Mei/juni mama’s

Discussie in 'De mama's' gestart door Leed, 17 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Hoppaaaa! Go belgie!!

Vervelend dat de kleine krampjes heeft. Hier ook dagelijkse kost helaas. Tot nu toe wel steeds overdag *klopt af*

2. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ik ga even een domme vraag stellen... :oops:

Ik heb hier al eens gelezen: ik laat ze drinken tot mijn borst leeg is...
    euhm komt er dan niks meer uit of ja hoe merk je het? Als het echt is dat er niks meer mag uitkomen vrees ik dat ze nooit leeg zijn :D er komt toch altijd wel een druppel uit hier

3. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Geen domme vraag. Vragen zijn nooit dom hѐ. Ik ben ook benieuwd of een borst echt leeg kan zijn. Als E bij mij troost zoekt bied ik haar de meest lege borst. Bij mij houdt dit in dat ze hier niet effectief aan drinkt, maar meer in de mond houd en wat sabbelt en af en toe een slokje. Ze zijn bij mij ook nooit leeg hoor :p ik heb overigens geen enkele last van mijn tepels, ik geloof dat beebiebeeb hier iets over zei richting mij nog. Als ze sabbelt is dat vaak maar kort en dan valt ze gewoon in slaap :) het gaat hier overigens nog steeds beter dan eerder nu ik die babytaal begrijp! Wat een uitkomst.

Nath1986 vindt dit leuk.
  4. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ja en baby's drinken de borst nooit leeg, altijd tot 60-70% blijkbaar. Ik reken leeg tot de toeschietreflex voorbij is zo ongeveer. Hoewel ik dat ook niet precies weet maar dan zuigt ze idd alleen nog zonder slokken. En dan voelt mn borst iig wel een stuk lager!

5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    #265 Lill, 7 jul 2018
    Laatst bewerkt: 7 jul 2018
    Ik zal eens naar dat filmpje kijken :)
    Op zich heel duidelijk, maar denk dat ik nog wat meer moet oefenen voor ik t verschil ga horen..

Mooncalf vindt dit leuk.
  6. Mooncalf

Mooncalf Bekend lid

26 sep 2017
    810
    940
    93
    Vrouw
    Geboortefotograaf
    Ja, de ene keer is het duidelijker te horen dan de andere keer. Maar vooral haar neh, eh en eairgh zijn erg duidelijk hier!

7. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Fijn filmpje!!! Dank je wel! Zo ontdekten wij dat ze toch ook meer last heeft van krampjes dan we dachten.. door haar geluidje dachten we prima even kijken of het helpt om haar heupjes los te bewegen en opeens 2 scheten en ze was stil! Thanks! Heb ook meteen een app gedownload. Is handig @Lill dan heb je gewoon een functie met microfoon en dan zeggen zij wat het betekent :)

Lill vindt dit leuk.
  8. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    @alle dames hier gefeliciteerd!!

Ik bedacht opeens ; iedereen moet inmiddels bevallen zijn! Het was even zoeken naar de (nieuwe) groep en ik kon niet alle verhalen terug lezen.

Maar GENIET lekker van de kleine snoetjes voor je het weet zijn ze groot

En vergeet zo nu en dan alle regeltjes, want alles dat ze nodig hebben is jullie liefde ❤️❤️❤️

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Neh en eairgh zijn hier ook duidelijk. Maar gaan ook gepaard met andere gebaren. De krampjes met gestrekte beentjes en de honger met zoeken/handen in de mond stoppen.
    Maar net hem uit bed gehaald omdat ie onrustig was en toen deed ie 'heh'. Dus speentje erin en weg issie.
    Ik ga dit nog wel moeten oefenen, maar ik kan me indenken hoe dit een toevoeging kan zijn als je het onder de knie hebt. Zeker snachts

Mooncalf vindt dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Hey. Hoe is het met jou? Leuk dat je ons opzoekt

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Ik vind het wel een uitdaging om het zelf uit te zoeken. Ik zal dan soms de verkeerde keuze maken, maar goed. Dat zou ik anders ook doen en gaat ie niet stuk van.

