Heb net nog ff dat filmpje van Iman gekeken, haha echt leuk dat nee schudden Cyenna is verder gegaan met Klap eens in je handjes, nu doet ze ook dr handjes op dr hoofdje Ook leuke foto's van Gijs! Stoere kleertjes idd!
Hanan; ja nu Yassir deze leeftijd heeft bereikt kun je hem echt niet meer alleen laten op bed of bank. Ik leg Steven ook wel eens op ons bed met z'n fles, maar blijf er altijd bij. Hopelijk heeft hij er niks aan over gehouden. Mvjanelle wat een super lieve HA hebben jullie, is echt fijn dat je hem kunt bellen, z'n iemand is er dan tenminste ook lekker snel. Dat is wel een fijn idee. Pluk mmmm minpuntjes zal eens ff nadenken; * was op onze slaapkamer laten rondslingeren oplossing; alles bij elkaar rapen en in de was gooien- dit vind hij dan niet leuk. * sokken en truien als balletje in elkaar laten, mouwen binnenste te buiten, sokken idem * z'n auto is een vuilnisbelt. * soms wat eigenwijs * hard praten, zoals nu voor de telefoon, Steven die hier boven ligt werd net al iets wakker. * het is soms een kamerolifant, stampen terwijl je ook gewoon kunt lopen. * de radio van z'n auto loeihard zetten, en als ik er dan een keer instap, krijg ik bijna een hartaanval. Nou dat was het wel.... met Steven doet hij alles goed. Leuk onderwerp Pluk Heb vanmiddag een zomerhoes voor de autostoel besteld. Leek me wel makkelijk.
Goede tip! een zomerhoes voor de autostoel, is deze bij de prenetal te verkrijgen? Ga dit maar eens morgen halen. Erg rustig vandaag!
Hoi hoi, Hanan, bij prenatal heb je echt leuke voor de Priori xp, leuke kleuren, en veel goedkoper dan de echte van mc-merk! Ik heb een roze gekocht eergister! Ik heb eigenlijk geen dingen aan mijn man waarop ik me ECHT erger... Ja zeker zijn er dagen dat ik smorgens opsta en dan denk: jzs weer zijn schoenen midden in de kamer, of dat ik de was aan het doen ben en de sokken weer in elkaar gevouwen zitten, maar meestal zucht ik dan en ruim ik het gewoon op of haal de sokken uit elkaar... En wat Iman betreft doet hij wel eens dingen waar ik het niet mee eens ben, maar als ik er wat van zeg doet hij er gelijk wat mee Net de lama's gekeken. Kende iemand die neger al? Miran, fijn dat het logeren goed gegaan is! Was je toch n beetje op je rust?
thanx mensi! Ik heb hele leuke hoedjes voor de zomer voor Yassir, ik wil best zijn naam op die hoedjes. Zou ik deze bijv op kunnen sturen en dat jij ze erop zet met je machine? Zo ja wat vraag je erdan voor? Sonnie, miran, Lindaa, Lin, Taatje, Miekie, Saraah, Lilith en de rest waar zijn jullie dames!
we hadden tegelijk gepost. Lin hoe duur waren die zomerhoes bij de Prenetal? hebben ze nog een aparte naam of iets?
Maar 15 euro, terwijl de orginele van MC 30 euro kostte... Nee ze heten gewoon zomerhoezen of iets, en ze liggen gewoon bij de autostoelen Je hebt ook veel meer keus qua kleur, mc heeft alleen wit, blauw en turqoise.
Thanx lin ga ff morgen kieken . Ik ga ff douchen en lekker slapen. Soo ik ben 1 hele dag niet thuis en me huis is een zooitje. Ik ruim het morgenvroeg op. Manlief was overdag thuis dusss ja.
Heee Lin, je hebt een onwijs mooie banner weer jeetje zeg! Wil je er nog 1 voor me maken ? Groetjes Nu ga ik echt pitten
Hehe ja of andersom, in augustus uitgerekend en in Juni bevallen Miekie alvast veeeeel plezier morgen Net ff bij zwager en schoonzus geweest, hebben stukkie samen gefietst.. nichtje word maandag 1 en loopt al enzo.. leuk om te zien zeg zo'n kleintje! kunnen we ons helemaal nog niet voorstellen dat luca straks ook zo door het huis loopt Verder hier geen nieuws ofzo! hoest met de rest? Hanan das schrikken indd.. hier laat ik luca ook niet meer alleen op bed of bank... ze rollen eraf voor dat je het weet..
Whahahaaaaaaaaa ik lig hier helemaal dubbel... Ik zit te bedenken wat mijn wederhelft allemaal voor irritante eigenschappen heeft, maar kan er even niet opkomen (HIJ HEEFT ZE WEL HOOR!)... dus dacht hetzelfde
Zo ik heb even smakelijk gelachen om jullie punten van irritatie, ik ga even op die van mijn man broeden en dan kom ik erop terug Wat zielig dat Juliën nou ook ziek is... Blij iig dat het met Yassir weer wat beter gaat. Wat een schrik he, als ze van het bed afvallen, echt heel erg! Ze vallen altijd op hun hoofd, zal wel met de zwaartekracht te maken hebben . Joey is ook wel eens uit bed gevallen, ik vond het echt zo zielig, voelde me nog vreselijk schuldig terwijl hij er al lang geen last meer van had Ik heb foto's van de camera op de PC gezet weer (niet van de meeting, want het is een echte Anita-actie om mijn camera te vergeten op zo'n dag, en ik was hem dus ook vergeten ), zal er weer even een paar in mijn album zetten
Zo eindelijk tijd om even de foto's van de meeting erop te zetten... hier komen ze dan... http://i174.photobucket.com/albums/w110 ... ine193.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w110 ... ine192.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w110 ... ine191.jpg http://i174.photobucket.com/albums/w110 ... ine190.jpg