Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Leuke foto's weer allemaal :D

Mad sterkte met Evi..hopelijjk knapt ze snel weer op..knuffel voor haar..

Roos gefeli met je mannetje..leuk hoor kampioen..
    Dhani krijgt af en toe al gewone melk..eigenlijk vaker gewone dan nutrilon en gaat prima..

Ojee lin de buren zullen blij zijn met Iman hihi ;)

Regen valt hier wel mee..net boodschappen gedaan maar was gewoon droog..

2. Niet meer actief

Alyssa is ook al baby-af vind ik..leuk koppie heeft ze hoor :D

3. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik geeft Sam altijd nutrilon 3 weet eigenlijk ook niet waarom is een gevoel denk ik. Dan weet ik zeker dat er alles in zit of zo.

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Leuke fotoos eliesja.... en alyssa heeft nu een totaal ander gezichtje gekregen..en HAARRRR :)

waar heb jij die dubbele schommel gekocht? want die zoek ik al een poos. Wij hebben namelijk alleen een enkele schommel in de tuin. Nou ja en anders eentje ernaast.

5. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Leuke spams weer!

Vanaf 1 jaar mag je toch beginnen met gewone melk? en je mag geen halfvolle geven heb ik me laten vertellen. Huh? :( ik weet het niet meer. Zijn er dames die het wel weten?

Lin@ hahaha ik moest echt lachen dat Iman met de deksel weg rent in haar loopstoel. Yassir pakte gisteren de afstandsbediening en moesieboyy er achteraan en hij zsm rennen in zijn loopstoel hahah sooo grappig. Onze beebs worden wel steeds groter he!

Mad@ik denk niet dat het door de nieuwe voeding madelon, het is het weer. Het is in 1x weer veranderd en moet je nagaan wij zijn volwassen en hebben daar ook last van, laat staan die kleintjes.

Saraah@ meid je bent minder actief op het forum!
    Hoe zit het nu met je uitkering? loopt het nu goed?

lindaa@ heerlijk is het natuurlijk ook weer om mama te zijn. Vergis je niet hoor, ik bedoelde niet dat ik het vreselijk vind. Als je te vaak thuis bent dan wil je ook weleens ff weg. snapie(op z'n utregs).

Hahah ik ben net gebeld door een kennis haar zoontje is vandaag jarig en die viert het klein vandaag. Op weer een feesie! ik heb wel de smaak te pakken geloof ik. het is gewoon heerlijk om even lekker weg te zijn. Ik heb dit tijdens me zwangerschap al niet meer gedaan. Ik ben nu vaak thuis en ga alleen maar winkelen en daar wordt je ook niet meer goed van.

Eliesja@ ben je al zolang niet meer geweest? hoe kan dat?

Bedankt voor je reactie/tip wat betreft het vrijgezellenfeest. Ik vond het zelf best duur om het samen met me zus te betalen voor stuk of 10 mensen.

Yassir lig nog lekker te slapen heerlijk!

6. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    In het krantje van de praxis stond geloof ik een dubbele. en niet eens zo duur.

7. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Leuke spams weer!

Vanaf 1 jaar mag je toch beginnen met gewone melk? en je mag geen halfvolle geven heb ik me laten vertellen. Huh? :( ik weet het niet meer. Zijn er dames die het wel weten?

Lin@ hahaha ik moest echt lachen dat Iman met de deksel weg rent in haar loopstoel. Yassir pakte gisteren de afstandsbediening en moesieboyy er achteraan en hij zsm rennen in zijn loopstoel hahah sooo grappig. Onze beebs worden wel steeds groter he!

Mad@ik denk niet dat het door de nieuwe voeding madelon, het is het weer. Het is in 1x weer veranderd en moet je nagaan wij zijn volwassen en hebben daar ook last van, laat staan die kleintjes.

Saraah@ meid je bent minder actief op het forum!
    Hoe zit het nu met je uitkering? loopt het nu goed?

lindaa@ heerlijk is het natuurlijk ook weer om mama te zijn. Vergis je niet hoor, ik bedoelde niet dat ik het vreselijk vind. Als je te vaak thuis bent dan wil je ook weleens ff weg. snapie(op z'n utregs).

