Was toch niet meer naar V&D geweest hihi. Maar wel nog ff paar boodschapjes gedaan met de kinderwagen en langs oma geweest (oma van Cyenna dan , mijn schoonmoeder) Had geen zin meer om naar V&D te gaan, moest ik weer met de auto weg enzo... Komt morgen wel. Leuke foto Suus hihi, Quinten tussen de knuffels Hopelijk is de verkoudheid bij Ivan snel over. Geef hem maar een extra knuffel van Cyenna
hihi tankx....in mijn album zie je hem groter t volgende onderwerp begint vanaf vrijdag weer he...... was geloof ik: kids in bad/douche
Vanaf vrijdag alweer?!?! Haha dan mag ik wel opschieten! Alleen slaapt me mannetje zo lekker! Heb hem dernet weer even gewogen bij het cb en ook mijn jongetje zit nu eindelijk op 5000 gram
Hoe zwaar zijn jullie kindjes? ik zie dat Demiën 5 kilo is ! Gijs is nu al met zijn 14 weekjes 5,5 tot 6 kilo En slaapt bij iedereen de kleine al door? Gijs slaapt van 19.30 uur tot de volgende ochtend 8.00 uur door. Als ik ga werken dan moet ik hem gewoon wekken voor zijn flesje. Hij wordt alleen tussendoor wakker omdat hij zijn speen kwijt is, maar dat is terug stoppen en hij slaapt weer. groetjes, tamara
Ja yanouck slaapt ook al door. Deed ze al vrij snel. Vanaf een uurtje of half tien/ kwart voor tien tot half negen in de ochtend. En dan moet ik haar nog wakker maken. Alleen doe ik dat neit altijd want mijn schoonmoeder komt hier oppassen. Dus maakt zij Yanouck wel wakker. En bij de avond fles krijgt ze nu twee schepjes nutrix erbij.
Nou Taatje ons jongetje "sliep" goed door. Al heel snel! Vorige week is die 2 nachtjes gekomen. En deze week komtie rond 6 uur, Normaal rond 8 uur. Maaaaar volgens mij komt dat ook door zijn tandjes. Hij is ook drammerig met alles erop en eraan! Er is nog geen tandje door maar het hobbeltje zit er echt maar het kan dus nog wel ff duren Me ma zei dat het nu nog wel 2 weekjes ken duren Pfff Gelukkig gaan we zaterdag weer is naar Arnhem. Ivo en ik gaan lekker naar de film en Demiën-Sem blijft bij tante Sabine nu alleen nog ff een goed filmpie uitzoeken
En hoe reageerd ze op de nutrix Tinus?! Is dat nou nog voedzamer of wat houd het precies in? Ons jongetje is vandaag 4 maandjes
Hier ook een lekkere slaapkop, die al snel door sliep. Tegenwoordig gaat hij tussen 8-9 naar bed en wordt tussen 8-9 uur wakker. Dus wij klagen zeker niet. EN hij is al ruim 8,2 kg en van 1 juni. @ Tinus.. gaat het goed met de nutrix ? Hier wel hoor, Valentino vindt het geweldig.. Ook krijgt hij s ochtends een half potje groenten of fruit, en hij heeft nergens last van. Hij vindt het heerlijk.
Ja ze reageerd heel goed op de nutrix in de voeding. Ook zit er sinds deze week 10 cc meer water in. Ze dronk de fles leeg en dan zette ze het op een krijzen. Dus nu zit ze op 200 water en dan nog 6 schepjes voeding en voor de nacht ook nog 2 schepjes nutrix erbij. Ik doe soms s'middags al een paar hapjes fruit geven. En dat vind ze ook heerlijk. Maar mag over 2 weekjes weer naar het cb en dan mag ik defenitief beginnen met fruit. Dus ben benieuwd. Hoeveel ze nu weer is aangekomen. En wat zervan zeggen van de nutrix in de nacht voeding.? Hebben ze er bij jou wat van gezegd mamaantje.
Oh sorry keejbie, Nou die melk is wat steviger en dikker dus duurt het langer voordat het door hun darmpjes heen is. Dus uiteindelijk kunnen ze langer slapen op die voeding denk ik....? NOu sliep Yanouck altijd wel goed. Maar het is ook een begin naar vast voedsel.
Hmm Is zeker ook van een of ander melkproduct gemaakt? Want ik krijg er dus mee te maken. Ons jongetje wilt niet meer doorslapen doordat hij zijn buikje dan al niet meer vol heeft, maar geef ik hem meer voeding dan krijgtie krampjes Nu maak ik het dikker met nutriton.. Maar zo'n Nutrix zal me wel uitkomen Staat er iets op de verpakking over allergieen?
vreselijk en het is al een maand bezig. Heb jij ook bv gegeven taatje? Mijn moeder heeft gezegd dat het wel een jaar kan duren voordat dat weer normaal is. Maar vreselijk bossen. Als ik onder de douche sta trek je het er zo uit. En ik kan het s'morgens borstelen komt er een bos uit en smiddags weer en s'avonds net zo....
Ik herken het helemaal, ik was benieuwd of het alleen bij mij was maar dat is gelukkig niet zo! Ik heb de eerste 3 weken bv gegeven. Dat verliep alleen niet soepel dus toen zijn we overgestapt op de fles.
Ik heb geen borstvoeding gegeven, maar ook ik zit in de rui Me haar valt heel snel uit en ook met douchen dan heb ik voor die tijd me haar gekamt zodat ik alle losse haren eruit heb. En dan sta ik onder de douche en dan komen er als nog plukken in me handen als ik me haar was
hier ook megaveel haaruitval, maar had van mezelf al heel veel, dus geeft niet. Al is al dat haar in je borstel en putje vreselijk irritant hier ook een doorslaper van 19.30 tot 08.45 uur in één ruk zonder tussendoor huilen ofzo...maar 1 voordeel heb ik dan ook dat quinten niet een speen wil, maar zijn eigen duim en die vindt hij zelf ook in het donker hahaha dus hier spreekt een uitgerustte moeder nou sonnie: schiet eens op hey keejbie...je hebt nog tijd hoor...op vrijdag zouden we eigenlijk alle foto's plaatsen en bekijken en dan weer verder met de volgende...dus morgen kunnen de knuffels ook nog hoor
@ Tinus.. ik heb op het cb niets gezegd over de nutrix.... ook niet over de hapjes... Ze adviseren alleen flesvoeding, maar ik heb er geen goed gevoel bij...dus ben gewoon mijn eigen gevoel gaan volgen. Hier geen haaruitval..... ik heb het gisteren zelfs laten uitdunnen. @ Keejbie.. nutrix is rijstebloem...
Oh dan zal ik dnek ik ook maar niks zeggen. Maar mocht jij al beginnen met fruithapje dan. Of moet je wachten van hun tot valentino 6 maanden is?