@mamalijntje: ohw kijk dat is al anders, mijn aambeien zitten aan de buitenkant, dus snao dat ze jou wel heel pijnlijk zijn!, ma beter dat ze weg gaan dan! straks een berichtje van Nachtzon gehad, ze mag donderdag komen voor de gastric bypass!!!! super gaaf!
mamavan3, zonnige ontbijt pap van bamix. ik heb geen idee of hij pap lust. gaat het broodje ook helemaal op of spugen ze het nog uit? ik dacht dat er in 6 maanden potjes stukjes zaten.
Nachtzon: jeeej gefeliciteerd!! En succes donderdag!!! Nee Sammie in 6 maanden potjes zitten geen stukjes. Er zit alleen wel vlees in (niet in alle hoor) dus daar moet je wel mee uitkijken dat de darmpjes het aankunnen en niet teveel achter elkaar. Volgens bij begint pas bij 8 maanden echt stukjes in de potjes..
Sammie: pff ben soms echt een vergiet.. Ik ken dat papje niet.. je kan kijken of die het lust en of het goed gaat met de darmpjes. Zo doe ik het ook. Probeer een paar dagen een paar hapjes blijven ze mooie ontlasting hebben en geen krampjes begin ik met meerdere hapjes.. Brood: ze sabbelen er voornamelijk op maar eten het nu dus ook echt op. De eerste week was echt hilarisch eigenlijk ze spuugde het meteen weer uit. Maar ne hebben ze het door..
Ladies! Net een zeer positief gesprek gehad en ik zie 't helemaal zitten! Ik kom later verslag uitbrengen, maar ik ga nu eten maken. Wij eten de ovenschotel tomaat/mozzarella van mamalijntje! Ben benieuwd of 't gaat smaken! @luier, die heeft ons mam mooi mogen doen, hahaha! @nachtzon, so he, das super snel! Kei fijn en zet 'm op hoor! @mlien, hoe was het bij de kinderuroloog? @bijvoeding, hier krijgt Amy af en toe groenten maar ik kom er de laatste tijd niet echt aan toe, we komen gewoon niet uit lijkt het wel. Ach, binnenkort gewoon weer een poging doen. Ze deden trouwens helemaal niet moeilijk op het CB dat ik al bijvoeding gaf af en toe.
jeeeeeeeeeeeeuj Nachtzon wat goed, succes donderdag! @mama van 3, vind het wel lastig hoor die paar uurtjes voor dat hij naar bed gaat. Maar Jos is dus niet de enige, dat vind ik dan wel weer prettig (natuurlijk niet voor jou maar je snapt het wel ) Lekker andijvie stampot! die meiden van jou die kunnen er al wat van met eten zeg, wel leuk hoor! hier nog een paar weekjes en dan rustig starten met wat groente en fruit @mlien, en en en? hoe was het bij de uroloog? @masu, ging je gesprek goed enne wat heb je gegeten?
ik ga als hij 5,5 maand is kijken wat hij doet met brood. ik geef idd een paar dagen hetzelfde en tot nu toe gaat alles wel goed, oja wortels krijgt hij buikpijn van
Nounou, ik ben er weer en heb bijgelezen hoor! Moest erg lachen om de YOGHURTbroek van Senso, niemand opgevallen? @Mamalijntje; Wat een ellende nog zeg met die aambeien, hoop voor je dat het snel opgelost wordt! @Masu; Wat is Amy weer mooi gegroeid! Ze is gelukkig nu vooral in de lengte gegroeid als ik het zo zie, netjes hoor! Kian is vandaag ook weer gewogen en zat nu op 7500 gram . Nou jullie zijn zo te lezen hartstikke benieuwd hoe het was vanochtend! Fijn dat jullie zo aan me/ons denken. De uroloog had het al heel snel gezien en het is echt nodig om te opereren. Het plasgaatje zit toch dusdanig ver naar achter dat het later voor een 'kromme' zou zorgen en het is ook veel te klein waar hij later dan ook last van zou krijgen, ook zou staand plassen niet kunnen. Waarschijnlijk krijgen we voor begin volgend jaar de oproep. Het wordt gedaan in een dagbehandeling en hij krijgt een enorm drukverband en een katheter en mag dan mee naar huis om dan