Ik vind het knap hoe je nog zo verstandig hier mee omgaat. Hebben de hormonen jou niet te pakken gekregen?
Oh jawel hoor. Maar op een heel ander vlak. Ik huil me namelijk een ongeluk. Als ik een liedje probeer te zingen omdat A krampen heeft lukt me dat nauwelijks. Zodra hij een huilbui heeft gehad zit ik ook weer te huilen. Toen ik vanmiddag me zo lamlendig voelde ook weer huilen. Mijn kraamtranen houden wat langer aan.
Ach vind dat ook wel heel rot voor je. En dat huilen van die baby's is niet niks he? Ik had laatst een avond dat ze uren lang ontroostbaar was. Ik kreeg echt het gevoel dat ik niks kon toen ik daarna mn vriend wakker maakte om haar over te nemen.. En zelf te gaan huilen onder de douche. En dan doe jij het nog grotendeels alleen ook! Maar hou vol hoor, merk bij mij uit nu met 4 weken dat het echt makkelijker wordt.
Ohhh dat moment dat je snachts ligt te voeden, je je telefoon gebruikt om een lichtje te maken zodat je kan zien of je kind goed aanhapt, (wilde het grotere licht niet aan doen om mijn man niet wakker te maken) en je dan je telefoon op het hoofd van je kind laat stuiteren....... gillen joh..... echt kon wel janken Mijn man was ook meteen wakker volgende keer maar gewoon weer groot licht Gelukkig was het gauw over, maar man man man wat voel ik me dom
Ik heb steeds van die momenten dat ik weer wat meer zelfvertrouwen krijg. En echt, de dag erna gooit hij alles weer om Voel me soms gewoon zo'n faalmoeder. En hij heeft ook nog eens alleen mij als ouder.. nou ben je mooi klaar mee als kind. En huilen onder de douche hoort er bij doen we ongetwijfeld allemaal
@Squarepants Over samen slapen.. Ik weet niet of je op Facebook zit maar daar is ook een groep met veel informatie over samen slapen. https://m.facebook.com/groups/563860680413674 E heeft hier maar 3 nachtjes oid in haar co alweer geslapen. Ik slaap ook samen met haar. Google ook even op de maternale houding. Dat is het antwoord op je vraag Voor de rest weer alles gelezen maar reageer heel aso verder even niet want E vraagt vandaag veel aandacht
Hier vandaag de 1e prikjes gehad. En de stembanden meteen gecheckt... die doen het hoor Arm schaap, gillen joh, en dikke tranen! Gelukkig ben ik ietwat afgehard na 2 kids wat dat betreft, anders was het ook keihard meejanken denk ik. Succes meiden met de 1e prikjes hihi Ze was in 3 weken 800 gram gegroeid. Geen cm. erbij gek genoeg, maar waarschijnlijk vorige keer te ruim gemeten. Ze is nu 5290 gram bij 53 cm. Mijn grote kleine meid Ze heeft nu gelukkig geen koorts van de prikken. Wel is ze niet in haar hum. De hele dag al niet dus of dat nu van de prikjes komt? Er moet ook nodig een poepluier komen, ik vermoed dat ze daar erg veel last van heeft.. ze heeft echt duidelijk buikpijn en kramp. Echt zo zielig. Op het CB zeiden ze dat ik nog met een thermometer kon stimuleren/opwekken. Nou dat vind ik echt een achterlijk advies, laat ze lekker zelf iets in haar reet stoppen... verder had ze geen tips helaas.
Je hoort die tip idd wel meer. A zn allereerste poep kwam ook toen ik zn temp opnam Mooie lengte en gewicht toch?? Hier was ik al aan t twijfelen over voeding iets ophogen, maar vanmiddag had meneer na zn 100ml nog steeds HONGERRRRRR. dus 20 bijgegeven. Maar nog steeds HONGERRRRRRR. Dus weer 20 bij. Toen ging ie in melk coma. Voor t eerst in paar dagen weer. Ga hem nu maar 120 per voeding geven. Dat ging de voeding erna schoon op. Hongerlapje
Aah Haha hij is echt hongerig dan he! Je merkt het vanzelf aan hem of hij meer wilt! Je kan ook om en om doen dus ene fles 120/4 andere 90/3. Deed ik eerst ook. Maar de mijne ging wel snel spugen met 120/4. Pas rond de 6 weken hield hij het goed binnen.
Ocharme maar ik begrijp wat je bedoelt! Ik trok zonet het laken wat over mij en schoot uit, knal met mijn vinger in zijn oog... van lomp zijn gesproken
Ik heb tijdens het voeden ook al een nachtlampje op haar hoofd laten vallen! Moeilijk dat bijschijnen
Hoi hoi, ik zie net dat deze topic, mag ik mee doen? Derde kindje, tweede zoontje geboren op 25 mei van dit jaar.
Yes, hopelijk heb jij ook al iets op je kind laten vallen haha Ps onze dochter slaapt echt niet in haar eigen wieg/box/wipper/alles wat niet ons lichaam is. Warmte, wiebelen en geluid helpen wel iets (Ik ben al blij als ze dan 5 minuten slaapt zodat ik kleren aan kan doen). Jullie nog verdere tips? Of hoop dat het beter zal worden?
E. Slaapt alleen tegen mij aan en..... In de Swing! Hoeraaa! Verder echt nergens en veeeeel wakker. Hier is ook mijn tablet al twee keer op haar hoofdje gevallen. Niet van hoogte maar viel om terwijl ik hem recht hield :'( zij huilt dan eigenlijk niet, ik wel haha. En heb haar ook al twee keer met mijn hand op haar hoofdje geraakt terwijl ik iets wilde pakken. Zo zielig!
Hihi.. ook wel grappig dat we dezelfde problemen hebben he? Ik heb mn (nieuwe!!) Telefoon nu ook al mega vaak laten vallen met al dat opstaan met baby en geen handen hebben grrr