Tjeej wat een slaapkoppie zeg! Joey slaapt ook wel lang hoor maar niet 4 a 4,5 uur zoals Yanouck... Joey slaapt gemiddeld 3 uurtjes, maar dan 's morgens al. Dus om een uur of 10 gaat hij erin, en om een uur of 13 komt hij er weer uit. Als ik hem zoals Yanouck om 1 uur naar bed zou brengen, dan slaapt hij zo midden op de dag en kan ik nergens heen... en dan inderdaad, ben ik bang dat hij 's avonds langer wakker blijft
NOu vind het niet zo erg hoor dat ze smiddags op bed gaat. S morgens gaat ze soms wel en soms niet meer slapen. Maar ik doe vaak veel in de ochtend en als ik smiddags weg wil. Kan ik dat ook gewoon doen. Want dan leg ik haar smorgens wel terug. Maar vind het gewoon vervelend dat ze s'avonds dan zo lang loopt te spoken
Lieve meiden, Namens Frank en Steven en mezelf hartelijk bedankt voor jullie medeleven, na het overlijden van onze pap, schoonpa, en opa. Frank is vandaag weer naar het werk, en hij vind het nu wel goed zo, hij zei nu kunnen we verder. Toch zei hij nog wel dat hij het heel fijn vond dat Steven naar beide opa's is vernoemd.Dit is nu na het overlijden van z'n vader ook een fijne gedachten. Steven ligt in bed (op z'n buik) ik ga even de wc's schoon maken, en strijken, vanmiddag naar de bieb, en vanavond werken. Heb makkelijk eten, nl restjes van gister- handig en lekker. Frank lasagna en ik asperges met aardappelpuree. Oja ons hondje is gister 6 jaar geworden, en heeft op z'n verjaardag een jonge merel vermoord hij vloog tegen het raam, waarna hij hem meteen pakte in z'n nek.
Je hondje wou eens een ander verjaardags cadeau hihi! Het is idd mooi dat jullie steven naar beide opa's hebben vernoemd. Gijs is naar mijn vader (Gijs David)vernoemd en niet naar de andere opa omdat die er nog is. Maar als ik dit dan lees denk tja.
ik was 21 augustus uitgerekend en ben 26 juli bevallen! Ik heb eindelijk heel leuk nieuws! Zoals ik verteld had wilde mijn jongste zusje Annelien graag samen wonen met haar vriend (Peter) maar wilde ze mijn vader niet alleen laten! Gisteren hebben we mijn vader opgehaald uit Enschede en zijn Annelien & Peter meegekomen, naar benthe geweest en alles, al met al een zeer geslaagde dag! Ze hebben al 2 mnd de sleutel van hun nieuwe huis en die was ook bijna klaar! 1 kamer was nog niks mee gedaan daar stonden nog wat dozen en rommeldingen in! wij steeds van maak dat meteen af dan en Annelien weer afhouden nee dat kan later nog wel! Omdat ze volgende week jarig is vroeg ik aan haar van goh wat wil je hebben dan? zei ze leuke baby kleertjes! dus ik kijk haar aan,, eerst verbaasd zegt ze ja ik ben zwanger! Ik ben zo ongelovelijk blij voor ze! ze is nu 12 wkn + 4 dgn zwanger echt zo leuk! en dat kamertje gaat ingericht worden als baby kamer! maarja omdat ze niks konden zeggen hebben ze er een rommelhok van gemaakt!
