mlien, fijn dat je wat wijzer bent. hopelijk gaat het allemaal snel gebeuren en hoeven jullie geen maand langer te wachten. wesley ligt ook op bed, hij heeft met papa heerlijk zitten lachen, echt schaterlachen. we hebben vanmiddag lekker gespeeld op het kleed en hij wil zo graag zitten dat het gewoon niet te doen is om het te laten liggen. als je hem dan op zijn buik draait dan gaat hij meteen die benen eronder doen denk dat het net meer rustig kijken is op de buik.
Mlien het is heftig! je kleine straks onder narcose en dan daarna. De nazorg. Gelukkig zal hij zich straks niks herinneren. Maar voor jullie is het niet zo prettig. Prikken ze het infuusje niet als hij onder nacose is? Wel fijn dat alles nu duidelijk is en vind het nog steeds heel goed dat je zo oplettend bent geweest! Bespaard hem straks een boel ongemakken. En ideaaal voor zo goedkoop dat kleed. Is gewoon dat het zo duur is maar hij is zo handig (lijkt me) wat voor kleur heb je? En fij dat je een goede klik heb met je collega;s. Hoeveel dagen werk je nu? -- Ik plof op de bank. Net weer wezen sporten maar valt toch tegen hoe langzaam de kilos eraf gaan. Maar toch weer eventjes gedaan!
De voorkeus is om hem via infuus onder narcose te brengen omdat er dan minder medicijnen en dergelijke gebruikt moeten worden, daarom prikken ze als hij wakker is. Ik heb een lime groen kleed gekocht, wel leuk, want mijn aankleedkussen, ook van kidzimpulz is ook groen! Ik werk deze week 4 dagen en dan volgende week weer 3 dagen, om en om dus
@sammie, leuk Wesley aan het schaterlachen! filmen filmen filmen @mlien, ja dat moet je natuurlijk nog even afwachten maar ze stuurt hem vast op. Ik had het trouwens wel dat ik geld had overgemaakt en maar geen pakje ontving, ze heeft toen mijn geld weer teruggestort met de smoes kwijt geraakt door de post (volgens mij had ze een hoger bod) gelukkig heb ik mijn geld wel terug gehad blijft af en toe link dat marktplaats. @mamalijntje, maakt niet uit dat het langzaam gaat als het maar gaat toch. Ik vind wel dat je echt onwijs goed bezig bent hoor, ga jij maar lekker bankhangen
Ik vind dat jullie nog wel een spammetje verdiend hebben Hier was hij lekker aan het spelen met zijn ritselknuffeltje Bekijk bijlage 189680
wat is het hier toch weer rustig! Dees en Wees ook al een paar dagen niet gezien, hoop dat alles goed gaat bij de meiden.
tja en ik heb eigenlijk ook niets nuttigs te vertellen... kun je nagaan morgenavond ben jij er ook niet.. ben ik helemaal Remie
Sja... sorry? Als jij straks weer aan het werk bent zul je het ook drukker hebben en het hier minder erg nodig hebben dat het druk is, merk ik nu ook, af en toe heb ik echt even behoefte aan helemaal niks
hmm wie weet nog 20 dagen Ik ga er van tussen en duik mijn bed in met een boek! Welterusten iedereen hahaha
En dan zit je te zeuren dat het te stil is, ben ik er duik je je bed in.. nou leuk hoor ... Slaap lekker!!
Ocherm senso, voelde je je alleen? Nu lig je vast weer lekker te slapen. En die Jos doet 't de laatste tijd zo goed, die gunt jouw vast lekker wat nachtrust! @mlien, fijn dat je duidelijkheid hebt omtrent de operatie van Kian. Helaas dus toch een operatie, maar als het echt nodig is kan het niet anders. Het lijkt me heel erg heftig! Ik vind prikjes bij Amy al erg, kun je nagaan wat jullie straks moeten doorstaan! Hopelijk valt het allemaal mee en herstelt Kian snel. Mooi gewicht heeft jullie mannetje hoor! Amy en Kian schelen niet veel. Gaaf dat je dat kleed voor die prijs hebt gescoord! Das echt geen geld! Goeie deal hoor! En mooie spam weer! @sammie, wat leuk dat Wesley al schaterlacht! Amy doet dat nog niet....maar het lijkt me zo leuk als ze dat gaat doen! Kan haast niet wachten haha! @mamalijntje, super bezig met sporten! Maar wie weet ben je nu wel flink wat spiertjes aan 't kweken en spieren wegen meer dan vet. Dus gewoon volhouden, dan gaan de kilo's er dadelijk ook wel af! Verder ben ik 't vergeten....sorry! @hier, vanavond de tomaat/mozzarella schotel van mamalijntje gemaakt en die was zeker voor herhaling vatbaar! Daarna ben ik naar ons thuis geweest en daarna op de thee bij een vriendin. En ik ben dus pas om 22.50 thuisgekomen. Mark heeft Amy in bed gelegd en dat is allemaal super goed gegaan. Nu zijn we nog ff wat lord of the rings aan 't kijken (blijft gewoon leuk) en in de volgende reclame gaan we ons bedje in duiken. Morgen ga ik m'n dieet ophalen bij de diƫtist en dan begin ik dus officieel. Dus net mezelf nog maar ff verwend met een bak chips....vanaf morgen mag het niet meer! Trusten meiden (al ben ik misschien wel de laatste die hier nu rondhangt )!
