eten. Hij drinkt weinig laat ik het zo zeggen. Hij heeft nu vanaf 6 uurochtend niets gedronken of gegeten. Wat ik ook merk hij komt zo moeilijk in slaap. Ik ga maar even brood proberen in de hoop dat ie dit wel eet. Lindaa@ Ja gek he vorig jaar waren we rond deze periode zwanger. Ik had tijdens me zwangerschap gelukkig niet zo heel veel klachten. iKwas niet misseliijk ook niet overgeven helemaal niets.Toen ik 37 weken zwanger was, stond ik een morgen op en ik ging huilen. Me man vroeg wat er was, ik zei dat ik het zat was die dikke buik. Week later was ik bevallen. Ik werd ook helemaal gek van de maagzuur. ihihihhi nu mis ik me dikke buik wel hoor
haaai leuk filmpje linda.... dat nee-schudden doet ze cool! Als ik quinten Nee zeg, dan stopt hij wel en rijdt of weg of probeert het later nog eens precies zoals bij Iman, maar hij schudt niet NEE hihi En dan Steven het buikslapertje...ligt er relaxed bij Quinten en vien zijn allebei buikslapers geweest al vanaf een weekje of twee, en toen pas konden ze echt lekker slapen. Maar Bij Q is het nu zo dat hij sinds een maand zich meteen al om draait op zijn rug... hij is dus van een buikslaper een rugslaper geworden
Gijs schud ook nee als hij weet dat hij iets niet mag maar gaat er vervolgens wel rustig mee door haha. Hij is zo ondeugend ik loop de hele dag achter hem aan hihi Mad succes met de nieuwe voeding ik hoop dat het goed gaat
Ik ook , het is ook een lekker ventje Ow ja zeg, ik bedacht me van de week dat hij nu langer buiten mijn buik leeft dan dat hij erin heeft gezeten. Dat was tot nu toen namelijk niet het geval. Ik had het er met Sarah nog over in de auto toen we naar huis reden na de meeting. Dat je aan het eind van je zwangerschap het helemaal spuugzat bent, ik wilde echt niet meer. Opgeblazen olifant was ik, 27 kilo aangekomen, dikke voeten en benen waarmee ik niet eens meer in teenslippers kon komen... en nu... nu denk je soms met weemoed terug aan die tijd dat je je baby voelde kriebelen in je buik. Zo onbekend en toch zo bekend @Roos... beterschap voor Ivan hoor, zielig voor zo'n klein mannetje om zo ziek te zijn @Lilith: Even over die koude voetjes omdat ze schoenen en sokken uittrekt... ook met dit weer? Joey heeft de hele dag blote voetjes, hij trekt ook steeds zijn sokken en schoenen uit, wordt er gek van. In de supermarkt komen er steeds mensen achter me aanrennen met een schoen of een sok @Mensi: Sterkte met het verwerken van het verlies van je schoonvader. Steven is een droppie zo op zijn buikje. Joey is ook een buikslaper, hij slaapt sinds een paar maanden stevast op zijn buik. @Hanan: Je moet wel op je strepen staan bij de HA post. Ik begrijp ook niet dat ze een kleintje zoveel risico durven te laten nemen. Je hoort best vaak dat er een verkeerde diagnose is gesteld en dat het fout afgelopen is. Vertrouw op je moedergevoel en laat je niet afschepen als je niet tevreden bent met hun aanpak! @Pluk: Arme Kylian heeft last van snotjes... en dat nog wel met dit mooie weer. Veel kindjes zijn ziekig, of lijkt dat maar zo? @Sweetangel: Het geluid op mijn PC doet het niet want mijn boxen zijn niet aangesloten... maar ik kan zo wel opmaken uit het filmpje dat Iman 'nee' schudt... geweldig, hahahaha! Dat doet Joey nog niet, hij begrijpt het wel als ik nee zeg, maar hij doet me nog niet na Ik wist wel dat Iman vroeger geboren is doordat je complicaties/problemen had, maar ik dacht dat het met een (enigsinds) afwijkende baarmoedervorm te maken had. Weet je al hoe dat zit met een eventueel volgend kindje? ALS je nog een kindje zou willen natuurlijk... @taatje: Owwww wat komt me dat bekend voor. Als ik voor mezelf regel dat ik eens uit ga slapen dan staat meneer ook binnen de kortste keer aan mijn bed met Joey... GEK wordt ik ervan. Ik zal je vertellen dat ik sinds dat Joey geboren is nooit 1x meer uitgeslapen heb... dat is dus om precies te zijn 9 maanden en 1 dag vandaag @Tinus: Als Yanouck tot een uur of 5 's middags slaapt, vanaf hoe laat is dat dan ? @Mad: Ik duim ook mee dat Evi goed reageert op de nieuwe voeding! Werkze vandaag! Pfffff ik hoop dat ik iedereen gehad heb hoor, en dat ik niets vergeten ben. Zo wel... sorry Sarah waar ben je? Je hebt toch ook foto's gemaakt dinsdag?