de heftige nazorg lekker thuis te mogen doen. Het zal voor ons heftiger worden dan voor Kian, die krijgt er als het goed is nog niet zoveel van mee. Er is ons ook gevraagd of we mee willen doen met een onderzoek er naar, dan moet Kian tot hij ver volwassen is elke keer terugkomen voor foto's, ik geloof niet dat ik dat zie zitten om hem dat aan te doen, ik zou het ook niet leuk vinden als ik elke keer mijn broek zou kunnen laten zakken bij de dokter... maar weet het nog niet zeker. We zijn ook gelijk doorgestuurd naar de anesthesist waar ons de uitleg over de operatie en narcose gegeven is, thuis moeten we een verdovende crème op zijn handjes smeren en een grote pleister er over heen, dat verdoofd de boek zodat ze het infuus kunnen prikken, toen ze dat tegen me zeiden kreeg ik toch even goed de rillingen, ze gaan in mijn ventje prikken en snijden en weet ik veel wat nog meer, erg zielig, maar het is voor een goed doel. Gelukkig had ik me al wel goed ingelezen en wist ik min of meer ook al wel dat hij een operatie moest krijgen, maar bij de anesthesist werd het pas 'echt' voor me. Hoop maar dat alles dan goed zal gaan! Verder is manlief vandaag lekker thuis geweest en heeft zijn eerste dag met Kian alleen gehad, ze hebben samen heerlijk gespeeld en gewandeld! Sorry voor de lange lap
Bevallen Sammie121 15-05-2011 2470gr Wesley WeEsJe24 17-05-2011 3715gr F.enna Mama van 3 19-05-2011 2745 gr & 2675 gr F.leur & L.ieke Masu 23-05-2011 3680 gram 51cm Amy Elise Nachtzon 27-05-2011 3050 gram 46cm Jolien Mlien 30-05-2011 3180 gram 50cm Kian SaskiaLW87 07-06-2011 3810 gram 53 cm Milan Jessy Kibbeling 14-06-2011 3135 gram 49cm Stijn Pixie 22-06-2011 3165 gram 50 cm Elowen Rory Mamalijntje 23-06-11 3640 50 cm? Yara Adorable 24-06-2011 4230 gram 55cm Davut Danny Senso 28-06-2011 3035 gram 47 cm Jos Deesje 28-06-2011 3360 gram 50 cm Dominique Afspraak CB Kian 24-10-2011 3e prikjes Jos 25-10-2011 3e prikjes Davut 26-10-2011 3e prikjes Yara 27-10-2011 3e prikjes Dominique 03-11-2011 3e prikjes Amy 22-11-2011 arts F.enna 23-11-2011 arts Wesley 25-11-2011 arts Ziekenhuis afspraken - Gewicht en lengte 10-08-2011 Milan 5340 gram, 59,2 cm 02-09-2011 Jolien 6480 gram, 60 cm 06-09-2011 Elowen 5465 gram, 58 cm 07-09-2011 Stijn 6150 gram, 62 cm 19-09-2011 Kian 6960 gram, 65,6 cm 20-09-2011 F.enna 6250 gram, 63,7 cm 20-09-2011 F.leur 5560 gram, 59,5 cm & L.ieke 5610 gram, 60 cm 22-09-2011 Yara 5960 gram, 62 cm 28-09-2011 Davut 7350 gram, 63 cm 29-09-2011 Dominique 5790 gram, 60 cm 30-09-2011 Wesley 6365 gram, 63,5 cm 04-10-2011 Jos 6365 gram, 62 cm 11-10-2011 Amy 7360 gram, 66 cm 11-10-2011 Kian 7500 gram Tandenspel Adorable; Davut, 3 maanden en 2 dagen Pixie; Elowen, 3 maanden en 21 dagen Sammie121; Wesley, 4 maanden en 5 dagen Kib; Stijn, 4 maanden en 14 dagen Nachtzon; Jolien, 5 maanden en 9 dagen Mlien; Kian, 5 maanden en 16 dagen Masu; Amy, 5 maanden 21 dagen Senso; Jos, 5 maanden en 28 dagen Deesje; Dominique 6 maanden en 14 dagen Yara: 7 maanden en 3 dagen
Fijn mlien dat je een goed gesprek hebt gehad en je weet waar jullie nu staan met je kleine mannetje!! Meis het is inderdaad erger voor jullie dan voor zoonlief. Hier is t.imo 2 keer geopereerd in zijn hoofdje. Hij heeft er niks van gemerkt de volgende dag lag hij al weer heerlijk te spelen in zijn bedje. Ik hoop voor jullie trouwens wel dat spul werkt dat zalfje.. Hier werkte het namelijk niet bij t.imo. Maar goed wil je verder niet bang maken hoor!! Waarom wordt er eigenlijk gewacht tot die 1 jaar is?
