Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    leuke foto´s mad!

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Happy Birthday Tijn (tje hihihi) hopelijk krijg je heel veel mooie cadeautjes en een lekker stukje taart natuurlijk.

Kusje van Kylian.

Groetjes anita

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Jeetje Hanan dat is echt schrikken zeg, maar gelukkig heeft hij zich niet erg pijn gedaan.

Bij Kylian vloeit de snot nog rijkelijk, maar ook vannacht heeft hij er wel goed om geslapen, zo goed zelfs dat hij pas om 8 uur wakker was.
    Eigenlijk is het hier lekker rustig, we kabbelen vrolijk voort. Vanmorgen even de stad in geweest, ik heb een spijkerjack gekocht voor Kylian en wilde deze graag pimpen met wat aplicatie's die je erop kunt strijken.
    Mijn schoonmoeder wist dit en had er wat gehaald voor ons, van Peter Rabbit maar dan echt van die baby dingen.
    Tja dat was nu niet echt de bedoeling van mij maar ik durfde dat eigenlijk ook niet weer zomaar te zeggen tegen haar. Ik bedoel het gaat om een paar dingen van € 1,50, heb geen zin om daar eventueel woorden over te krijgen.
    Dus ik kwam er mee thuis en het eerste wat Jan zegt is dat we die er dus echt niet op gaan maken, hij is geen Baby :) :)

Zo nu stop ik , ga lekker een boterhammetje eten en als Kylian wakker is gaan we naar onze vrienden .

Groetjes Anita

4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Tijn, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
    Een hele fijne dag vandaag en laat je maar lekker verwennen! Dikke knuffel van Cyenna en Miranda

5. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Oja... dat vind ik ook altijd lastig Pluk, als je iets krijgt wat je eigenlijk niet precies bedoelt...

6. MirandaT

Leuke foto's van Evi! Ik vind die op die draaimolen ook het leukst!

Manuela, jij hebt ook nog leuke foto's gemaakt op de meeting! Die van mij staan heeel veel pagina's terug haha.
    Haha en ik hoor Cyenna er niet meer over, dus ze heeft er vast niets aan overgehouden :D

Leuk dat je er ook weer bent Eliesja!

En superleuk filmpje Son van Dhani! Hihi gaat handig zo :)

En Suus heel veel plezier vandaag! Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen van de zenuwen :)

Roos, gefeliciteerd met jullie nieuwe auto! En fijn dat Ivan weer de oude is!

Zooo en nu weet ik het echt niet meer hihi.

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Miekie@ ER IS ER 1 JARIG HOERA HOERA, DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS TIJN!!!! TIJN VAN HARTE GEFELICITEERD EN NOG VELEEEEEE JAREN!!!!

Roos@ gelukkig dat het ook weer goed gaat met Ivan. Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto!

Mad@ ik zou de foto kiezen van de draaimolen.

Mammaantje@ onwijs leuke fotos zeg van de meeting.

Suus@ hoe was je dagje pretpark? het weer was goed in iedere geval.

Yassir was vandaag om 6 uur wakker en daarna sliep hij tot 10:15 :confused: . Ik werd steeds wakker en ging elke keer kijken. Kunnen we eindelijk uitslapen, wordt ik elek keer wakker om te kijken waarom hij niet wakker is hahaah :( .

[/b]

8. Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd met Tijn!

Hier even snel een berichtje van ons! gisteren om 18.30 is de ha geweest doordat Juliën heel suf werd! die heeft hem goed onderzocht waarna hij een ambulance heeft gebelt en Juliën met spoed naar het ziekenhuis is gebracht!

Na enkele onderzoeken weten we inmiddels dat hij koortsstuipen heeft gehad! hij heeft een infuus gehad en het gaat gelukkig weer beter met hem!

Groeten Jason

9. MirandaT

Jeetje wat schrikken van Juliën :(
    Gelukkig gaat het nu weer wat beter met hem..

Sterkte en dikke knuffel voor jullie!

10. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Yassir is vandaag 10 maanden :whistle:

11. MirandaT

Gefeliciteerd Yassir!
    Nog 2 maandjes en ook alweer een jaar!
    Cyenna nog 3 weekjes en 3 daagjes :)

12. Niet meer actief

Jeetje Annemarie..knuffel voor juliën..

