Vind t ook echt NERGENS op slaan dat jij een pb daarover hebt gekregen. Snap t niet. Zit hier dus alles stiekum mee te lezen en dan ook nog onterecht commentaar geven op JOUW eigen kindje. Gaat er bij mij niet in, maar goed...
Ha ha nou zou ik jullie eens nieuwschierig maken? Silvie met weeen? Ik heb een mutsje voor dr beeb gemaakt, en ik weet de naam al
pff dus je kan hier dat soort dingen niet vertellen zonder een naam te noemen omdat jullie zo nieuwgierig zijn..nou lekker dan
Bij extra en dan internetoptie's Miekie! Oh leuk mensi, ben benieuwd! Miek, weet jij wel wie het is dan, dat je weet dat diegene hier stiekum meeleest?
Ja wij als nieuwsgierige wijfies! Tis maar beter dat wij dat niet weten denk ik. Dan worden we stalker enzo.
nee vragen mag altijd..en het is niet zo dat ik het niet wil zeggen hoor..zeg het alleen niet open en bloot op dit forum.. Het is als het goed is opgelost..
En nu genoeg erover alsjeblieft..heb me er vorige week al genoeg klote doorgevoeld omdat ik aan mezelf begon te twijfelen
Nou Son, kom dan even op msn en help ons van onze nieuwsgierigheid af zodat we rustig kunnen slapen vannacht Of mail ons even allemaal