Mei / Juni mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Boommm, 26 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Koekie1
    Ow ow, wat heb je een kleine draak zeg. Helaas zal ze vaker staan te schreeuwen maar ze zal toch moeten wachten soms. Ach, het gaat weer over. Vermoeiend is het wel.
    Nog last van je buik? Weet je waardoor het kwam?

    @teuntje83
    Uiteraard is het een faaaaase. En die gaat over. Het gooien, gillen, huilen en slaan doen ze volgens mij allemaal een periode.
    Mooi dat alles in grote lijnen weer goed gaat. Natuurlijk ben je niet in 1x klaar ermee. Op de goede weg is al heel wat.


    @hier
    Gisteren waren we bij schoonouders. Hij laat zich echt niet zomaar ergens anders in bed leggen. Na wat gedoe en strijd heeft hij uiteindelijk een half uur geslapen.
    Thuis bijna nooit een probleem, wegleggen en klaar. Op zich niet een hele groot probleem maar zou het toch fijn vinden wanneer hij bij een dag weg ook een keer goed slaapt. Zal vast een keer over gaan.

    Inmiddels hebben wij een andere auto gekocht. Toch weer een Renault Mégane geworden, een nieuwere versie dan we nu hebben. Het bevalt ons prima en kosten van onderhoud en wegenbelasting zijn niet zo idioot hoog (toch altijd meer dan je er eigenlijk voor wil betalen ;))



    @Tuttebella
    Wil jij nog meekletsen met ons of niet meer? Hoe gaat het met de meiden? En met de sondevoeding van jullie jongste? Ontwikkelt ze zich nog goed?
     
  2. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Koekie1 Ah wat leuk, E loopt en rent dus al? Snelle dame! Heerlijk!!

    @Emma86 Wat leuk, een nieuwe auto!
    Slaapt hij ook niet in de kinderwagen als jullie weg zijn?

    Met de meisjes gaat het goed! Oudste twee kunnen niet wachten tot ze in september naar school mogen, tellen de dagen echt af.

    I ontwikkeld zich wel oke. Wel een beetje langzamer dan leeftijdgenootjes geloof ik, maar niet schrikbarend ofzo. Ze trekt zich nu regelmatig op in de box en aan de bank enzo en is dan mega druk. Ze kan zwaaien en ‘hiephiephoera’ doen.

    De sonde gaat wisselend. Laatst had ze de sonde er uit getrokken (bijna dagelijks tegenwoordig, helaas) en dronk ze ineens 60cc zelf!! Maar daarna weer niets haha. Binnen nu en vrijdag krijgen we een datum voor de hongerprovocatie als t goed is!

    En hoe is het met jouw twee kids?
     
  3. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Tuttebella
    Hij slaapt uiteindelijk wel eventjes in de kinderwagen wanneer we weg zijn. We waren voordat we terug kwamen van vakantie nog wezen zwemmen, met de gedachte dat de kinderen dan moe in slaap zouden vallen in de auto. Meneertje is doodleuk wakker gebleven, rit duurde ruim 1,5 uur.

    Ik dacht dat jouw oudste al naar school zou gaan? Hoe zit dat dan?

    I gaat net zo snel als W geloof ik :D Hij trekt zich nu op, zwaait en klapt ik zijn handjes. Echt iets zeggen doet hij niet.

    Spannend die hongerprovocatie! Is ze nu dusdanig aangekomen dat het mogelijk is? Hoop voor jullie dat ze snel zelf goed gaat eten.
     
  4. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Emma86 Fijn dat hij soms wel even in de kinderwagen slaapt! En wauw, wakker blijven in de auto.. Hier zijn ze vaak vertrokken voordat we de straat uit zijn, alle vier :roflmao: Knap van jouw kerel dat ie gewoon 1.5u wakker blijft haha.

    Nee geen school nog, echt een shit regel hier. Ze mogen naar school als ze in begin van het schooljaar 4 zijn. De oudste werd in december 4:rolleyes:

    Ja sinds we begonnen zijn met echt eten door de sonde geven komt ze ineens goed aan!

    Bekijk bijlage 577814
     
  5. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.625
    1.974
    113
    Vrouw
    @Tuttebella; even kort maar wat fijn om dat lijntje omhoog te zien gaan!!! :D:D:thumup::thumup:
     
    Tuttebella vindt dit leuk.
  6. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Tuttebella
    Lijntje is echt heel mooi omhoog gegaan! Super.
    Hier er ook gedonder mee. Kleine man was afgevallen de laatste keer bij wegen en meten. Laatste week gaat ineens erg goed met eten (stukjes liet hij voorheen doodleuk uit zijn mond vallen) dus ik hoop dat hij nu de smaak te pakken heeft :p

    @hier
    Fysio is weer geweest en ze was dik tevreden met zijn vooruitgang. Het kruipen blijven stimuleren en voorlopig niet gaan oefenen met lopen. Laat hem zelf maar de kracht in zijn beentjes krijgen en de coördinatie oefent hij door te staan en alles wat hij al spelende doet, zei ze.
    Hij mag nu mee op de fiets dus dat gaan we binnenkort eens proberen.

    @Koekie1 en @teuntje83 Hoe gaat het daar? Jullie gingen toch ook nog op vakantie?
     
  7. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Tuttebella
    En inderdaad wat stom dat ze dan pas naar school mogen. Ben je straks in 1x twee kinderen "kwijt" :p

    Ben blij dat ze hier gewoon kijken naar wat de kinderen kunnen. Zijn ze nog te speels, nog niet toe aan een volgende stap dan doen ze lekker nog een jaartje extra.
    Inmiddels zijn er plannen voor een nieuwe school dus zal onze oudste net de kleuterklassen daar nog doen denk ik. Maar goed, pas in oktober... duurt nog zo lang.
     
  8. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.625
    1.974
    113
    Vrouw
    @Tuttebella; heb je al een datum voor de honger provocatie? Spannend hoor!
    Fijn dat I zich wel goed ontwikkeld. Ook al is het iets langzamer als gemiddeld.
    E loopt en rent inderdaad. Ze is echt een handenbindertje en erg vermoeiend soms...

    @Emma86; ik heb wel vaker last van mijn buik maar niet zo extreem als pas. Misschien toch iets gegeten wat niet goed gevallen is misschien. Nu in ieder geval geen last meer gelukkig.
    Heb je inmiddels al gefietst? Wel lekker weer voor! :thumup:
    Wij gaan begin augustus 1,5 week naar centerparcs. Ben heel benieuwd.

    @hier; er rommelt weer van alles in Een haar mond. Er komt in ieder geval een kiesje door en volgens mij ook een hoektand. Hierdoor slaapt ze slecht, heb ik weer meerdere gebroken nachten en slaapt ze slecht in. Ook overdag slaapt ze moeilijk. Soms slaapt ze ook helemaal niet.
    Buiten dat is het een vrolijk draakje. Ze vind alles leuk en dingen die niet mogen vind ze nog leuker! Op stoelen staan, op de vensterbank klimmen en staan, de tafel onderkliederen met viltstiften, de inhoud van mijn keukenkastjes uitpakken, beschuitjes stelen, duwen, knijpen, slaan, haren trekken enz...
    Erg vermoeiend op dit moment :( Vandaar dat ik hier even wat minder vaak reageer (ik lees wel). Als E 's avonds eindelijk slaapt heb ik niet altijd puf meer om te reageren :oops:

    Morgen moet ik naar het CB. Ben benieuwd naar het gewicht en de lengte. Heb het idee dat ze niet veel gegroeid is.

    A krijgt volgende week vrijdag vakantie. Haar 2 juffen gaan allebei weg. Een hoop leuke dingen voor haar de komende weken maar dat levert ook spanning op met migraine tot gevolg. Heeft nu al 3 aanvallen in 1 week gehad. :(

    Ben toe aan vakantie...:rolleyes:
     
  9. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Emma86 Fijn dat het eten nu wat beter gaat, hoe ziet zijn schema er uit qua eten?
    Wat fijn dat de fysio zo tevreden was. Hoe moet je hem stimuleren met kruipen? Door speelgoed wat verder weg te leggen?

