Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

goedemorgen,

eij hebben goed geslapen, half8 was hij wakker even speen erin en toen geslapen tot 8.30.

senso, ze hebben geen contact opgenomen, denk ook niet meer dat ze het doen. het is dan wel klaar voor mij.

2. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Goeie nacht dus, fijn!

Hmm toch vervelend dat ze geen contact hebben opgenomen :( jij hebt in ieder geval je best gedaan!

3. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Goodmorning! :D

Hier echt een asociaal goede nacht gehad...Om 7 uur hoorde ik allemaal geluid uit haar kamer, dus ik er naartoe gegaan, bleek ze al die geluidjes in haar slaap te maken! hahaha! :D
    Ze sliep gewoon verder tot 10 uur....dus ik ben net een uurtje op nu...erg he!:)
    Nu zit er wel erg weinig tijd tussen alle voedingen....maar ach...

@mamalijntje, wat een drukke dag hebben jullie weer vandaag! werkse vandaag!

@mamavan3, hebben jullie nog ff lekker kunnen slapen? Eind van de week hoor je iets van de tandarts toch? Ben heel benieuwd, ik hoop 't voor je! :)

@mlien, kijk, dat is de dag nog eens goed beginnen! ;)
    Bedankt voor je peptalk (en jij ook senso). Gaat helemaal goed komen hoor. Ik zou het maandag zeker ff aankaarten bij de chiropractor en anders ff naar de dokter hoor, daar moet je niet mee rond blijven lopen. Werkse vandaag!

@senso, fijn dat je zo'n goeie nacht hebt gehad en bedankt voor je peptalk! ;)
    Nee, niet af gaan bouwen, dat is nergens voor nodig!!! :D
    Gewoon lekker blijven buurten hier en als je straks werkt er gewoon tijd voor maken, dat doe ik ook!

@sammie, jammer dat ze niet gereageerd hebben, maar nu kun je 't misschien wat makkelijker afsluiten...

Zo, ff snel 't hondje uitlaten...bah moet ik naar buiten en 't is zo somber....

4. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Bleh....'t regent zelfs zie ik.....:(

5. AHzondag

masu, super nacht en ochtend weer voor jou.
    snap wel dat je geen tijd hebt voor hapjes als de flessen al dicht op elkaar zitten. wij geven hier het fruithapje altijd rond 9.30/10.00 uur maar dan slaapt jou meid nog.
    hopelijk gaat het straks wel lukken als ze bijvoeding echt nodig heeft.

senso, het zal hier idd rustig worden, ik ben geloof ik de enige thuisblijf mama hier.

6. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He Sammie!
    Ja, dat is zo lastig om tussen die flessen ook nog eens de bijvoeding te proppen....en ze slaapt vaak ook tussendoor nog ff en dan blijft er haast geen tijd over.
    Straks misschien toch wat eerder wakker maken als ze echt bijvoeding moet hebben of zo.

Maar ik ben wel iedere ochtend vrij he! Dus ik kom sowieso 's ochtends altijd ff buurten. :)

7. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, jeeeeeeeeeeeetje wat een goeie nacht heb jij gemaakt zeg! :$ lekker hoor dat je meisje je laat uitslapen. Volgens mij lijkt ze op haar moeder die heeft hier volgens mij ook wel eens verteld dat ze geen ochtendmens is :D

Hier vind ik 8 uur wel een mooie tijd, krijgt hij rond 8.30 uur zijn eerste flesje. In het weekend mag het wel later maar zo werkt dat bij een baby natuurlijk niet ;)

Hondje uitgelaten? het is echt rotweer! ik zit gewoon weer lekker in mijn yoghurtbroek op de bank hoor :)

@sammie, ik ga maar 3 dagen werken hoor die andere 4 ben ik hier nog gewoon te vinden. En ik ga natuurlijk gewoon tijd voor jullie maken net als Masu zegt. Zal alleen niet meer zoooooo wanhopig zijn :D

@hier, Jos heb ik weer in bed gelegd want hij is doodmoe. Heb hem nu maar eens laten huilen (niet overstuur) en dat heeft 10 minuten geduurd met tussendoor af en toe stil. Nu is het al weer even stil dus ik denk dat hij in slaap gevallen is.. Vond het wel moeilijk maar misschien heeft hij dat gewoon even nodig overdag :(:(