Hahah ik ben net gebeld door een kennis haar zoontje is vandaag jarig en die viert het klein vandaag. Op weer een feesie! ik heb wel de smaak te pakken geloof ik. het is gewoon heerlijk om even lekker weg te zijn. Ik heb dit tijdens me zwangerschap al niet meer gedaan. Ik ben nu vaak thuis en ga alleen maar winkelen en daar wordt je ook niet meer goed van.

Eliesja@ ben je al zolang niet meer geweest? hoe kan dat?

Bedankt voor je reactie/tip wat betreft het vrijgezellenfeest. Ik vond het zelf best duur om het samen met me zus te betalen voor stuk of 10 mensen.

Yassir lig nog lekker te slapen heerlijk!

8. Niet meer actief

Volgens Cb hier mag je halfvolle melke geven Hanan..

Suus ze hebben die schommels bij Toy's rus in de stad..

9. Niet meer actief

Hanan dit heb ik gevonden op voedingscentrum.nl..:

Na 1 jaar: gewone, halfvolle melk
    Vanaf 1 jaar voldoet gewone halfvolle melk of bijvoorbeeld yoghurt. Een kindje heeft genoeg aan ongeveer 3dl melkproducten per dag. Dit is ongeveer twee of drie bekertjes. Meer is niet nodig en kan ertoe leiden dat kinderen geen trek meer hebben in andere voedingsmiddelen die ze ook nodig hebben. Het speciale melkpoeder voor dreumesen en peuters dat te koop is, bevat meer calorieën dan halfvolle melk en is duurder. Dus voor het gewicht van baby én portemonnee is gewone halfvolle melk een goede keuze.

10. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    o oke dank je, ik zal het de volgende keer ook eens na vragen bij het cb

11. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Warm je de gewone melk dan ook op?

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hi girls,

Nou ik heb niet alles bijgelezen hor, maar ik begreep dat het met Julien niet zo goed ging? Hoe is het nu? Veel sterkte!

Vanmiddag om 13.00 uur naar het CB. Ben echt benieuwd hoe lang ze nu is en hoeveel ze nu weegt!

13. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Saona, mijn laatste afspraak was in december en ze maakte een afspraak voor 11 maanden, tenzij ik nog een tussen afspraak wilde, maar had daar dus niet voor gekozen, omdat er ook op de maandag en vrijdag inloopspreekuur was, was dus, dat is dus in januari verandert naar dinsdag en donderdag, precies de dagen dat ik moet werken, dus vandaar!

Sonnie, hier echt met bakken uit de hemel, geloof dat ik die kant maar op moet komen...hihi

Suusje dit is een kettler schommel en die heeft mijn oudste ooit eens van oma en opa gekregen, hij was toen 3 ofzo, inmiddels dus 4 jaar geleden.Als goed is kan je deze bij een speelgoedwinkel kopen, denk alleen dat je wel uit een boekje moet bestellen. Gewoon vragen of ze schommels van kettler verkopen en denk wel dat ze dan met een boekje komen. Dit is een dubbele schommel met een enkele ernaast!

Hanan ik ben al een tijd niet geweest omdat het hier enorm druk is geweest en nog wel hoor, Alyssa is continu ziek geweest en zelf zit ik ook niet helemaal lekker in mijn vel..

14. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Is alyssa nu een beetje opgeknapt? Want het is erg he als ze ziek zijn

15. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home

Alyssa kan ook best wel boos kijken..

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou alyssa heeft gister haar laatste antibiotica gekregen (ivm oorontsteking) en ik moet echt gaan duimen dat ze niet weer oorontsteking gaat krijgen, ze is nog wel snotterig.. morgen moet ze weer naar kinderdagverblijf, dus ja ze heeft wer veel kans om ziek te worden..:(

17. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou alyssa heeft gister haar laatste antibiotica gekregen (ivm oorontsteking) en ik moet echt gaan duimen dat ze niet weer oorontsteking gaat krijgen, ze is nog wel snotterig.. morgen moet ze weer naar kinderdagverblijf, dus ja ze heeft weer veel kans om ziek te worden..:(

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hmm beetje traag is tie...werd al ongeduldig dus vandaar 2 x haha

19. Niet meer actief

Cindy ik warm de gewone melk wel op..anders drinkt ie het niet ;)

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Kylian krijgt al kleine beetjes gewone melk, daar dip ik zijn brood in (vooral de stukjes met de korstjes).

Tegen 11 uur was het mannetje helemaal op dus heb zijn schema maar even omgedraaid, eerst slapen en dan de boterham en de fles. ;)

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina