Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Deel 2 van ons clubje die we weer helemaal vol kunnen kwekken over onze heerlijke kindjes!!!! :D

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dan plaats ik m'n berichtje hier ook nog maar een keer:

Ik help! Ik help! ;)

We gaan kijken bij het dansen omdat we eventueel die cursus ook willen gaan doen. We vinden de tijd alleen gewoon k*t uitkomen, op zondag van half 6 tot half 7 en daarna dus onze goudster dansles van kwart voor 7 tot half 9.
    Dan zijn we wel erg veel aan 't dansen op 1 dag....
    Maar we zullen eens kijken of 't ons uberhaupt aanspreekt.

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Vergeet niet een abbo'tje af te sluiten!! Contributie mag aan mij betaald worden... ;)

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Oh....ennuh.....abbo! :D

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zelfde idee hier!

6. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Haha, 2 zielen 1 gedachte? ;)

Leuk dat je misschien nog een andere danscursus wil gaan volgen, lijkt me alleen inderdaad wel een erg volle avond worden, en dat op je vrije dag, weet niet of ik daar zelf zo vrolijk van zou worden.

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    ;) *ik zeg niks*

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    En dat wilde ik eigenlijk typen, maar heb 't toen maar veranderd in wat ik net heb getypt......:D

Zeker leuk nog een cursus, maar niet leuk dat ie op zondag is idd!

9. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Grappig dat je hetzelfde had getypt, haha!! Ik zit hier een handoekenwas op te vouwen, maar het schiet niet echt op zo moet ik zeggen :p

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Oooooo ben er weer!!!!!

11. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Welkom! :p

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Masu maar dat dansen is denk ik ook goed voor je lijf of niet? Teminste lijkt me behoorlijk intensief maar ook wel romantisch naar elkaar toe!

Jamie is altijd een vroege vogel geweest. Ik kan ook gewoon niet meer uitslapen. Ik wordt zelf ook om 7 uur wakker ook al mag ik uitslapen.

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier is de was ook bijna klaar, dus ik ga 'm zo maar opvouwen...

Dat dansen is zeker heel goed voor je lijf, helemaal nu we latin hebben (ipv ballroom). Maar we zijn dan wel erg lang aan 't dansen op 1 dag en vooral manlief vindt dat niet zo'n succes. En af en toe is 't zeker romantisch! ;)

Jammer dat je nooit echt kan uitslapen....misschien toch in 't weekend als je man niet werkt (of werkt hij altijd in 't weekend?) hem de verzorging en flesjes een keer laten doen zodat jij lekker kunt uitslapen?

14. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

yeah deel 2!!!

masu, kan je dan niet de ene week latin en de andere week ballroom? heb geen idee hoe dat werkt natuurlijk.

mlien, fijn dat je vrede hebt dat je gestopt bent met bv.

15. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @sammie, nee dat gaat niet. Het is een cursus van 15 lessen. We hebben hiervoor goud gedanst en dat was dus 15 lessen ballroom en nu doen we goudster en dat is 15 lessen latin. Die ballroom hebben we dus sowieso al gehad.
    Maar we zullen wel zien. Misschien vinden we 't wel helemaal niet leuk en dan is de keuze ook makkelijk he! ;)
    Heb jij nog wat op de planning vandaag?

@mlien, dat had ik ook gelezen van die bv ja! Je sluit een periode af en dat is toch wel ff slikken lijkt me. Maar fijn dat je er vrede mee hebt. Het is ook goed zo en die tijd dat je al die mooie momentjes met je mannetje hebt gehad is toch mooi om op terug te kijken.:)

16. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Sammie; Gisteren (of eergisteren) op de Wesley spam dacht ik wel te zien dat W nu ook wat voller wordt in zijn gezichtje, klopt dat?? Vond het wel grappig om te zien, omdat de meeste kindjes hier al best wel een tijdje die lekkere bolle toet hebben.

17. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    @Masu; Het is inderdaad even slikken, maar het is nu gewoon natuurlijk afgebouwd, ik had het gewoon niet meer, dus dat maakt de keuze makkelijker he! Nu nog hopen dat de boel weer enigszins in vorm terug komt :p

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mlien, ook niet onbelangrijk nee....;)

@bolle toet, Amy heeft echt in een paar weken tijd een heel bol koppie gekregen vind ik! Als ik dan foto's terugkijk dan is 't echt een verschil.:$
    Maar ik vind 't wel lekker, zo'n lekkere bolle babytoet! :D

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    yahooooooooooooooooooooooo DEEL II!!! :D ik ben ook weer van de partij!

20. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Yeah, daar is sensooooooo! :D:D:D

Deel Deze Pagina