    @Koekie1 Ja, 3 juli wordt ze opgenomen en start de provocatie. Super spannend.
    Hoe was het bij het cb?
    En heeft A migraine of jij? Heftig hoor, op zo’n jonge leeftijd al migraine..
     
  10. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.625
    1.974
    113
    Vrouw
    @Tuttebella: spannend zeg! Hoe lang moet ze in het ziekenhuis blijven?
    Ik ben net bij het CB geweest. Alles prima. Ik hoef met 2 jaar pas weer terug te komen. E is nu 10.840 gram en 77 cm. 700 gram aangekomen sinds de vorige keer.
    Mijn oudste dochter heeft last van migraine. Vooral als er spannende dingen staan te gebeuren heeft ze er meer. Helaas doen ze er nog niks aan met 4 jaar.
     
  11. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Koekie1
    Last van gevoelige darmen? Ik heb heb soms in periodes dat ik slecht tegen bepaald eten kan. Soms periodes dat ik hele erg buikpijn krijg van bijvoorbeeld rode wijn en dan drink ik er maar 1 glas van.
    Ja we hebben al gefietst! Hij vindt het prima dus nu breng ik de oudste lekker op de fiets weg naar de psz. Gaat een stuk sneller en ik was elke keer hetzelfde stukje lopen ook wel zat.

    Ai wat sneu voor je oudste. En wat stom dat ze er niet eerder wat aan willen doen. Als je last heb dan heb je last zeg ik altijd. Misschien het dan maar zoeken in iets anders, bijvoorbeeld (kinder)yoga? Hopelijk is ze straks alle spanning kwijt op vakantie.

    Die van jou klinkt echt als een kleine draak :eek: Ik snap dat je blij is wanneer die slaapt. Hier daar nog niet zoveel last van, hij loopt natuurlijk nog niet.
    Ze is wel lekker aangekomen en goed gegroeid als ik dat zo lees. Wij mogen 17 juli weer. Heb er nu al zin in :rolleyes:


    @Tuttebella
    Toch sterkte voor de komende tijd. 3 juli, dat is al heel snel! 2-3 weken opname las ik in een ander topic? Dat is echt lang! Ik duim dat het allemaal heel mooi gaat en dat ze de smaak van het zelf eten snel te pakken heeft.

    @teuntje83
    Hoe gaat het bij jou? Kan je wat tijd voor jezelf nemen af en toe?

    @hier
    HIJ KRUIPT EINDELIJK!
    Haha sorry maar daar waren we al een tijd mee bezig. De truc was om hem op het gras te laten spelen en dan is tijgeren toch zwaar en gaat kruipen beter. Helaas gelijk een teek dus we moeten goed opletten.
    Hij is voor het eerst naar de kapper geweest en heb er wel wat spijt van, al zag ik ook wel dat het niet meer mooi was. Hij had van die leuke krulletjes in zijn nek en nu is het kort. Hoop dat het snel groeit.
    Denk je net dat het lekker gaat allemaal, is ie weer verkouden :confused: Vannacht was het feest, bleh. Hoop dat het eenmalig was.
    Over tanden en kiezen durf ik niks meer te zeggen. Zitten bulten op het tandvlees en je voelt alles eronder zitten maar doorkomen ho maar. Ik geloof het pas wanneer ik het erdoor zie.
     
  12. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.625
    1.974
    113
    Vrouw
    @Emma86; ja, ik heb inderdaad wel last van gevoelige darmen. Vooral als ik bepaalde dingen eet. Ik drink bijvoorbeeld ook geen koemelk omdat ik daar krampen van krijg. Maar zo heftig als pas heb ik het eigenlijk nooit.
    Het "probleem" bij migraine bij jonge kinderen is dat de medicatie pas vanaf 6 jaar wordt voorgeschreven. Voor kinderen jonger dan 6 is er geen medicatie. (Ja, een paracetamolletje maar dat werkt niet :rolleyes:). Mijn man en schoonvader hebben er ook veelvuldig last van dus ze heeft al veel tips gekregen. A is ook een meisje die op haar leeftijd voorloopt, ze denkt veel na over dingen. Dit is niet altijd bevorderlijk voor het vermijden van een migraine aanval.

