Hai allemaal, Suus gave foto met Vien en Noa, Jeetje Hanan heerlijk hoor meid ff lekker dansen daar hoef je je echt niet voor te schamen! en ja ik ken dat gevoel ook! alleen nu het niet zo heel vaak meer is geniet je er dubbel en dwars van! Son die foto van Dhani tussen de bloemetjes vind ik het gaafst die schommel hebben wij hier ook in de speeltuin, die is echt handig he voor die kleintjes?! Lin, aaah arme Iman nog zo eenkenning. ja je doet er weinig aan, t is een fase he t zal vanzelf wel over gaan.... Evi heeft t ook, gister wou ze niet eens bij haar vader zitten maar alleen bij mij! heeel vermoeiend. Annemarie, t is helemaal niet gek hoor om je af en toe zo eens te voelen! je hebt zo vreselijk veel voor je kiezen gehad! maar het belangrijkste is voor jullie dat na deze donkere periode er weer licht gaat schijnen! Jason is weer beter en Benthe zal ook vast wel snel naar huis mogen als het goed blijft gaan en Julien is ook weer thuis! kom op he meis. Miek fijn dat jullie hebben genoten! is de tijd ook goed bevallen? jullie deden het van 4-6 toch? en heb je ook nog absolute dont`s voor ons als verjaardag planners? hi hi O lindaaa heerlijk geshopt, leuk is Antwerpen he?! ja en saar where are you? Cindy we wachten en duimen met je mee hoor tot donderdag! Evi is ook ziek! t snot zit echt OVERAL, en ze heeft vanacht koorts gehad. hans heeft een ui gesneden en naast haar bed gezet! gistermiddag had ze ook 3 uur geslapen achtereen! ze is echt helemaal niet lekker en echt hangerig! ze wil ook geen brood eten, gelukkig wel dr flesje drinken. zit meteen te denken dat ik moet stoppen met die nieuwe voeding maar daar kan dit toch niet van komen? moet mezelf ook niet gek lopen maken natuurlijk..... zo gaan ff nijntje kijken. doeiiiii x
Hoi, Cindy en Annemarie sterkte jullie. Saraah wo bist du? laatste mail hier pagina 3301..... Mogge, Ga straks naar m'n oma. Het regent hier zachtjes, verder eigenlijk niet veel nieuws. Volgens mij krijgen we de hele week regen of niet? Steven vind de laatste tijd z'n fruithapje niks meer aan, warm eten geen probleem, daar doet hij braaf z'n mondje voor open.
Hey goodmorning, Jullie zijn lief, dank je wel. En hoe was de verjaardag verlopen, wij ook over een paar weekje. Wij hebben ook een uitnodiging met foto, nog even afwachten komt deze week binnen. We hebben een vermoeide nacht achter de rug Sam werd om kwart voor 1 huilend wakker is verder de hele nacht onrustig geweest. Ze ligt nu weer op bed, dus ik ben ook heeel erg gaaaaap moe.
O mensi sorry, maar nog gecondoleerd met je schoonvader. Sam is ook niet meer zo gulzig op fruithapjes, eerst at ze makkelijk een potje op en nu is het meestal de helft.
sorry iedereeen... ik was ff niet aa 't posten gweest.. aaah suus loeder, waarom heb je mij die foto niet gestuurd @ han... nou je hebt groot gelijk hoor... heerljk om FF geen mama te zijn, maar ff lekker gezellig tijd voor jezelf. helemaal niks mis mee. @ mad.. bah vervelend voor evi.. maja ik denk niet dat 't door de andere voeding komt hoor... ze is gewoon denk ik niet lekker, het weer is natuurlijk ook in 1x omgeslagen.
ik stuur hem je gelijkkkkkkkk had hem gisteravond pas van de camera afgehaald... traag he .... net een slakje... zonder al dat geslijm dan
Goedemorgen! Leuke foto van Vina en Noa! Ja Saar, je moet eens wat vaker komen posten hoor hihi... Miekie, had Tijn de kaart nog op tijd ontvangen? Lin, wat heb je allemaal gekocht in Antwerpen? Hanan, fijn dat je het leuk gehad hebt gisteravond! Mad, ik begrijp je zorgen, telkens als Iman buikkramp heeft denk ik ook van shit, is het weer een allergische reactie ergens op? Beterschap voor Evi! Cindy, sterkte voor aankomende donderdag! Iman heeft de deksel van de koektrommel gepikt en is ermee keihard op haar loopstoel aan het slaan Hoop niet dat de onderburen uit willen slapen vandaag!
aaah leuk filpmjeee en tnx voor de feuto..! Wat een ROTweer... 't regent pijpenstelen ! en ik moet en zal naar mn moeder gaan vandaag !
hihi deze vind ik ook leuk...dat koppie van dr... dit was net voordat haar papa thuis zou komen van zijn werk dus wij allemaal ballonnen vullen en ons installeren in de tuin... Je kan aan haar gezicht aflezen dat we hem flink te grazen gingen nemen.
HOI HIER ZIJN WE WEER! WE HEBBEN EEN TIJDJE GEEN INTERNET GEHAD WANT DE PC WAS KAPOT! MAAR WE ZIJN ER WEER! HEB VEEL GEMIST ZAG IK ZOMETEEN MAAR EVEN ERUG LEZEN! NOU IEDEREEN EEN HELE FIJNE DAG TOEGEWENST.. EN IK BABBEL WEER LEKKER MEE! GROETJES DENISE MAMAVANERSIN
Coole fotoos Suus en die laatste van Vien is inderdaad zo grappig dat hoofd van dr staat op hihi papa pestennn Hoe krijgt Iman die deksel van de trommel haha zij wordt ook steeds ondeugender. Cindy hoest nu met Sam ? Miek we willen fotoos van de jaardag van Tijneman ziennn ! Saar man ! Je moet wel blijven posten want ik wilde Jaap Jongbloed al bellen. Kan echt niet. Foto van Vien en Noa is cute ! Antwerpen is zeker leuk, ik heb eigenlijk niet eens zoveel gekocht want mijn moeder en vriend van me moesten ook wat dingen hebben en de tijd vloog om. Ik heb alleen wat prullen bij H&M gekocht. Verder kon ik niets vinden echt stom want ik mocht iets van kleding voor mezelf uitzoeken voor mijn jaardag morgen. Wat een ellende zeg die regen ineens, moet zo naar buiten met Loïs bahhhh Mad ze is vast 'gewoon' verkouden want van die melk zou ze denk ik eerder uitslag krijgen of krampen zoals Iman. Hanan, dat is echt niet gek dat je jhet lekker vond om te stappen. En dat je even niet mama voelde. Ik heb dat ook als ik uitga en het is ook weer heel leuk om daarna weer wel mama te zijn