Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Jeetje wel even 25 beebjes dus he!

O er wordt er 1 wakker, doeiiii!

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    En met mij? nou het kan beter hoor, maar goed, het zou lekker zijn als ik er eens 2 weken tussenuit kon, maar dat gaat helaas niet! Enige voordeel ik val er wel van af en er mogen zeker wel wat kilootjes eraf. ;)

Alyssa gaat ook ineens snel zeg, ze kruipt de hele kamer door.. en sinds gister trekt ze zich ook op in haar ledikantje. :(
    Nog drukker dan het al was hihi kan er nu achteraan! :)

En ze stapt al een paar pasjes aan de hand echt leuk!

En jullie kanjertjes? Gaat ook allemaal goed?
    Heb nog niet echt terug kunnen lezen :oops: , alleen wat foto´s gezien!

3. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    doei miekie

4. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Alyssa slaapt al sinds half 2 ongeveer, zitten eigelijk te wachten tot ze wakker wordt, moeten nog ff boodschappen doen..

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ga nog ff buiten zitten..
    doeiiiiiiiiiiiiiiii

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Fijn dat je terug bent in elk geval Eliesja!

Iman is al aan haar 3e slaapje bezig vandaag :(
    Gek is het... Zo slaapt ze maar 1 keer en zo wel 3 keer...

7. Niet meer actief

heej dames! Juliën is om 14.00 even wakker geworden heb hem de fles gegeven die heeft ie weer uitgespuugd! hij heeft 39 graden koorts heb hem een paracetamol gegeven en hij ligt sinds 15.00 alweer te slapen :|

maak hem ieder uur even wakker moet hem dan beetje water geven van de ha en dan weer lekker in bedje leggen als hij dit wil!

als het vanavond erger is geworden komt onze ha even kijken!

verder hoor ik hem de hele tijd hoesten echt zo zielig :(

8. Niet meer actief

en linda mooi lijstje :D als we die nou meekopieren?

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Och arme Julien, ook al ziekjes...
    Jeetje beterschap hoor met de kleine man!
    Wat een aardige ha trouwens!

Knap dat Alyssa dat ook al allemaal kan!

10. Niet meer actief

ja wij hebben echt een super ha! hij stuurt ons ook nooit naar de huisartsenpost al is het middennacht dan nog kunnen we hem zelf bellen! en als ik ook maar iets niet vertrouw dan komt hij!

11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    :whistle: JEEJ Yassir staat ook op de lijst.

Welkom terug Eliesja! fijn dat je weer op de site kan :) .

Lin@ je begrijpt nu wel dat het niks wordt he tussen Yassir en Iman :D .

Annemarie@ ooh beterschap voor Julien. Onze ha komt echt niet even kijken bij een hoge koorts. Bij levensbedreigende situaties dan komt de HA :( . Gekke beleid hiero!

;)

12. sweetangel100

Whahahaha Hanan ;)

13. Niet meer actief

geeft niet Hanan :D dan kan het in ieder geval iets worden tussen Juliën en Iman :D

maare k ga weer even bij Juliën kijken

14. sweetangel100

Hahahaha wie het hoogste biedt krijgt haar ;) :)

15. Niet meer actief

Ik bied Juliën meer kan ik je niet geven hoor! dat is een van mijn dierbaarste bezitten!

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Annemarie@ Iman loopt toch een bruidschat mis hihihihi ;)

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Zo mijn ouders zijn weer weg, dus kunnen we weer even achter de comp.

Annemarie die arme Juliën, gelukkig dat jullie zo'n fijne huisarts hebben, al mag ik niet klagen hoor.
    Wij zijn toen bij de HA post heel goed behandeld, mochten er met spoed tussen door en zaten een kwartier later al in het zh vanwege de hoge koorts.

Kylian snotterd hier lekker door, maar schijnt er niet echt veel last van te onder vinden, hij heeft vanmiddag ook lekker geslapen wel 3 uur achter elkaar (zijn we helemaal niet gewend), dus ik neem vandaag maar niet eens de moeite om hem om 17 uur nog een keertje naar bed te brengen.
    Hij heeft net heerlijk met opa gespeeld, Opa draait altijd met zijn ringen van de pyramide,dat vind hij geweldig en probeerd het dan ook na te doen. Meestal mislukt de worp maar heel af en toe rolt het ding inderdaad een eindje weg. En trots dat hij dan is.

Misschien moeten we allemaal eens op gaan sommen wat ons nu irriteerd aan onze partners.
    Ik irriteer me aan de volgende dingen.

- als je je stoot niet vragen of je je zeer hebt gedaan maar de volgende opmerking geven 'Kijk dan ook uit" :evil:

- Rustig naast de box kunnen blijven zitten terwijl Kylian erin zit te jammeren/huilen. En dan zeggen dat hij een aansteller is (heb ik laatst wel even goed wat van gezegd, is voor het kind ook niet leuk om steeds te moeten horen dat papa je een aansteller vindt)

- Tot strakjes zo (lekker dubbel op)

- Zijn was richting wasmand gooien en niet oprapen als je het ernaast gooit.

- Pietluttig zijn op kleding, hij moet persee een broek met tukken (cargo model), de stoef moet goed en stevig zijn, het moet goed genaaid zijn en het mag niet te duur zijn (echt niet boven de € 50,-)

- Hij is een schoenenfreek, hij heeft verdorie meer schoenen dan ik heb :rolleyes: Wat dat betreft is het bij ons de omgekeerde wereld.

Groetjes Anita

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    OOhh ik ben me net rot geschrokken. Yassir en ik zijn nu bij mijn moeder thuis. Ik legde Yassir bij me moeder op bed. Ze heeft een hoge bed. Yassir lag te slapen en opeens hoorde ik keihard BOEM! daarna hoorde ik hem keihard huilen. Iedereen rent er heen, ooh zo zielig. Hij is op zijn hoofdje gevallen. Ik was echt geschrokken! ik dacht dat het wel veilig was om hem op het bed te laten slapen. Ik ga ook echt elke keer kijken.

Yassir ligt nu weer te slapen. Ik snap er vandaag helemaal niets van, hij heeft vandaag de hele dag geslapen. Hij heeft nog wel gegeten als ie even wakker was. Lekker rustig voor mij dat ie vandaag zoveel geslapen heeft, ik ben het niet meer zo gewend.

Wij eten vandaag couscous bij me moeder heeeeeerrrrlijk!

19. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    oohhh ja ik irriteer me vaak aan dat moesieboy

-Yassir te snel uit zijn bedje haalt, terwijl die gewoon speentje kan geven en slaapt Yassir weer verder

- soms te wild met hem is

- hem van alles te eten wil geven

- niet strikt is met regels

Volgens mij was dat het? kan me niet voorstellen dat het er zo weining zijn.

20. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Zoo, ben er ook weer!

Beterschap voor de zieke kindjes!

Miekie hele fijne dag morgen voor Tijn! Mijn kaartje heb ik ook vandaag verstuurd!

Logeerpartijtje van Cyenna bij m'n ouders is goed gegaan! Ze heeft goed geslapen gelukkig. Alleen gister overdag was ze een beetje huilerig, maar waarschijnlijk is dat toch nog van de prikjes geweest.
    Wijzelf hadden gister ook een hele leuke avond gehad! Lekker gegeten en de show was leuk!

Son, hoe is het met jou? Lang niet gezien hier..

Deel Deze Pagina