Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hihi ja daar idd wel zo'n schommel :D

Trouwens het Amsterdamse bos is ook een keer leuk voor een meeting als het mooi weer is..
    Wij hebben op een openvlak op gras gezeten..nou als we allemaal kleden meenemen en wat lekkers wordt het denk ik hartstikke gezellig..kids kunnen lekker kruipen en spelen op het gras..

2. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

moet nog even omkleden om naar het feest te gaan, heb eigenlijk helemaal geen zin. Als ik daar ben dan zal ik wel weer een feestbeest zijn :oops: .

Son@ wat is je beeb groot geworden! leuk jochie zeg!

Oh leuk meeting in het bos! EN NU BEN IK ER GEWOON BIJ!

Lin@ was het gezellig bij je schoonmoeder :D ?

3. Niet meer actief

Hanan veel plezier vanavond! Is vast gezellig als je er eenmaal bent ;)

4. Niet meer actief

oja vergat ik helemaal te vertellen..maar sinds gisteren loopt dhani aan 1 hand..klein stukje en het gaat nog wel beetje waggelend, maar het lukt hem wel

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo hallo hallo!

Son, leuke spam weer! Ook van de honden!

Trouwens we waren jullie nog vergeten te vertellen dat Dhani op de meeting aan Iman's haar trok zoals hij ook bij de honden van Son doet :)

Goed hoor van Dhani een 1 handje! Leuk hoor!

Ik ben net thuis gekomen met Iman, ze ligt nu lekker in bed. De verjaardag was leuk, heel druk, lekkere barbeque. Was wel gezellig, alleen Iman is zo eenkennig. Jeetje... Maar ja, gaat wel weer over... Ze moest echt huilen als iemand haar pakte of 1 minuut te lang naar haar keek haha...

Trouwens, weer een mijlpaal: Vanaf vandaag zit Iman in de Priori in de auto en niet meer in de MC... T kostte me wel moeite, t is toch een soort baby-afje... T is niet dat ze niet meer in de MC past, dus die gebruik ik ook nog als ik bv met de auto van mijn moeder wegga of zo, maar ik ben dat gesleep met dat ding zo zat :oops: En ze zat zo leuk in de grote stoel, kan goed alles zien haha... Mama vind het moeilijker dan Iman :)

Annemarie; jeetje raar he dat je eigenlijk nu nog zwanger zou zijn... Hopelijk mag Benthe snel naar huis, dan kan tenminste het echte genieten beginnen!...

6. sweetangel100

En hanan; veel plezier 2night!

7. Niet meer actief

Deed dhani dat dan Lin..zou hij toch nooit doen aan iman dr haartjes trekken :p Ja erg he..was wel zielig..ze lag net lekker op de grond.. :(

Jammer dat ze zo eenkennig is dan he..maar gelukkig was het wel gezellig :D
    Leuk joh dat iman in de grote autostoel zit..

8. sweetangel100

Hahaha Nee hoor Son, dat deed Dhani niet hihi...
    Ik moest er aan denken toen ik die foto zag in het gras met Dhani en de honden :)

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Leuke foto's Sonnie, mooie vlakte daar.

Sweetangel leuk dat Iman in de autostoel zit, Steven begint al te lachen, als ik met de auto van de oprit afrij.

Hanan als wij een vrijgezellenfeest organiseren voor vrienden die gaan trouwen, betaald diegene die gaat trouwen niks, zij heeft een gratis avond, de rest betaald. We maken een pot, of delen aan het eind alle kosten.Gelukkig hebben we geen feestjes meer in aantocht, vind met de stellen onderling samen veel gezelliger, als de mannen en vrouwen apart.

Hier heeft het al gesputterd, ruikt echt heerlijk nu buiten.

Hebben jullie eigenlijk het badje nog op de standaard?
    Heb hem vanavond maar in de douchecabine gezet.

10. Niet meer actief

ow lekker mensi dat het al geregend heeft bij jullie..wil het hier ook hihi..is ff goed voor de plantjes..

Heb het badje al heel lang niet meer op de standaard..tvanaf dat dhani een maand of vier was zetten we hem in de douchecabine met zn badje vanwege al zn gespetter ;)

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo meiden!