    E groeit nu naar de middellijn toe. Ze begon groot met 54 cm en 4200 Gr. Nu is ze qua lengte gemiddeld een gewicht er nog wat boven. Ik ben van de oudste gewend dat ze altijd met een flink stijgende lijn omhoog bleef gaan (+2,5 en +2 lijn) Maar ze groeit gewoon goed dus. Ik doe nu wel langer met haar kleding :thumup:

    Wat fijn dat hij kruipt! Weer een mijlpaal bereikt :D:thumup:
    Leuk dat hij naar de kapper is geweest. Altijd wennen de 1e keer. Liet hij het goed toe?
    E is nog niet naar de kapper geweest. Ik ben dol op lange haren (ben ik even blij met 2 meisjes :p) dus hier wordt niet veel geknipt.
    Hoe is het de afgelopen nachten gegaan? Nog steeds verkouden?

    @hier; we zijn lekker aan het genieten van de zon. Mijn man is begonnen met klussen in de tuin (schuurtje gesloopt en half augustus wordt onze blokhut geleverd. Komende weken voorbereidingen hiervoor treffen)
    Gisteren het bad opgezet in de tuin en E vind het heerlijk! Ze geniet zo van het water.
    Merk wel nu met het warmere weer dat haar eczeem weer flink op gaat spelen. Wel jammer wat ze is echt een buitenkind. Staat na het ontbijt al bij de achterdeur dat ze naar buiten wil :D
     
  13. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Koekie1
    Jakkes, gevoelige darmen. Altijd uitkijken wat je eet of drinkt dus. Ik kan alleen niet tegen echt pittig eten en ik heb perioden dat ik dus heel slecht tegen alcohol kan of bijvoorbeeld kruidenboter. Geen idee waar dat dan aan ligt trouwens! Momenteel kan ik alles eten/drinken.
    Je hebt geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Of had je een buikgriepje te pakken?

    Wat jammer dat er geen medicatie is voor jonge kinderen, uitzingen tot ze oud genoeg is. Is er therapie mogelijk zodat ze zaken makkelijker van zich af kan zetten?
    Dat ze veel nadenkt over dingen lijkt me lastig. Het is uiteraard fijn dat kinderen op school goed mee kunnen komen maar echt voorlopen lijkt me heel moeilijk om als ouders (en leerkracht) daar goed op in te spelen.


    Ja buiten is het heerlijk nu! Wij hebben een watertafel en daar kan W ook lekker bij staan spetteren. Wat dat betreft is het lastig dat hij nog niet loopt. Voor buiten spelen is het zoveel makkelijker. Hij heeft zijn knie al open gehaald aan de tegels achter het huis.
    Eczeem, ook al zo'n leuke. Smeren, smeren en heel veel smeren zeker.

    Hier had W trouwens nog erg last van berg, zag je alleen niet door al dat haar. Heb een paar dagen voordat hij naar de kapper ging zalf gehaald en ben er flink doorheen geweest. Kwam veel af :eek:
    Hij vond het maar zozo bij de kapper. Wilde af en toe gaan huilen en toen toch weer niet. Met speelgoed hem weten af te leiden.
    Succes nog even met de bouwwerkzaamheden! Klinkt goed, een blokhut.

    W is nog steeds verkouden. Vannacht kwam hij 3-4 keer, nacht ervoor heeft hij heerlijk door liggen snurken.

    @teuntje83
    Druk met je dreumes? Hoop voor je dat het daar iets rustiger is geworden.

    @Tuttebella
    Heeeeel veel sterkte/succes in het ziekenhuis met jullie jongste. Dinsdag is het zo ver? Duim voor jullie dat ze snel oppakt dat ze zelf kan/moet eten en goed haar eigen hongersignalen voelt.
     
