@mad: Ik herken de pijn! ik ben deze maand weer voor het eerst naar heel wat maanden maar heb zon ongelovelijke pijn die helemaal uitstraalt naar mijn bovenbenen! Ik heb wel gemerkt (heb al jaren zon pijn) dat is ik loop of veweeg het minder word! als ik stil lig is het op zn ergst! @taatje: Wat een mooi ventje en wat een geweldige kleertjes zeg! heel leuk! En dankjewel dames k hoop dat haar zwangerschap goed verloopt! ze was de eerste 12 wkn trouwens helemaal niet misselijk dus we zullen zien hoe dat gaat ,,,
Haiii wat een mooie dag weer he? heeeeeerlijk! en tijntje morgen jarig... leuk leuk ik heb voor vien wel elk jaar uitnodigingen gemaakt. En dan altijd met een fotootje voor op Was altijd een suc6 weer hihi. En ook leuk om terug te zien elk jaar...net als vien dr kerstfotokaarten. En met Quinten doe ik ook gewoon elk jaar een foto-uitnodigingskaart. Traditie nu he nou zo nog even door t huis racen en als quinten vanmiddag slaapt ga ik in de tuin chillen.... ja ja... dat heb ik me de afgelopen dagen steeds voorgenomen. Dacht verdorie! je hebt een tuin! dan laat je je toch niet door die stomme spinnen uit je tuin verjagen. Maar goed, als er straks eentje op mijn tuinstoel zit, dan zou het zomaar kunnen dat mijn plan weer gewijzigd wordt En vien is aan het buiten spelen, maar die kan in en uit via de tuindeur.
hahaha leuk he spinnnen ik was er nooit bang voor maar gister kroop er een over de rand van me bed en nu heb ik dus weinig nachtrust gehad! Maar buiten zitten dat ga ik wel doen Ik heb Juliën weer in bed en hij ligt te slapen ik denk dat ie ziekw ord want dit doet hij nooit, hij is wat jengelig enzo!
annemarie kunnen het geen tandjes zijn? ik heb hier namelijk precies het zelfde verhaal. hij heeft nog niet geslapen, ik ga hem zo een boterham geven en dan op bed leggen hopelijk slaapt hij dan wel.
Lindaaaaaaaaa en Lois en Patrick bedankt voor jullie lieve kaartje! Mooie foto's van Gijs en erg leuke kleertjes ja! Suus chill ze strax!
ik denk Cyenna 29 mei. Maar er zijn er nu zoveel bijgekomen dat ik t niet meer zeker weet. Mss wil iemand een leuk lijstje maken?
Lin ik denk Cyenna 29-5 en dan lois 6-6 en dan weet ik het niet meer ik weet dat er nog een paar voor gijs geboren zijn
Oke en hier gaat ie dan: Charissa 19 april Tijn 5 mei Cyenna 29 mei Sam 31 mei Valentino 1 juni Loïs 6 juni Ivan 11 juni Alyssa 12 juni Demiën-Sem 15 juni Yanouck 16 juni Dhani 21 juni Luca 25 juni Gijs 30 juni Quinten 2 juli Evi 14 juli Iman 26 juli Juliën 26 juli Noa Nayla 31 juli Sarah 2 augustus Joey 2 augustus Cailynn 7 augustus Iemand vergeten?
cool dus dan moeten we even onthouden dat het lijstje op pagina 1311 staat leuk zo! nou mr Q ligt in bed, dus Vien en Mams gaan in de tuin hangen doei doei en laterzzzz maar weer