Smakelijk Miekie! Had je de kaart voor Tijn op tijd gehad? Hanan, ook aan de nuvaring? Ik ook, is hartstikke fijn!
halloootje.. Ik bedoelde geen zinnetjes zeggen.ik vroeg het namens mijn buurvrouw..haar dochtertje is net 2 1/2 maar praat bijna niet..paar woordjes en that's it..nu is ze doorgestuurd naar logopediste..maar ze vind het allemaal beetje eng en is bang dat haar kind achterloopt.. Mooie cijfertjes van joey en gewone melk gaat er dus in bij hem..mooi Ga dhani uit badje halen en ff fles geven en dan gaat ie lekker naar bedje toe.. tot strakkies maar weer
Is dat niet eng die Nuvaring ? Die moet je er om de zoveel tijd toch zelf inproppen ? En heb je dan geen last van de hormonen zoals met de pil ? Of is dit minder omdat het plaatselijk is ? Hoe weet je dat ie goed zit dan ? Lin vertel vertel !
hai, geen ervaring hier met de Nuvaring, maar veel suc6 Hanan. ik ga de Aleve kopen! heb t nu gered met Imbruprofen. laat het je weten hoe t bevalt over een week of 3/ 4! ooooh vandaar Son, tja kan me wel voorstellen dat ze zich ongerust maakt, aan de andere kant is 2,5 nog jong en kan er nog van alles aan gedaan worden om de spraak ontwikkeling op gang te brengen. o gelukkig heb je al kado`s Mensi, ik vind het ook altijd zo moeilijk om wat te kopen voor een man. zelf ben ik 22 mei jarig. heb al heel lang geleden een lijstje opgehangen en iedere keer als me iets te binnen schiet schrijf ik t op.... heb nu wijnglazen een hapjes pan met deksel etc. hi hi anders zeg ik altijd.... uuuuh ik weet niet wat ik hebben wil en dan krijg ik hele vreemde kado`s. Goede cijfers voor Joey! Evi had ook zo`n periode dat ze de fles niet wou maar na een poosje wou ze toch wel weer. zo hebben ze iedere keer een andere fase, opeens wou ze ook geen warm eten meer! evi heeft de halve dag gehuild, ze is echt zielig! helemaal onder het waterige snot zo sneu. en ik ook lamlendig bah! maar geef er nog niet echt aan toe, moet woensdag weer werken dus ik hoop dat we dan iets zijn opgeknapt!
Ik hoop het ook voor je Mad! beterschap! Ja Lin de kaart kwam op zn verjaardag! Leuke foto ook van je meissie! Bedankt! Hier gebruik ik gewone halfvolle melk voor Tijn sinds dat hij 11 maanden is. Het Cb vond het prima dat hij nu de gewone melk krijgt. Ook omdat zn gewicht verder prima is. Een vriendin van mij heeft een dochtertje van anderhalf en die zit nog aan de groeimelk ivm te laag gewicht. Ze is nu pas rond de 9kg. Dus die moest op aanraden vh CB aan de groeimelk blijven. Ze eet ook erg slecht, dus ja... Tijn drinkt bij zn boterham 120cc melk. s morgens 200cc met pap en vit D. En s avonds nu nog 80cc. En gemiddeld mag hij 300cc hebben. Dus bouw nu de avondfles af. Badje gebruik ik trouwens al heel lang niet meer. Hij zit in ons bad lekker te spetteren! Haha lin met je proppen!
Goeie cijfers weer van Joey! En wat een lieve foto's van hem! Haha die met dat bierflesje is ook erg leuk! Tijn is ook gek op de groene grolschflesjes. Lilith hoe waren Sarah haar cijfers?
Miek miran zit idd in land van bartje..tenminste ze zijn er bijna vertelde ze net . Waar blijven de foto's van ons grote man Tijn? Mad knuffie voor Evi slim van je zo'n lijstje hihi
Heb net de foto's op de pc gezet. Dan nog verkleinen en uploaden. Komt eraan strax haha. Balen voor Miran dat het weer deze week tegenzit.