  14. teuntje83

    teuntje83 Fanatiek lid

    11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik ben er nog hoor!
    Maar kijk niet zo veel meer hier, merk dat ik er beetje klaar mee ben :oops:
    Gaat allemaal wel goed hier momenteel.
    Kleine meid vandaag prikken gehad in armen.
    Gewicht 11,3 kg en lengte 77,5 cm.
    Nog steeds wat te zwaar dus, maar in principe in eigen lijn door.
    Sinds 'n week is ze aan het billen schuiven. Of iets wat erop lijkt. Ze verplaatst zich in elk geval :thumup:

    Heb niet alles meer terug gelezen.
    Maar zag wat over de kapper voorbij komen.
    Mijn meisje heb ik zelf keertje achterkant recht geknipt en de "pony" geknipt.
    Verder groeit het lekker door.
    Voor jongens vind ik 'n kort koppie leuk.
     
  15. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    Oh, jammer zeg. Snap het ook wel aan 1 kant.
    Goed dat je meisje nu in beweging is. Uiteindelijk komen ze er allemaal op hun eigen manier. En wat is te zwaar... nu ze in beweging komt wordt de verhouding waarschijnlijk beter.

    Hoop dat het bij jou de goede kant op blijft gaan en als je toch zin hebt om wat te kletsen zijn we hier nog.
     
  16. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Tuttebella
    Hoe gaat het daar in het ziekenhuis? En hoe is het met jou?
     
  17. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.625
    1.974
    113
    Vrouw
    @Emma86; nee, ik heb geen idee wat de oorzaak geweest kon zijn. Nu de laatste dagen ook weer meer last van mijn buik dus maar even goed op mijn eten en vocht letten..
    Ik heb geen idee of er een therapie voor 'migraine kinderen' bestaat. Ook nog niet op gegoogled ofzo. Ik denk niet dat een therapie erg bij haar zal passen.
    We weten natuurlijk al veel over migraine omdat het in de familie zit. Ook hoogbegaafdheid zit in de familie (al is het niet zeker dat ze hoogbegaafd is). Mijn man en schoonfamilie zijn ervaringsdeskundigen ;)
    Op dit moment geven we de oudste veel ruimte om haar gedachten met ons te delen. Soms hebben we om 23.00 uur nog een heel gesprek omdat zij ergens mee zit en andere niet kan slapen. Het feit dat ze zich serieus genomen voelt (door ons en familie) is al heel fijn.

    Hier ook nog last van berg. Wel een stuk minder als in het begin. Had W ook last van eczeem? Schijnt vaak met elkaar te maken te hebben. Mijn oudste had het ook allebei.

    @hier; vreselijke nachten. E slaapt beroerd. Afgelopen nacht tot 23.00 uur geslapen. Wilde daarna helemaal niets. Uiteindelijk met zetpil bij ons in bed gelegen. Daar heeft ze liggen woelen en draaien tot vanmorgen half 7. Erg vermoeiend... zelf geen oog dicht gedaan. Nu maar gauw slapen voor ze zo wakker wordt... :thumup::)
     
  18. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Sorry voor de afwezigheid, maar ben weinig op zp geweest..

    @Emma86 Wat goed dat hij kruipt. Is alweer een week geleden, gaat ie als een speedy door het huis nu?

    @Koekie1 He wat sneu dat A migraine heeft, wist helemaal niet dat dat zo vroeg al kon. Vervelend ook dat er nog geen medicatie voor is.

    Wat een rot nacht hebben jullie zaterdag gehad. Gaat het nu beter met het slapen van E? Lijkt mij zo heftig, zulke nachten..

    Heb niet alles helemaal terug gelezen, want m’n hoofd werkt niet helemaal mee en slaat weinig op..
    wij zijn vandaag precies een week in het ziekenhuis met I. Ze eet nu sinds een paar dagen kleine beetjes, maar echt enthousiast durf ik nog niet te zijn, het is nog zo onzeker allemaal. Ze zit op het randje van afvallen..
     