Af en toe zou ik willen dat er een gebruiksaanijzing bijgeleverd werd! :D

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zou makkelijk zijn he, zo'n gebruiksaanwijzing? ;)
    Amy ligt ook alweer een tijdje te tukken hier, vanaf 'n uurtje of half 12 denk ik....
    Ze is onder de babygym in slaap gevallen maar ik durf haar niet te verplaatsen, want ze is de laatste tijd nogal prikkelbaar...;)
    Ik raakte toen ze op schoot zat per ongeluk haar beentje aan en ze begon echt meteen keihard te huilen...heel zielig, dus die plek is nog behoorlijk gevoelig bij haar. Dat vind ik echt zo zielig...:(

@sammie, ik werk ook maar 3 dagen hoor, dus mij zul je nog steeds veel zien. Ik werk nu ook alweer 2 maanden en ik ben er nog vrij veel toch?
    Morgen heb ik die opleiding en het is in Duivendrecht (echt nog nooit geweest), dus morgen zal ik er pas 's avonds laat zijn.

@hier, het hondje is uitgelaten...in de regen....en dat vinden we beiden niet leuk, hahaha! Nu weer lekker op de bank. Amy krijg over een uurtje haar flesje en dan rijden we aan naar de diëtiste.
    Ondertussen nog gewoon lekker in m'n joggingbroek op de bank! :D

9. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Vraagje:

Weten jullie misschien of je nog gewoon een treinkaartje kunt kopen daar op 't station in Duivendrecht (daar hebben ze een station toch?;))? Of werkt alles al met zo'n OV chipkaart?

Ik ga echt nooit met de trein, maar ik weet niet of het handiger is met de trein of de auto te gaan....wie kan me helpen?

10. AHzondag

ik geen idee masu

11. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Jammer sammie...

Ik denk trouwens dat Amy zo lang heeft geslapen door die prikjes van gisteren.

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Aaaaaaaah arme Amy, zielig hoor als ze zo'n last hebben van die plekken op hun beentjes :( hahaha zou haar ook lekker laten liggen hoor onder de babygym! ;)

Je kunt op elk station gewoon nog een kaartje kopen uit de automaat met je pinpas je hoeft niet perse een OV chipkaart te hebben.

Heb je weer een beetje zin om aan de slag te gaan om af te vallen? dat vind ik altijd namelijk wel de helft schelen, hier ga ik als ik weer ga werken starten met lijnen en sporten lijkt me wel een goed streven 1 november :D

13. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ik heb er wel zin in ja! Nou ja....zin is een groot woord, maar er moet iets gebeuren en ik heb er wel zin in om weer fatsoenlijk in m'n gewone kleren te passen.
    Ze hebben mijn bloed geprikt en aan de hand van de uitslag van alle waardes wordt er een dieet op maak gemaakt. Dat vind ik wel heel goed, het is dus echt op de persoon zelf berekend en zo.
    Vanmiddag hoor ik meer, dus we zullen zien.
    Ff kijken of ik morgen of vrijdag begin, want morgen is die opleidingsdag en daar zit een lunch bij...

1 november is een mooie dag om te beginnen senso! Je moet ergens beginnen he...

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ben benieuwd wat er bij jou uitgekomen is, en wat je allemaal wel en niet mag eten. Wel goed dat het echt op de persoon afgestemd is, is het misschien wel beter vol te houden.

Snap wat je bedoeld hoor, zin in natuurlijk niet echt, liever alles kunnen eten zonder een gram aankomen :D maar je eigen weer lekker voelen in je kleren en met je lijf daar heb ik ook wel zin in. Hou het gewoon op 1 november want dan kan ik er naar toe leven en moet zeggen dat ik al wel weer zin krijg om te sporten, maar dan moet ik eerst goeie afspraken maken met manlief want hij moet dan wel 2 x in de week op tijd thuis zijn zodat ik weg kan..

15. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    3 uur zonder berichten :$ !

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeiemiddag!!!! Ik zit me gewoon stierlijk te vervelen op mijn werk :p dus even buurten voor ik naar huis ga!

Wat gaan jullie eten??

--

Masu jee das voor jou best een stuk naar duivendrecht toch? En maakt nu nog niks uit dat Amy nog geen hapjes krijgt. Is tenslotte bijvoeding. Maar wat een slaapkoppen zijn jullie zeg. Heerlijk... Echt genieten hoor!!!
    En vind het een goede stap om naar de dietiste te gaan. Hier doe ik het zonder dieet maar daardoor gaat het ook langzaam.

Senso gewoon lekker gaan sporten! Ik ben plots gegaan en geen moment spijt gehad. Wel de motivatie af en toe maar als ik er eenmaal ben dan vind ik het heerlijk. Hier geen vaste dagen maar ik ga 2 dagen in de week 1.5 uur. En deze week zelfs 3x.

Sammie onwijs zonde dat je ouders deze kans hebben laten schieten maar voor jezelf en straks voor Wesley kan je het wel goed uitleggen en hoef je je niet rot of schuldig te voelen.
    Woon je wel bij je ouders in de buurt?