Oww hanan kan je een keer uitslapen ga je steeds kijken..gekkie ;)
    Gefeli met zn tien maandjes :)

Ja Miran..jouw meissie is de volgende alweer die jarig is.. :D

Roos fijn dat het weer beter gaat met Ivan..en gefeli met jullie nieuwe auto..

13. Niet meer actief

Heb zoiets ergs vanmiddag gedaan :( Naja valt wel mee maar toch..
    Ik heb allemaal kleertjes en wat spulletjes zoals wipper, bumbo enz. op marktplaats gezet :(
    Eerst had ik alle kleding in kledingzakken gedaan..maar het worden inmiddels wel veel zakken..
    Dus vanmorgen hadden we het er is over..en uiteindelijk besloten om de boel op mp te zetten..we houden wel wat dingetjes hoor, zoals zn eerste adidasjes en nog wat pakjes..
    maar we hadden zoiets van als er een tweede komt kopen we toch wel nieuwe kleertjes..wil niet dat de tweede in de kleertjes van de eerste komt..en wat als het een meisje wordt..dan kan het helemaal niks aan wat van dhani is geweest..snappen jullie me nog :p
    Maar is toch best wel beetje moeilijk..die kleine kleertjes.. :oops:

14. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Kan het makkelijk aan 1 kant plat, als het nl rond is en meer een petje lukt het me niet.
    Anders maak ff foto, kan ik het bepalen, alleen naam erop kost niet zoveel hoor... 3.50
    Alleen de verzendkosten komen er dan bij. ;)

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hanan feli met Yassir's 10 maandjes!

Annemarie en Jason: jeetje weer schrikken zeg! Gelukkig dat het al beter gaat!

Sonnie: ik begrijp wat je bedoeld, want hier staat alles nog in dozen :oops: en ik kan je zeggen, dat zijn er heeeeeel wat *zucht*

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Tijn gefeliciteerd, en dat je maar veel cadeautjes mag krijgen.

Mad die foto van Evi op de draaimolen vind ik ook het mooiste.

Sonnie wat grappig hoe Dhani krijpt, knap dat hij dat op deze manier doet.
    Kan me voorstellen dat het moeilijk is om die spulletjes nu al weg te doen.
    Nou hier staat alles braaf ingepakt op zolder, ik bewaar het wel, Frank heeft het er ook nog niet over gehad om de spullen te verkopen... ;)

Goed van Yassir dat hij 10 maand is, morgen word Steven 10 maand.

Beterschap met Julien.

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Nog even over de hoedjes, waren ze duur? want er gaat nl wel eens wat fout bij m'n machine...
    Kijk als het echt iets van waarde is, doe ik het liever niet, pas mailde ook iemand of ik een naam op een knuffel kon zetten, heb ik ook niet gedaan.
    Mocht je het willen, en het hoedje gaat toch kapot, vergoed ik het natuurlijk, maar de keuze ligt aan jou ;)

18. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Mensi@ ben je gek tuurlijk! hoef je de hoedjes niet te vergoeden, als het mis gaat. Het is idd niet duur het borduren van zijn naam op de hoedjes. Heb jij toevallig hoedjes(geen pet) voor de zomer, die je kan borduren? zo ja wat kost dat?

Annemarie@ ik lees nu pas je bericht(we hadden nl tegelijk gepost). Soo dat was ff schrikken zeg. Hoe gaat het nu met Julien?
    Beterschap!

19. Niet meer actief

dankjewel dames! vanmorgen is Juliën weer mee naar huis gekomen want de dokter zei ook wel het ziet er natuurlijk veel erger uit als het is! maar bij zon kleintje is een infuus en een zetpil dan wel noodzakelijk!

zijn koorts was zo hoog opgelopen! en dan konden zijn hersentjes niet aan dus zijn die uitgeschakeld voor een gedeelte..

gelukkig gaat alles nu goed en ze verwachten dat het niet weer gebeurt! verder moet ik hem ieder uur water geven en omdat ie verder niet meer heeft gespuugd mag hij als hij zin heeft gewoon eten! alles wat erin gaat helpt om beter te worden zei de dokter ,,

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hai

jeetje annemarie... beterschap voor juliën

pretpark was erg leuk dames. Voor kids van vien dr leeftijd Super! ! !
    en lekker gegeten hihi...

Deel Deze Pagina