  19. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Koekie1
    Ik hoop dat jullie inmiddels weer goede nachten hebben. Het is zo vermoeiend die nachten met zo weinig slaap en overdag wel door moeten draaien. Zeker met zo'n pittige dreumes zoals jullie die hebben. Slaapt ze overdag nog wel goed? Tand/kies al door? Dat kan ook vervelend zijn zeg.

    Nee W had geen last van eczeem, wel dat hij in het begin compleet vervelde haha. Wel bepaalde plekjes die snel smetten, zoals achter zijn oortjes en de knieholtes, verder niets.

    Therapie bedoelde ik meer in de zin van: leren om dingen los te laten, niet erover doorpiekeren. Zeg niet dat het helemaal verholpen kan worden maar misschien kan ze leren zaken iets beter te relativeren, iets minder zwaar aan dingen te tillen. Weet niet of er voor die leeftijd al iets is. Anyway, het is al fijn dat ze bij jullie van zich af kan praten.

    Hoe gaat het met de verbouwing? Wat zal het lekker zijn dat het straks klaar is.

    @Tuttebella
    Ja begrijpelijk dat je minder actief bent en niet alles leest. Las in het andere topic dat I met kleine stapjes vooruit gaat. Sterkte nog even daar en ik hoop dat jullie straks een dreumes hebben die heerlijk kan eten.


    @hier
    Nou... hier afgelopen nacht dus ook zo'n lekkere nacht. Hij bleef maar komen, na de 8ste keer eruit ben ik de tel kwijt geraakt. Vanochtend wilde ik hem nog een speen geven in bed en toen voelde ik het gelijk: koorts. Snap ik ook waarom afgelopen nacht zo ruk was.
    Hij was vorige week nog aan het snotteren. Dat is redelijk over en toen is er hoest voor in de plaats gekomen. Sinds een aantal dagen komt er (eindelijk!) een kies door, waarschijnlijk is het alles bij elkaar opgeteld. Nu weet ik het zeker, kan hem zien en voelen :p
    Je merkt aan hem dat hij niet lekker is. Hij heeft een zetpil gehad en geloof dat hij beneden aan het spelen is. Hij heeft wel zijn fles leeg gelukkig.

    Gisteren naar cb geweest voor meten en wegen omdat hij daar zo overstuur van wordt, dinsdag heen voor controle. Eigenlijk moet hij ook een vaccinatie, die stel ik uit omdat hij nu ziek is. Wil hem wel zo snel mogelijk laten geven, ik hoop over 2/3 weken. Helaas is het vakantietijd en moet ik dan weer naar een andere plaats. Snap eigenlijk niet dat ze in de grote vakantie zo vreselijk beperkt open zijn bij CJG. Werken veel vrouwen die wat ouder zijn en echt niet meer gebonden zijn aan de schoolvakanties.
    Hij was in gewicht nu mooi aangekomen maar de lengte blijft achter, hij volgt niet mooi zijn eigen lijntje. Dinsdag bespreek ik dat verder. Ik hoop dat hij binnenkort een groeispurt krijgt want het eten gaat best goed!
    Verder is meneertje vrolijk en kan zichzelf redelijk vermaken, Komt regelmatig naar ons toe en dan wil hij knuffelen. Het is wel een dramaqueen, kan schreeuwen om niks en jammert snel wanneer er iets (niets) aan de hand is. Reageer er soms al niet eens meer op, als iets niet lukt moet hij het zelf uitzoeken :oops:

    Ik heb toch geen raar eetschema of zou hij nog meer moeten?

    Ochtend:
    Bord pap met zeker 6 flinke eetlepels pap (Brinta), uiteraard aangemaakt met melk.
    Vaak ook nog een flesje van 100 met klein beetje melk en water voor het vocht.

    Middageten:
    Fles melk 160 (wat hij opdrinkt gemiddeld genomen) en 1 hele boterham inclusief de korstjes. Daarna altijd nog een koekje omdat hij in de ochtend geen tussendoortje hoeft na zijn pap.

    Middag:
    Fruithap

    Avond: eten (potje of met de pot mee) en vaak nog een koekje

    Voor het slapen gaan nog een fles melk, dit drinkt hij heel wisselend.
     
  20. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    up
     

Deel Deze Pagina