Wat leuk voor je zusje Annemarie! Saona, ja met dit warme weer doe ik niet eens sokjes aan, maar wel als ik wegga hoor, op de fiets of wandelen. Schoenen begin ik niet eens meer aan
Ja dat ken ik , maar bij ons hoeven ze niet eens eerst tegen het raam te vliegen, Jacky besluipt ze gewoon. En dan komt hij ze trots even laten zien bij ons binnen :c: Annemarie (of moeten we nu Tante Annemarie zeggen) wat een heerlijk nieuws zeg !Wanneer is ze precies uitgeteld? Wat mij is opgevallen bij Kylian is dat hij elke keer vlak voordat zijn tanden er doorkomen (in dit geval hoektanden) hij verkouden wordt. Vreemd toch. Ach tot nu toe lijkt hij er niet echt meer last van te hebben. Vanmiddag heeft hij wat bijgetankt door wel 2,5 uur te slapen ipv zijn uurtje. Groetjes Anita
Proficiat tante Annemarie! Leuk nieuws hoor! Ik ben net even de stad ingeweest. Cadeautje kopen voor mijn schoonzusje, die komt dit weekend over uit London en viert hier haar verjaardag zondag. Ook nog even bij Prenatal een zomerhoes gekocht voor over de Priori XP, heb een van prenatal merk genomen, scheelt toch 15 euro en leukere kleurtjes. Heb een donkerroze. Zo en nu ga ik koken... Doei!
Hoi meiden, Sorry dat ik even jullie topic binnenval Ik lees dat jullie een meeting hebben gehad. Ik ben zelf een meeting aan hetvregelen voor de januari mama's en ik zie dat jullie in mijn woonplaats zijn geweest. Ben inmiddels 20 pagina's aan het lezen geweest maar kan niet ontdekken waar jullie geweest zijn.... Iemand die me dit kan/wil vertellen? Thanx
Hoi Caecilia, haha 20 pagina's gelezen en nog nix gevonden....is hier ook niet raar want we kletsen heel wat af hier. De meeting is bij Balorig in Houten geweest. En het was allemaal erg geslaagd heb ik gehoord. Annemarie wat leuk, gefeliciteerd! Spannend weer hoor! Apart dat Kylian eerst verkouden wordt. Als het daar dan maar bij blijft he. Hoe gaat het nu met Ivan en eet Yassir alweer wat? Lekker hoor zo'n jong mereltje. Onze Jack Russels hebben ook regelmatig een vogeltje, maar meestal muisjes.
Even een update:Yassir heeft wat groenten gegeten en diksap. 1 flesje vandaag de hele dag. Gelukkig is hij niet warm meer. Hij eet nu veel minder dan normaal, maar de koorst is in iedere geval weg(althans einde van de dag). Rustig hier zeg!
Goedemorgen! In navolging van Lois, heeft Iman nu ook besloten dat de dag om half 7-7 uur toch echt begint... ZUCHT... Gelukkig weet k dat ze zo weer moe is en dat ze dan weer gaat slapen (daar zou Lois nog wat van kunnen leren ) Nu kijkt ze sesamstraat. Gelukkig dat Yassir toch weer IETS eet! en is de koorts nog weg?
goedemorgen Bedankt dames dat jullie me niet zoveel leeswerk hebben gegeven haha (tante) Annemarie gefeliciteerd Yassir wat goed dat je weer wat gegeten en gedronken hebt hou zo vol dan ben je zo weer beter Nou dames nu heb ik jullie gisteren al verteld wat voor een lieve vent ik heb als het op uitslapen aankomt. Vanmorgen schrok ik wakker omdat er een lief klein mannetje naast mij neer werd gelegd. Nu is dit nog niet zo erg want ik weet dat mijn man moet gaan werken. Maar wat doet hij vervolgens gaat uitgebreid zitten spelen en praten met Gijs waardoor die natuurlijk klaarwakker wordt . Ik ben dus een beetje boos geworden zo van ga nou weg want zo gaat hij natuurlijk niet verder slapen. En inderdaad gijs vond het allemaal veelste gezellig maar het was wel pas 6.00 uur. Maar goed uiteindelijk dan toch maar er uitgegaan en hem de fles gegeven en nu zit hij lekker rustig in de box te spelen. Was ik nou zo onredelijk?
