Hier ben ik ook Ben ook wel benieuwd hoeveel er nog zullen volgen! @Blondie: Haha ja dan kan je evengoed naar België eens komen voor plopsa @All: Emeric is vreselijk lastig! Denk dat hij wat te weinig geslapen heeft vandaag en nu is hij dus al een hele tijd aan het huilen, nu net stilgevallen denk ik. Straks nog maar een flesje afkolven voor morgen...
Even snel een vraagje aan de bv-mama's (of flessenmama's die het ook toevallig weten) Geven jullie nog steeds vitamine D erbij? Ik wel (vergeet het soms wel) maar moet je dit ook blijven geven als ze bijvoeding beginnen krijgen?
ook ik kom even een abonnementje nemen... @jojo, wat vervelend zeg1 Zit hij niet in een sprongetje ofzo? @blondie, gaat snel he? Ben idd benieuwd hoeveel er nog zullen volgen.
@jojo, ik vergeet het bijna altijd! Heel erg, ik weet het. Ga wel vaak naar buiten dus een beetje krijgt ze misschien ook wel door de zon binnen. Ga nu uitbuiken...
Meelezer liedjepiedje wil ook een abbonnement! Ik kwam nog een februari mama in de ouders van nu tegen geloof ik! Smartie toch?
oja die vitamine d die vergeet ik ook bijna altijd. Zowieso ook voor mijn dochter. Ja je moet 4 jaar vitaminde d blijven geven tenzij ze minimaal 500ml opvolgmelk krijgen.
jojogirl ik las net in een ander topic dat je syntocinon spray wilde hebben. Wil je het nog hebben? Als ik een herhaalrecept vraag krijg ik er direct 3 dus kan er wel 1tje missen en die stuur ik dan op.
suzannes: volgens mij wordt een abonnement figuurlijk bedoeld hihi.. Ik geef ook borstvoeding en vergeet al weeeeken de vit D. Afgelopen maandag begon t cb erover en toen dacht ik ohja..nu geef ik het weer(als ik het niet vergeet)
@Debby: Ja dat klopt, hier kunnen we dat dus blijkbaar niet verkrijgen... Als ik straks terug ga werken zou ik wel graag wat makkelijker afkolven. Zou wel erg lief zijn moest je dat willen toesturen! Dan laat je maar even weten wat het kost en betaal ik het je! @Iosola: Weet niet of het een sprongetje is... Hoe lang duurt zo'n sprongetje ook alweer? Hij slaapt nu eindelijk! Hoop dat hij vanacht wat slaapt!
@Suzannes: Wanneer je een reactie plaatst staat er onder beheer bijlagen, abonnement op onderwerp dat kan je dan veranderen Wist dit ook nog maar net
Ik ben geen februarimama maar ik weet het antwoord wel Tot 4 jaar adviseren ze het dus ja, lekker blijven geven. Hier krijgt ze het tussen de hoofdmaaltijd en het toetje door. Mama neemt ze dan ook braaf, dat schijnt ook de bedoeling te zijn
@Mamavansimone: Moet ik ze ook innemen? Dat was me nooit verteld geweest. Hier hadden ze trouwens ook gezegd dat je dit enkel moest geven zolang je bv gaf dus alweer een "fout" advies van CB
jojogirl dat klopt gedeeltelijk. In opvolgmelk zit het namelijk al verwerkt. Zolang je dat of peutergroeimelk geeft hoef je dat niet te geven... jojogirl ik zal de dokter van de week eens bellen voor een herhaalrecept en dan stuur ik je er eentje toe. Ik gebruik het nu toch veel minder nu ik niet meer ft kolf. Pb me even je adres dan komt het in orde. o en ja officieel moeten wij het ook innemen... maar dat doe ik eigelijk ook niet.
als je een abbonementje hebt en je drukt op gebruikersinstellingen dan zie je in welke topics waar je een abbo op hebt reacties zijn. Ik krijg automatisch een abbo als ik een bericht plaats in een topic. Ik vind het super handig. Als ik eens ergens op heb gereageerd kan ik ook het vervolg lezen.
Ik vergeet de vitamientjes eigenlijk nooit Regan krijgt ze dan wel niet, maar de boys krijgen iedere dag een vitamientje bij de lunch Groot nieuws: Regan heeft vandaag voor het eerst omgerold. Heel speciaal: op de verjaardag van haar peetoom