Bedankt voor de felicitaties en de lieve kaartjes!
    We hebben een leuke verjaardag gehad.
    Hebben lekker buiten gezeten.
    Erg veeeel kadootjes gekregen! Dus goed verwend!
    Ik zal vd week even foto's laten zien.

Ga strax lekker op bedje, was n beetje laat vannacht.....hebben weer eens gepokerd met vrienden.

Ik zal morgen even verder kletsen!

12. Niet meer actief

Hier heeft het ook gesputterd! heerlijk mijn was hing buiten :S

Pff heb vandaag zon rotdag he kan om alles wel huilen alles lijkt mis te gaan enzo ben moe en heb ontzettende hoofdpijn!

Jason zei net tegen me ik dacht dat het nooit zal komen ,, heb al die tijd een beetje op e automatische piloot geleefd en nu met Juliën en ik zou bijna 39 wkn zwanger zijn en noem maar op!

13. Niet meer actief

Hier heeft het ook gesputterd! heerlijk mijn was hing buiten :S

Pff heb vandaag zon rotdag he kan om alles wel huilen alles lijkt mis te gaan enzo ben moe en heb ontzettende hoofdpijn!

Jason zei net tegen me ik dacht dat het nooit zal komen ,, heb al die tijd een beetje op e automatische piloot geleefd en nu met Juliën en ik zou bijna 39 wkn zwanger zijn en noem maar op!

14. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Nou Annemarie je mag echt wel een rot dag hebben hoor, wat heb jij al veel mee moeten maken. En wat zal je geschroken zijn. Huil maar goed uit. Soms lucht dat erg op.

En ik ben natuurlijk weer de laatste maar TIJN ALSNOG GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG.
    Sorry maar ik was nog wat van slag, heb het nu wat laten bezinken en wachten rustig af tot donderdag.

15. Niet meer actief

Sterkte mama van Sam (sorry weet je echte naam ff niet meer, dacht Anita :oops: ) Maar is ook niet niks natuurlijk..knuffel

16. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nogmaals sterkte Cindy...

En idd niet gek hoor Annemarie.. Ook dikke knuffel voor jou!

De komende dagen ben ik hier niet, dus als jullie me missen ;) Vrijdag hoop ik er weer te zijn!

Cyenna had haar dagje ook niet echt. Om het minste geringste huilen om alles :( Hihi beetje chaggi dus.

Hanan veel plezier vanavond!

Ik ben ook aan het pokeren geslagen haha. Moet nog wel een hoop leren hoor, soms snap ik er nog niets van :)

17. Niet meer actief

Oja Cindy is je naam..haha thanx Miran..

Ga je nu dat weekje weg dan met de familie of niet? zo ja heel veel plezier ;)

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Zo wij zijn ook weer terug van een lang weekend camping. En daar was geen Internet bahhh ](*,) Vrijdag was ik in Antwerpen gaan shoppen, was leuk.

Eh TIJNEMAN GEFLICITEERD :whistle: gelukkig had je de kaart per post wel op tijd ontvangen :idea:

Annemarie, gelukkig is Julien weer thuis, ook aan jezelf denken hoor ! Sterkte !

Leuke fotoos Mamaantje en Son en Mad, ik zou ook voor de draaimolen foto kiezen. Stoel van Evi is mooi geworden joh :p

Waar hangt Saar uit trouwens :(:

Suuhuus ik wil fotoos van Kernwasser Wunderland :)

19. TellMe

TellMe Niet meer actief

Amsterdamse bos is inderdaad heel leuk idee voor een meeting :p

20. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Cindy@ meid doe lekker rustig aan, het is niet zomaar iets. Heel veel succes donderdag.

Miran@ hele fijne vakantie.

Annemarie@ soms lucht huilen op, tuurlijk mag ook jij huilen tenslotte heb in een korte tijd onwijs veel meegemaakt. Annemarie je bent ook maar een mens en geen robot ;) .

Lin@ fijn dat je het leuk hebt gehad.

Miekie@ JO TIJN JO TIJN :whistle: lekker verwend.

Vrijgezelleavond was onwijs gezellig, ik was niet van de dansvloer af te slaan :oops: . Lekker gegeten er was een DJ een andere band.
    Het was weer eens heeeeerrrlijk om eens weg te gaan, even geen moeder zijn! wie kent dit gevoel?

Dat was het voor vandaag.

Deel Deze Pagina