@mlien, hihihi ben blij dat je er om moest lachen behoorlijk pittig dus toch nog die operatie, kan me voorstellen dat het bij de anesthesist pas echt wordt bah. Denk niet dat ik mee had gedaan aan het onderzoek vind het nog al wat voor zo'n ventje om elke keer zijn broek te laten zakken voor een foto vooral als hij groter is. Jeetje het is dus ook nog een dagbehandeling? fijn hoor dat hij dan zo snel mee naar huis mag maar de nazorg zal inderdaad best pittig zijn.. vooral met katheter. Arm ventje hè bah... Fijn dat Kian en papa zo'n leuke dag samen hebben gehad. Heb jij ook lekker gewerkt? @hier, eten is weer op en de vaatwasser draait. Jos heeft zijn flesje al op en ligt in zijn bedje want hij was weer doodmoe maar goed het laatst half uurtje heeft hij gemopperd daarvoor ging hij gewoon lekker spelen enzo. Nu even een bakkie thee en een bossche bol (manlief heeft ze meegenomen uit Den Bosch) nog nooit gegeten dus ben benieuwd
@mlien, Jos zijn afspraak is op de 25e niet op de 19e die ging namelijk niet door wil je hem nog even aanpassen? th@nks! @mama van 3, dat zalfje is toch Emla crème? ik heb dat toen ook gehad om een litteken te verdoven dat werkte wel goed ook toen ik aan mijn keelamandelen geholpen moest worden (op mn 15e) kreeg ik dat er op bij mij werkte het gelukkig wel. Vervelend dat het bij T.imo niet werkte, sneu voor zo'n ukkie.. Gelukkig maar dat T.imo niet veel mee heeft gekregen van zijn operaties. Brr in zijn hoofdje, moet er toch niet aan denken
@MV3; De anesthesist heeft inderdaad uitgelegd dat het niet altijd werkt dat spulletje, maar dat ze het dan wel met een kapje doen en dan als hij ontspant door dat kapje dat ze dan alsnog prikken. Er wordt niet gewacht totdat hij 1 jaar is, maar het heeft een beetje met gewicht te maken, ze willen niet op al te kleine baby's opereren, nu is Kian gelukkig al vrij flink dus ze hadden het er over om over 3 maanden de operatie te doen zo ongeveer. Ik heb er (gezien de snelheid van de meeste ziekenhuizen) voor mezelf alvast maar een maandje voor opgeteld, maar het is afwachten wanneer we de brief krijgen. @Senso; Ik heb heerlijk gewerkt hoor! Was vanochtend erg rustig, maar gelukkig vloog de middag opeens zomaar voorbij. Het is ook echt supergezellig met mijn collega's en we hebben echt een hele goeie klik, daar ben ik wel heel erg blij om! Ik ga het hele ziekenhuis gebeuren gewoon maar over me heen laten komen, veel meer kan ik er toch niet aandoen, gewoon in meeveren dan maar... Wij hebben trouwens gyros gegeten, van Knorr zo'n pakje die zelfgemaakte, echt super lekker! Kian ligt hier ook lekker te tukken want dat had hij vandaag niet zoveel gedaan, om kwart over 9 krijgt hij nog een fles en dan hoop ik dat hij vannacht ook nog goed doorslaapt!
@Senso; Ik heb hem aangepast in de post die ik al gedaan had, ik heb inderdaad Emla creme gehad Ook 2 potjes met suikerwater omdat hij natuurlijk een bepaalde tijd voor de operatie niet meer mag eten en dan op den duur ook niet meer mag drinken, vind dat best zielig en ik denk dat dat best een probleem gaat worden (lees; hij gaat enorm gillen en schreeuwen totdat hij onder narcose is?).
Th@nks mlien! Echt lekker dat je zo'n goeie klik hebt met je collega's! dat scheelt altijd al de helft laat maar zeggen nog 3 dagen te gaan en dan ben je weer lekker vrij pffffffff dat is ook nog zo, zo'n ukkie moet ook nog nuchter blijven. Hoop maar dat jullie dan bijvoorbeeld heel vroeg mogen komen Gelukkig dat ze in ieder geval niet prikken bij een kindje wat helemaal over zijn theewater is, dat is wel erg zielig. Dan inderdaad een beetje een roesje en dan prikken. Jullie mannetje gaat het vast super doen hoor Lekker Gyros!! binnenkort ook maar weer eens iets anders eten dan de standaard groentes
Hihi, zeker nog maar 3 dagen en dan weer weekend, lekker hoor! Ik begreep wel dat ze baby's als eerste inplannen dus dat hoop ik dan maar . Ik had vandaag ook via marktplaats een kleed van Kidzimpulz besteld! Zag dat kleed steeds zo mooi op de foto's bij mama van 3 en de vloer is hier ondertussen al zo koud dat we eigenlijk niet zonder kunnen. Heb er inclusief verzenden nu maar 24,25 voor betaald! Die vrouw is gek dat ze het voor dat geld weg doet, mja.. ik heb mooi een koopje
Gelukkig maar dat ze die kleintjes als eerste inplannen! Mooi kleed is dat, vond het ook al zo'n mooi ding op de filmpjes van mama van 3. Je hebt hem wel voor erg weinig gekocht! helemaal toppie Sammie was daar toen ook naar op zoek toch? maar hij was nieuw iets van 80 eurie
Sammie wilde hem toen inderdaad ook ja, maar dan meer voor buiten dacht ik. Ik hoop maar dat ze hem ook echt naar me opstuurt .