Ja wil ook wel eens weten hoe z'n navuldinges ring werkt Dames hebben jullie de kids nu weer onder een dekentje? pff ik weet het soms niet meer hoor, Steven ligt er wel weer onder, vind het zelf ook lekker onder een deken, alleen in z'n slaapzak, lijkt me te fris.Het was net 21 graden op z'n kamertje. Ik heb 1x in de zoveel tijd last van een vag schimmel ook zo donders irri dus als ik die tablet dan op heb (stop je er in, helpt prima) ga ik naar de apotheek om weer een nieuwe te halen, ik wil z'n ding nl altijd hebben voor gevallen als vakanties en weekenden. Dus gister had ik weer last, (jeuk) en ik naar de dokter. Dokter op vakantie zegt die vrouw van de apo je kunt een recept halen bij een andere dokter, ik daar heen, zegt die assistente; ik kan dat niet geven, moet bij je eigen dokter. Ik zeg, ja maar ik wil graag een nieuwe, zegt ze terwijl er 2 mensen in de wachtkamer ernaast zitten, heb je last van afscheiding ik zeg nee, zegt ze ook niet korrelig Nou toen zei ik maar, ik haal het maandag zelf wel. Die muts snapte er ook niks van, ik had er ook al 1 gehad, maar wil dan gewoon 1 ter reserve, soms is het zo hardnekkig dan neem ik er nog 1. Heb ik weer hoor, zat ook nog een jongen die ik ken, lekker prive z'n dokter met de asssistente die achter een schuifpui zit, met een open raam.
Jeetje Mensi, niet je zo druk maken om of Steven een dekentje op hoeft hahaha... Als ze het warm/koud hebben hoor je het vast! Hier komt mijn verhaaltje over de nuvaring De nuvaring breng je in als een tampon. je vouwt m dubbel en brengt m in. Binnen ontvouwd ie zich en als je m niet voelt zitten, zit ie goed. Na 3 weken (je kan een sms en mailservice instellen en er zitten stickertjes in voor in je agende/op je kalender) haal je m uit en dan word je ongi... Een week later (op ongeveer het zelfde tijdstip, dat wel) breng je weer n nieuwe in, en klaar! Meer info op www.nuvaring.nl Lin, de nuvaring is een hormonenring, maar hij geeft minder hormonen af dan de pil. Ik had veel last van de hormonen in de pil, en nu met de nuvaring niet meer! Tot zo ver: de nuvaring Miek: FOTO'S!
Ja staan in mn album incl. de taart! Ik ga meneertje fles geven en op bedje doen. Nou lekker dan Mensi bij die arts....
Maar lin ff gek vraagje hoor..kan je dat ding er zo makkelijk uithalen dan na drie weken? yeahh foto's..ga gelijk eventjes kijken miekie
Leuke foto's van Tijn..lachebekkie hihi..hij had het goed naar zn zin he.. Lief joh die foto met opa en oma van peter
Hele leuke foto's Miekie! Waar hij zijn babywalker uitpakt, kijkt hij echt zo heel serieus naar zijn cadeau haha... Leuk hoor! Son, jawel, zo diep is het niet 'van binnen' zeg maar ... Je haakt er gewoon n vinger in en klaar Dalijk HNTM!
Oke dus wel handig dan hihi.. Willen jullie iets mafs horen..mijn blundertje zeg maar.. We verkopen hoop spulletjes van dhani he..nou goed was met iemand aan het mailen die in hoop spulletjes intresse heeft..dus ik een prijs gezegd..gaat ze akkoord en vermeld dat ze in het buitenland woont..dus ik dacht wattttttt haha..ging uit van verzendkosten 6,20..ik eventjes gekeken verzendkosten 31 nog wat ..we schrokken ons hier een hoedje..werd wel heel goedkoop dan voor haar die spullen..wat blijkt mag het gewoon naar haar moeder in NL sturen.. Maar jeetje we hadden hem hier ff zitten hoor..dachten hebben wij weer hoor hihi
Ik zal die site zo eens even bestuderen Sweetangel Vroeg me alleen af of jullie nu wel of geen dekentje deden, maakte er ook niet echt druk om, ga ook maar op m'n gevoel af... Oja heb ook een nieuwtje.... Steven heeft een moedervlekje, bij z'n oor, zoooo schattig. M'n man zei al, wat is daar nu zo schattig aan? Ook echt een mannen opmerking.
hai, @ mensi... ik kijk gewoon naar wat ik zelf prettig zou vinden met slapen... vind ik het benauwd boven en zou ik zelf geen deken willen maar een laken dan doe ik dat. En zoals vandaag kruip ik echt wel onder mijn deken ..dus Q ook... Maar het is idd soms effe dubben..van wat zou ik doen? ? en kan niet zo heel makkelijk kiezen haha, maar idd zoals je zegt een gevoelskwestie @ Miekie....heel leuk die fotoos... en tijn is echt al groot.. mooie taart ook!
@Mensi..Dhani ligt in pyama(zonder broek) in een zomerslaapzak met daaroverheen alleen zn dekbedhoes (zonder duodeken)..