12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Pff. Nou. A is nog niet eens 3 weken oud en de 1e week dat de vader geen interesse heeft getoond en geen afspraak heeft gemaakt is al geweest.
    Het verbaasd me niet, maar ik had het niet zo snel al verwacht...

13. Squarepants

Squarepants Bekend lid

24 jul 2017
    719
    294
    63
    Vrouw
    Ja wat fijn om van je te horen!!! Hoe gaat het??

En @Lill wat suf zeg! Kun je je zelf niet voorstellen toch?

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Nee echt niet. Maar ja. Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    #275 BeebieBeeb, 8 jul 2018
    Laatst bewerkt: 8 jul 2018
    Je borst blijft melk aanmaken, alleen niet zo snel dat het eruit spuit ;)
    Als het zuig-slik-zuig-slik over gaat in zuigzuigzuig-slik-zuigzuigzuig-slik dan kan het zijn dat je baby niet meer effectief drinkt óf dat je borst aardig leeg is. Je kunt je kind dan afkoppelen en/of wisselen van borst.

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Heel jammer, maar hij heeft er misschien ook toch nog niet zo'n band mee als jij. Jij droeg het al 9 maanden bij je en hebt hem nu ook 24/7 bij je. Voor hem is het nog ver van zijn bed allemaal.
    Als je graag zou zien dat hij langs komt (vooral voor je zoontje) kun je hem appen toch? Misschien zit er wel iets anders achter.. durft ie niet, of wil hij jou niet teveel tot last zijn o.i.d.?
    Ik ga maar even van het positieve uit hoor..:) En misschien interesseert het hem idd niet. Nou dan weet je dat ook maar..

17. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ik ga even brut zijn maar degene die hier het meest last van zal hebben, zal de papa zelf zijn. Niet jij of je zoontje want jullie hebben mooi elkaar en ook dat zal je zoontje beseffen op latere leeftijd. Dat het enkel zijn mama was die voor hem heeft gezorgd en het is daaruit dat de sterkste banden bestaan!! Sorry als het brut overkomt.. ik wil je zeker niet kwetsen! Maar ik ben ervan overtuigd dat hij later spijt zal hebben en dan kan je niet meer terug, dan heb je alle tijd en kansen gehad maar niet gegrepen... dus zou er echt niet te zwaar aan tillen moest ik jou zijn... ik heb gelijkaardige verhalen in mijn familie en achteraf komt de spijt, daarom dat ik dit zeg.

18. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    En plots zat er 6 uren tss :)

En natuurlijk daarna 3 uren want de melk liep eruit vanochtend om 6u30 dus heb hem dan aangelegd, was toch bijna wakker :D

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw
    Nou ja. We hebben de afspraak gemaakt dat als hij hem wil zien hij mij kan appen. Ik ben de vorige 2 keer gewoon netjes en vriendelijk geweest dus er is geen reden voor hem om te denken dat ik zn kop eraf zou bijten ofzo. Maar hij heeft uberhaupt de hele week niet geappt om te informeren naar hem.
    Ik snap dat ie er verder af staat dan ik. Maar een apoje; goh hoe gaat het met A vandaag? Is toch super laagdrempelig?

Ik vind niet dat ik het hem voor hoef te schotelen. Ook al gun ik A zijn vader. Hij moet er belang bij hebben.

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.227
    6.897
    113
    Vrouw

Tijd zal het leren. Dit is de 1e keer dat ie t laat afweten. Hij krijgt volgende week gewoon weer een nieuwe kans. De komende maanden schrijf ik alles op. Hoe vaak ie komt, wanneer ie appt of ie langs kan komen. En dan kijk ik over een tijdje wel wat ik ermee ga doen.
    Had gewoon niet verwacht dat ie nu al een week geen interesse zou tonen

Deel Deze Pagina