Goeiemorgen! Hier een goede nacht gehad al moest ik wel 6x die stomme speen indoen bij madame... Maar weer zonder fles. Al had ik liever een flesje gegeven. Nu allemaal beneden. Ik werken. Jamie observatiegroep en manlief moet heen en weer crossen. -- Mlien hebben ze je ook uitgelegd dat ze niet altijd goed kunnen prikken ivm babyvet? Dan kunnen ze de aderen niet vinden. Wil je niet bang maken maar bij Jamie hebben ze heel veel moeten prikken om een ader te vinden. Uiteindelijk in zijn hiel gelukt.
Mamalijntje succes met werken!! Masu succes bij de dietiste!! Mlien: klopt wa mamalijntje zegt.. Hirr is zoonlief 1 meer helemaal lek geprikt in zijn armen,benen en toen was er geen plek meer hebben ze het in zijn hoofdje gedaan. Is er veel nazorg nodig? Hier redelijk nacht. L.ieke werd om 5 uur wakker die bij mij genomen.. Maar ze bleef onrustig. F.leur werdt om 6 uur wakker dus die ook bij mij genomen in de hoop dat ze beide zouden gaan slapen maar l.ieke was niet meer te troosten dus hup naar benenden flesjes gegeven en nu liggen ze na paar keer speen te hebben gegeven te slapen en tja dan wordt t.imo wakker dus die ligt nu naast mij in bed gaan nu nog even lekker proberen te slapen.. Je moet wat he met dit weer!!
@Masu; ZET HEM OP MET JE DIEET!! Zo... das ff een goed begin van de dag he! @Mamalijntje; Ze deden er vrij luchtig over, maar ik kreeg al wel het idee dat het niet zo makkelijk zou gaan, als ze hem echt lekker willen prikken mogen ze dat doen onder een roesje, ik ga het niet toelaten dat ze hem helemaal lekprikken als hij wakker en bij is, gebeurd echt niet. Jij fijne werkdag vandaag! @MV3; Jammer dat je vanaf 5 uur al in de weer was, hoop dat ze uiteindelijk nog zijn gaan slapen en je zelf ook nog een beetje aan je rust toe kan komen! Hier wel een redelijke nacht gehad, Kian kwam vanochtend om half 7, dat hebben we gerekt naar kwart over 7, zelf werd ik steeds weer wakker van mijn slapende hand, behoorlijk irri. Maar ik ga maandag naar de chiropractor en vragen of hij er ook wat aan kan doen en anders toch even langs de huisarts. Vanavond moet ik weer naar de muziek, ik denk dat ik nog wel even tijd heb om een berichtje te plaatsen daarvoor .
Goeiemorgen meiden, @masu, ach ja alleen.. vond het zo stil gaat wel over als ik ook weer aan het werk ben. Iedereen heeft het zo druk misschien moet ik nu al gaan afbouwen om het makkelijker te maken en per dag maar een uurtje komen buurten ofzo Je hebt een gezellige avond achter de rug! lekker geslaen ook? Succes met je dieet, je kunt het hoor. You go girl!! @mamalijntje, oe 6 x de speen kan me voorstellen dat je dan liever een flesje geeft.. werkze vandaag! @mama van 3, zo dat is wel weer een aardige korte nacht zeg, balen.. hoop dat je intussen nog wat hebt kunnen slapen. @mlien, fijn dat jullie weer een goeie nacht hebben gehad. Werkze vandaag! @hier, goeie nacht achter de rug. Zelfde als gister 23.15 uur met zijn allen weer op bed, 6.30 uur manlief zijn wekker en om 8.00 uur Jos wakker.