Ik snap dat je dat niet verwacht had. Het is ook niet te snappen als moeder zijnde.. goed dat je alles opschrijft zeg. Dan kun je een soort patroon zien over een tijdje.
Ja ik kan er echt bijna niet bij. Zo'n kleintje groeit zo snel.. hoe kan je nou een hele week niet eens even vragen hoe het gaat? Ik stuur dagelijks updates of mensen het nou willen of niet Goed dat je er zo open in staat @Lill. Maar zien hoe het gaat lopen! En ik denk idd ook goed om op te schrijven en dingen te bewaren.. je weet maar nooit.
Ik snap het ook niet! Maar goed van je dat je alles opschrijft! Jammer dat er zulke mensen zijn! Maar vind wel lief van je dat je hem volgende week een nieuwe kans geeft!
Ja eigenlijk wel maar toch ben ik nog moe mijn dochter mat mij af en dan nog eens zo warm! Morgen en dinsdag gaat ze naar de opvang, lekker quality time met de zoon dan en vooral middagdutten
Nou. 3 stappen vooruit en 2 terug. Heb denk ik griep onder de leden en meneer had vanmiddag weer een hele heftige huilbui. Dus mn energie niveau is weer 0, sta te trillen op mn benen en kn amper nadenken. Mn moeder blijft dus maar weer een nachtje :'(
Ja leuk om jullie verhalen even te lezen en digitaal jullie kindjes te ‘ontmoeten’ . Blijft toch een hele gebeuren ‘the making of’ Met mij gaat t goed! 2 weken geleden een derde poging om de hersenvocht lekkage te stoppen. Dit keer met röntgen en contrastvloeistof dus konden ze ook live ZIEN wat ze deden en hebben ze ontdekt waarom het eerder fout ging. HEEL fijn om daar duidelijkheid over te hebben. Nog veel fijner dat de lekkage gestopt is en ik eindelijk kan herstellen. En dan nu kijken wanneer we weer gaan ‘proberen’ . Maar nu eerst, na 3 maanden zwanger zijn en 6 maanden heel ziek zijn, even genieten van ‘normaal’ zijn ... tegelijkertijd wordt k ook wat ongeduldig merk ik
Hou vol doorpakken, de eerste maanden zijn het zwaarst. Klinkt als een regendag. Is hij daarna overgegaan op een ander drink ritme? Later ben dit alles vergeten en onthoud je alleen de mooie momenten..
Tja, ik ben zelf niet altijd zo van het subtiele, dus ik had hem in jouw geval allang geappt. Gevraagd hoe hij het nu voor zich ziet. Ik hou van duidelijkheid. Weten waar ik aan toe ben. Boeit het hem niet, nou toedeloe! Boeit het hem wel zou ik zeggen dat ie dan wel wat meer van zich mag laten horen. Het lijkt erop dat het hem niet interesseert inderdaad. Ik kan het me ook niet voorstellen, maarja het gebeurt wel vaker. Succes met de situatie in ieder geval en denk er nog eens over na of je hem toch niet om duidelijkheid wil vragen. Nu zit je er ook steeds aan te denken of te irriteren. Die energie kun je duidelijk beter gebruiken
Ik heb eens dat filmpje bestudeerd van die babytaal en vandaag mijn meisje geobserveerd. Ik kan er echt geen touw aan vast knopen haha Ik hoor geen ohw, eh of neh tot nu toe. Zou wel heel makkelijk zijn trouwens..
Wat vervelend meis! Rustig aan proberen te doen en dan knap je hopelijk snel op. Beterschap! Fijn dat je moeder je zo helpt. En wat de vader van A betreft: vind het heel netjes hoe je hem gewoon weer een kans geeft. Heel lastig te begrijpen is het, lijkt me. Zou het hem volgende keer dag je hem ziet ook gewoon vragen. Goed dat je het voor jezelf opschrijft. Knuffel wat dat betreft! Lijkt me niet makkelijk.
Heb destijds niet met je in een topic gepraat, maar jeetje; klinkt heftig. Kan er ook niet zo voorbij scrollen. Hopelijk herstel je snel. Sterkte! Je klinkt erg sterk en positief.
Hoeveel slapen jullie kindjes overdag? Vandaag sliep hij gelijk constant in vergelijking met andere dagen. Dan had hij toch een wakker momentje. Hij heeft om de 3,5 uur gedronken en daartussen alsmaar geslapen. Vanaf 19u om 1,5 uur gedronken en hele tijd wakker geweest tot 22u30. Of is dit normaal?
Dank je wel Madeliefje06. Lief van je even een opmerking achter te laten. Ik heb met een groot deel van de dames meegekletst in de mei/juni zwangeren. Toen ik niet mee zwanger was, ben ik daar minder gaan meeschrijven. Maar was toch even nieuwsgierig hoe het ging met iedereen en wilde de kersverse mama’s geluk wensen you included. Lekker knuffelen met die kleine mini-mensjes !!
Ja het is ook niet niks allemaal. Hopelijk kun je even genieten van jezelf zijn en dan vol goede moed ertegenaan
Weet ik ook hoor was gewoon zo blij dat mn moeder snachts lekker naar huis kon. En nu moet ze toch weer blijven
Klopt hoor en daar heb je ook gelijk in. Maar om na 1 week meteen erbovenop te zitten zo van: joh, wat wil je nou? Vind ik ook wel wat heftig. Mocht ie volgende week weer niks laten horen dan vraag ik er wel naar. Ik kan ook slecht tegen dit vage maar wil toch beetje de vrede bewaren voor A.
Fijn @WelcomeWondertje dat ze weten wat er aan de hand is maar jeetje zeg wat jij allemaal hebt moeten doorstaan. Hopelijk is het allemaal snel wat rustiger en mag jij ook weer van leuke positieve dingen gaan genieten, zoals een zwangerschap En @Nath1986 die van mij slaapt ongeveer hetzelfde. Ik merk wel dat ze steeds meer wakker is nu ze ouder wordt, maar dat is vaak inderdaad iets van 2x per dag echt een langere tijd, dat ze bv tussen twee voedingen helemaal niet slaapt. Vaak is dat beetje eind van de middag. Wel lekker eigenlijk toch? En @BeebieBeeb vraagje voor jou.. jij slaapt samen met je kindje toch? Wij hebben haar snachts wel in haar eigen bedje (cosleeper of de box) maar ik merk dat ik sochtends als mn vriend naar zn werk gaat altijd samen met haar slaap. Is gewoon een stuk makkelijker, want dan hoef je haar eigenlijk niet in slaap te wiegen oid en kan ik gewoon in bed blijven. Hoe zorg jij er voor dat het zo veilig mogelijk is? Het liefste heb ik haar in haar eigen slaapzakje en dan ga ik er een eindje vandaan liggen, maar realiteit is nu dat ik vaak zelf in slaap val tijdens het liggend borstvoeden en dan 2 uur later wakker word met haar naast me/tegen me aan. Alvast bedankt