--

Ik tuf zo naar huis toe. Lekker eten. Douche en bank hangen. Manlief doet de boodschappen (mooi geregeld lijkt mij)

O ja en alles weer wassen... De luizen/neten vinden ons veel te gezellig geloof ik ;)

17. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Wow!!! Schokkend!!!:$
    Waar gaat het toch heen met dit topic....;)

Tja, ik zat in Eindhoven en we zijn net pas weer thuis....
    Mijn alvleesklier werkt te snel, dat is bij mij het probleem.
    Er staat per dag precies wat ik moet eten. Er worden nu voornamelijk koolhydraten weggelaten en ik moet eiwitrijk eten.
    Een aantal volkorencrackers per dag met mager beleg, 2 stuks fruit en flink wat groenten. Verder geen brood, geen pasta, geen aardappels (my favorite.....:().
    Gelukkig heb ik geen restrictie gekregen wat betreft de light frisdranken (ik ben nogal verslaafd aan ice tea light namelijk), dus dat mag ik gewoon blijven drinken.

Ook zeiden ze daar dat ze nog nooit zo'n goede leverwaarden hadden gezien, hahaha! Ik heb dezelfde leverwaarden zoals je die ziet bij jonge kinderen! :D Hahaha, ik heb ook al ff geen alcohol meer gedronken, maar toch....grappig om te horen!
    Verder waren alle waardes perfect, behalve dus die alvleesklier die te snel insuline aanmaakt. Mijn bloedsuikerspiegel was ook aan de lage kant en mijn cholesterol was perfect.
    Kijk, weten we dat ook weer!

Dus net naar de ah en lidl geweest om allerlei producten in huis te halen zodat ik goed van start kan. Op zich zie ik 't wel zitten, maar ik ga natuurlijk wel m'n aardappeltjes missen. En die crackers....daar ben ik ook niet dol op....maar ach....het gaat niet vanzelf he, we zullen er iets voor over moeten hebben. ;)
    Ik heb besloten vrijdag te beginnen, want de eerste paar dagen moet je lijf er echt nog aan wennen. En morgen is meteen een zware opleidingsdag dus tegelijkertijd met m'n dieet beginnen vind ik niet zo'n strak plan.

18. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    He mamalijntje!
    Wat goed zeg, dat je deze week gewoon 3x bent gaan sporten!
    I'm very proud of you! ;)
    Het is echt een roteind naar Duivendrecht, ruim anderhalf uur zonder file maar ik moet daar om 9 uur zijn dus ik zit in de spits....we zullen wel zien.
    Gelukkig hoef ik maar 5 keer daarheen.
    Dat slapen van Amy kwam denk ik ook door haar prikjes hoor, normaal redt ze 10 uur 's morgens echt niet.

@all, Is het bij jullie ook zo'n rotweer? Hier regent het letterlijk al de hele dag! Nou ja, het miezert, bah! :(

@eten, geen idee wat we gaan eten. Misschien nog 1x lekker slecht! :p

@vanavond, wat gaan we doen vanavond ladies? Ik sluit me aan bij Mamalijntje: eten, douche en op de bank neerploffen! Ik zeg: goed plan! :D

19. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Hier, hoppa alweer 3 berichten gepost....maar waar blijf jij nou senso!?;)

20. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier was even naar de tandarts met de fam. Ben weer goedgekeurd voor 9 maanden:) zoonlief voor het eerst waauww wat deed die het goed!!! Ging gewoon liggen zonder te huilen en liet alles toe.. Zo trots!! En daarna even alleen de stad in geweest oww heerlijk!!!!!!! Even geen kids in de gaten even makkelijk de etos en kruidvat door crossen zonder alles te moeten verplaasten;)

Hier ook bankhangen hmhm nja denk vroeg bed in en daar lekker tv kijken:)

Mamalijntje: super 3 keer sporten!!!!

Masu: oww aardappels zou ik helemaal niet missen;) behalve bij de andijvie stampot natuurlijk maar voor de rest... Ben meer van de rijst/ spaghetti en macaroni:)

Sammie: pff wat enorm rot dat je ouders niet hebben gereageerd!! Maar wees trots opjezelf jij hebt de stap genomen als zijn daAr niet op in gaan is hun probleem jou kunnen ze niks verwijten dat je het niet hebt geprobeerd!!! Zo zonde dat ze niet eens de moeie nemen om even wat te laten horen al is het alleen dat zij het niet zien zitten om contact te hebben. Dan weet jij tenminste waar je aan toe bent.

Deel Deze Pagina