leuk zeg! dat Vien er echt wat aan had! Onder babynamen kan je naam en geboortedatum van de kindjes doorgeven die in 2006 geboren zijn! ze maken daar een lijst van alle 2006 baby's! dus als je je verveelt,,
Ow wat een schrik zeg met Juliën ! Fijn dat het weer beter gaat! Gisteren niet online geweest, maar toch nog even: TIJN, GEFELICITEERD MET JE EERSTE VERJAARDAG!!! Hanan gefeliciteerd met Yassir zijn 10 maanden En about Evi... ik zou definitly voor de foto op op het paard in de draaimolen gaan!
haaai, jeetje schrik ervan Julien in t ziekenhuis! arm mannetje, geef m maar een knuffie van ons! oke oke het wordt de foto in de draaimolen nu nog gaan bewerken! nou dat wordt wat! hi hi ik zal ook ff wat doorgeven voor de babies van 2006, moet ff zoeken waar t staat..... gister tot 02:00 hier thuis gekaart met een vriend van ons! ik een fles wijn achterover geslagen! mijn god, kon niet eens meer de kaarten onthouden die gespeeld waren maar het was super gezellig! maandag gaat hij weer terug naar zn eigen land dus mocht ook nog wel ff een avondje feesten! vanmorgen was hans eruit gegaan dus ik mocht ' uitslapen' tot 9:30 pfffff ben nog gaar! zo nu liggen hans en evi plat en ik ga ff naar m schoonmoeder! t gaat redelijk wordt steeds vergeetachtiger maar dit schijnt bij t ziekte beeld te horen! x
Hoi hoi, Ik heb Iman ook al doorgegeven voor 2006 Ik ben 2 fotoboekjes aan het maken bij kruidvat.nl 1 voor mijn vader, met foto's van hem en Iman en 1 voor mijn moeder, met foto's van haar en Iman. Heel leuk, je kan er ook teksten bijzetten enz. En tussendoor kun je het opslaan, want ik geef het pas met haar 1e verjaardag... Iman ligt nu weer te slapen, 2e keer vandaag en erna gaan we naar mijn schoonmoeder. Mijn schoonzus uit Engeland is over, en die houdt haar verjaardag. Doeiii
Hoi, nou Steven wou tussen de middag niet in slaap komen, dus heb hem in de kinderwagen gestopt, en na een klein wandelingetje viel hij in slaap. We hebben gister een ovenschotel met bloemkool en gebakken aardappels gegeten, men het hele huis stinkt er nog na, maar het was wel lekker, Frank heeft het gemaakt. Net ff restje opgegeten, en watermeloen na...mmmmmmmmmmmm Straks wandelen, en tegen 17.00 even naar een vrouwtje hier in de straat, ze is kraamverzorgster (was) en was er ook toen Steven was geboren, had haar speciaal gevraagd. Ze heeft in februari een ontsteking aan het ruggemerg gekregen en kan niet meer lopen, waarschijnlijk komt het nooit meer goed. Ze zit in een rolstoel, en komt elk weekend thuis, door de weeks zit ze in een revalidatie centrum. Wel erg hoor, ze vond haar werk zo leuk, en het is z'n lieve vrouw. De kraamtijd was super leuk met haar. Donderdag word Frank 34 jaar, dus van de week maar even de hele lading boodschappen doen, heb taart besteld bij de bakker. Dat vind ik veel lekkerder, die vlaaien vind ik niks. Vandaag maar makkelijk eten maken, denk patat speciaal van de snackbar
Hallo, Yassir is gelukkig weer de oude. Hij heeft gisteren bij oma geslapen. Was heerlijk hadden moesieboy en ik weer even tijd voor ons zelf. Elke keer dacht ik dat ie in zijn kamertje sliep, en wilde elke keer even kijken. Ik kan me eigenlijk geen leven meer voorstellen zonder Yassir. Me man en ik zeiden nog gisteren NEEEEHHHH! GEEN LEVEN VOOR TE STELLEN ZONDER YASSIR. Ik ben weer sentimenteel geloof ik. Vanavond vrijgezellefeest van een vrindin, er is meegedeeld dat we drinken zelf moeten betalen. Er voor zorgen dat ik wat wissel bij me heb. Hoe doen NL het eigenlijk met vrijgezellenfeest, wie betaald? Ik wil nl er ook een voor me zusje organiseren. Mijn zusje gaat op 10 augustus 2007 trouwen. mensi@ gefeliciteerd met Steven! Thats it!
Over 10 dagen zou mijn officieel uitgerekende datu zijn vind het echt moeilijk dat komt steeds dichter bij Ben echt aan het aftellen maar weet niet waarvoor :s vanaf dan kunnen we met gecorrigeerde leeftijd gaan vergelijken! echt moeilijk Juliën heeft net een beetje pap gegeten!
Jaa leuk Mad die foto met het paard alhoewel ik die eerste ook heel mooi vond hihi.. Lekker toch zo'n avondje..gezellig hoor.. Lin veel plezier bij je schoonmoeder en schoonzusje.. En leuk idee van die fotoboeken..zullen je ouders vast blij mee zijn Gek idee he Annemarie.. Weten jullie al wanneer benthe naar huis mag? moet ze een bepaald gewicht bereikt hebben? fijn dat Juliën weer thuis is.. Suus leuk dat jullie het naar je zin gehad hebben in het pretpark Miekie hoe was de verjaardag van tijn..heeft hij lekker met zn vingertjes in de taart gezeten? Heeft hij leuke kadootjes gehad?
Wij vandaag naar het Amsterdamse Bos geweest met de honden en Dhani..was erg leuk..eventjes naar de geitenboerderij geweest, maar dhani intresseert zich niet echt voor de dieren..hij vind de kindjes veel leuker..hij heeft ook voor het eerst geschommeld..vond ie erg leuk.. We hebben 75 foto's gemaakt Straks maar is kijken of er leuke tussen zitten..misschein kom ik wel ff spammen dan
Wij zijn vandaag naar het Amsterdamse Bos geweest met de honden en Dhani..was erg leuk..eventjes naar de geitenboerderij geweest, maar dhani intresseert zich niet echt voor de dieren..hij vind de kindjes veel leuker..hij heeft ook voor het eerst geschommeld..vond ie erg leuk.. We hebben 75 foto's gemaakt Straks maar is kijken of er leuke tussen zitten..misschein kom ik wel ff spammen dan