Hahaha nee hoor Taat, heel begrijpelijk! Mijn man doet dat ook altijd, als hij in het weekend bv uit de nachtdienst komt rond 6 uur dan ben ik Iman de 1e fles aan het geven. Dan gaat hij heel speels tegen haar praten enz en wordt zij klaarwakker. Mijnheer gaat vervolgens naar bed en ik kan kijken of ik haar weer in slaap krijg
Annemarie gefeliciteerd meid leuk hoor tante worden! gelukkig gaat het beter met Yassir! Miek, fijn dat jullie alles gereed hebben voor Tijntje zijn grote feest! heb je ook nog uitnodigingen gemaakt met een foto of iets? Nee hoor taatje je hebt groot gelijk, als die kleintjes eenmaal wakker zijn of gemaakt worden gaan ze niet meer naar bed! Mensi, tja t leven gaat gewoon weer door! en die jacky! bird killer! takkie heeft nog nooit iets gepakt/ doodgemaakt! hij poept in zn broek! hi hi ik ben zooooo erg ongi echt niet leuk meer sorry moet het ff kwijt lucht op heb gister echt veel pijnstillers genomen en gisteravond was ik gewoon ziek van de pijn! dat was echt niet normaal! hans moest alles doen want ik kon gewoon helemaal niets! evi naar bed hond afwas, alles! nu gaat ie wel wat beter, heb vrij goed geslapen! maar herkend iemand dit? en wat doen jullie eraan? ik slik imbruprofen en had zakjes oplospijnstiller van 600 maar die werkten helemaal niet! baal er zoooo van! gelukkig heb ik een mega lange cyclus en ben ik 1x in de 6 weken ongi maar o o o wat een hel is t! x
Balen mad! Groot nieuws Gijs gaat vandaag 10.15 uur voor het eerst naar de kapper! ben zo benieuwd hoe het gaat vinden hihi
Mannen, soms zou je ze toch. Gelukkig doet Jan dit niet die neigt meer naar de andere kant. Die is zo bang dat Kylian teveel verwend wordt dat hij hem liever niet in bed heeft om te spelen want anders zou het zomaar kunnen dat hij dit altijd wil Ja ja, ik weet wel wat het is, meneertje heeft een late dienst en gaat dan nog even achter de computer. Meestal is het dan toch al snel een uurtje of 2 voordat hij in bed ligt. Tja Kylian vind het om 7 uur toch echt tijd om op te staan, maar dan heeft Papa de slaap nog niet uit . Tja eigen schuld, dus ik neem heel eigenwijs steeds Kylian mee naar onze slaapkamer (aangekleed en helemaal klaar voor de dag) om mijzelf aan te kleden. Kylian heeft vannacht redelijk geslapen, ik hoefde er maar 2 keer uit om hem op zijn rug te leggen (kan nog niet zelf terug draaien) en dan sliep hij lekker weer verder. De snot vloeit rijkelijk en je snapt natuurlijk wel dat de neus afvegen, snot zuigen en neusspray in doen een hoop gekrijs met zich mee brengt. Gisterenavond had hij iets verhoging (37.9) maar dat was vanmorgen alweer verdwenen. Voor de rest kwijlt hij zo erg het is niet meer normaal, lijkt wel een fontein. Ach zodra die tandjes erdoor zijn is het weer een stuk minder allemaal. Annemarie 11 November dus, hmmm misschien wordt het dan wel jan's verjaardag (de 15de). Groetjes Anita
Mogge, Taatje succes strax met Gijs bij de kapper, ben benieuwd! En tja die mannen.....vind je absoluut niet onredelijk hoor! Mad jeetje balen meid dat je zo'n pijn hebt! Ikzelf heb hier geen last van en kan je helaas niet helpen. Sterkte ermee. Heb geen uitnodigingen gemaakt verder voor Tijn zn verjaardag. Als hij wat ouder is lijkt me dat erg leuk om samen te gaan maken oid. Arme Kylian met zn gesnotter! Hopelijk zijn da tandjes gauw door. Hier vanmorgen om half 6 ook een brul, zat Tijn in de hoek van het ledikant op zn billen. Haha grappig hoor, dus weer lekker neergelegd en hij sliep zo verder tot 8.45 uur. Ik geef hem dan een papfles in ons bed. Lekker tegen elkaar aan liggen en knuffelen. Dan was ik hem en kleed ik hem aan of doe hem in bad. Daarna gaat hij in de box en ga ik douchen en aankleden.