Good morning! Lin wat een leuk filmpje zeg, haha! Kleine ondeugd. Lieve foto van Steven zeg! Nogmaals sterkte Mensi. Miran, hoera weer een kg! Hartstikke goed toch, die ben je maar weer kwijt! Senna hoe lijkt het nu met je vriend zn been? Dus wondroos heeft hij?! Beterschap hoor! Roos beterschap met je kleine mannetje! Wat een eikels vd HApost zeg! Hopelijk knapt hij gauw weer op! Ik hoop dat Yassir ook weer lekker kan eten en drinken. Gelukkig gaat het weer de goede kant op! Lin ook al bijna jarig! Schiet mooi op. Mad ik duim met je mee dat het goed gaat met de voeding! Balen dat je wel naar kantoor moet. Ikea is veeeeel leuker.
Toevallig had ik het er van de week nog met een vriendin van mij over die tegelijk zwanger was (5 dagen verschil tussen onze kleintjes). Dat het zo gek is dat ze nu al weer een jaar worden terwijl we vorig jaar nog zo nieuwsgierig waren. We willen als ze een jaar zijn beide voor de 2de gaan misschien zijn we weer gelijk zwanger zou wel gezellig zijn hihi.
@Miekie, van mij mag hij weer gauw aan het werk maar euh ziet er veel beter uit Nog 2 dagen he dan is tijn jarig wel fijn dat dat op een zaterdag is! @Saona Ik was ook een augustus mama (3 aug uitgerekend om pcies te zijn jij? ) Is alleen iets eerder geworden ha ha . @ Linda, wat een droppie zeg iman, ha ha dat nee schudden geweldig. @ Mad hopelijk reageert evi goed op de voeding! @ Mensi, lieve foto! @ Hanan fijn dat het beter gaat met yassir! En toen was ik het weer ff kwijt Gister naar bedrijfarts geweest (zit ja in zw voor de CTS) en hij vroeg nog hoe de bevalling en rest van de zwschap was verlopen (had hem ook toen ik zwanger was & extreem misselijk) Dus ik zo vertellen dat ik naast die extreme misselijkheid nog 2 keer was opgenomen, 2 weken met weeen en ontsluiting had rond gelopen 6 wk te vroeg was bevallen en als slagroom op het toetje nog eens galstenen kreeg en na de bevalling die ook nog eens moest laten verwijderen.. en hij kwam tot de conclusie dat ik wel een bijzonder geval was hehe ja twas wat die zwangerschap.. In dat opzicht mis ik het niet nee. En nu dan die CTS hij vroeg, goh dus je hebt nog een baan. (beetje sarcastisch.. maja eig missch wel logisch na al die ellende afgelopen jaar) @ Son, volgens de dok kan het zo zijn dat je er in de zw schap last van krijgt en niet erna.. dan moet je het in de zw schap al gehad hebben. omdat het als het een gevolg is van de zw schap met vocht te maken heeft die dan in je pols zit. En na de zw schap is dat vaak weg. MAgoed ik heb ook zelf het gevoel dat dit ook een overblijfsel daarvan is. dinsdag moet ik nu naar de neuroloog.. afspr is verzet naar dag eerder. Heb jij nog veel last dan son?
Wat leuk Taatje! Spannend weer hoor, kunnen we weer duimen! Fijn dat het er alweer beter uitziet Senna! En alvast succes bij de neuroloog. Denk hier idd ook veel aan de zwangerschap terug. Is allemaal erg snel gegaan zo he. Ja ik geloof dat we er bijna klaar voor zijn. vanmiddag nog even boodschappen halen, heb net kadootjes ingepakt en vrijdagavond de kamer even versieren en buiten. En dan zaterdagmorgen taart halen. S Middags komt de familie tussen half 4 en 6. En zondagmorgen nog een oom en tante van Peter met 2 kids.