Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hahaha Masu ja euh eten alvast maar klaar gezet :D

Hier aardappels (ik kan niet zonder hoor) en makkelijk doperwten met wortels (geen inspiratie) en een spaans filetlapje.

Zo pittig hoor geen koolhydraten... dan ga je wel ontzettend snel gewicht verliezen hoor! goed om te horen dat verder al je waardes goed waren, en de leverwaarden van een kind?!? goed bezig ;)

Moet je eerlijk zeggen dat ik het wel een pittig dieet lijkt hoor zonder koolhydraten, repect voor jou! ik ga wel weer verder met een combi van wat ik nog weet van de weight watchers (gewoon niet meer snoepen dus ;)) en gewoon lekker sporten.

Eens, lekker op de bank ploffen! maar wel met laptop graag anders ben ik weer zoooooooooooooooooo alleen ;)

@mamalijntje, goed hoor dat je deze week al 3x hebt gesport! me is trots op you :D

Balen zeg dat je nu weer alles moet wassen, daar krijg je toch een puntneus van!

maarre wat ga jij eten?

2. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @mamvan3, oh dat lijkt me idd heerlijk voor je om ff zonder kids te kunnen shoppen. Ik vind het al een verschil of ik alleen ga of met 1, kun je nagaan hoe groot het verschil voor jou moet zijn!
    Wat knap van T dat hij dat zomaar allemaal goed vindt! Stoer hoor!

@senso, ik vind het ook zwaar geen koolhydraten, maar het resultaat zal me vast motiveren. Ik denk dat het bij mij ook al zou schelen als ik meer zou sporten en het snoepen zou laten hoor. Mijn andere verslaving is namelijk chips en dat ga ik echt het aller aller allermeeste missen! Ik ken wel verschillende mensen bij wie de weight watchers echt super goed werkt, dus dat lijkt me wel een fijne manier van afvallen. Heb 't alleen zelf nog nooit geprobeerd.

Zo, ff flesje maken en mevrouw het flesje geven....en ik ruik alweer een poepluier....
    Ik ben in dubio, wacht ik tot Mark thuis is of zal ik 'm zelf maar verschonen.....:p
    (geintje, ik ben niet zo erg hoor!)

3. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    whahahahaha lig hier helemaal in een deuk, hup! ga die luier verschonen jij :D

Oeh ja dat is lastig he die lekkere chipjes enzo.. ik ben al eerder met de WW in combinatie met sporten afgevallen (zo'n 32 kg) dus ik kan het wel hoor moet me er alleen weer even toe zetten. Ik vind gelukkig spinning heel leuk dus ga daar ook maar weer mee starten, maar eerst even weer wat conditie opbouwen.

@mama van 3, lekker hè ff shoppen zonder kids. Ik ga zaterdag met manlief even op een nieuwe winterjas en schoenen af en misschien nog wat kleren. Jos gaat lekker naar oma :) Wat ontzettend stoer van T.imo dat hij zo maar in die tandarts stoel is gaan liggen :cool:

4. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik heb net via een juli 2011 mama een muts gekocht voor Jos :D
    ze moest ze nl. per 5 bestellen, het is die rechtsboven! geinig he hahaha

5. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Vette muts senso! :D
    En ik kan je met trots vertellen dat ik de poepluier zelf getrotseerd heb! Goed he! ;)

Wow, 32 kilo afgevallen, wat ontzettend knap van je!:$
    Dat vergt een hoop discipline!
    En met spinning verbrandt je een hoop calorietjes dus das ook mooi meegenomen dat je juist dat leuk vindt!

6. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, th@nks vind ik ook wel hoor. Alleen jammer dat ik nu voor een gedeelte weer overnieuw kan beginnen :$

Spinning is echt heel leuk, doe ook elk jaar (behalve dit jaar) mee met spinning on the beach. Dan gaan we op het strand 3 uur achter elkaar spinnen voor het goeie doel dat is echt gaaf, zit je dan met 300 man op van die fietsen :D

Ben trots op je dat je de luier toch helemaal zelf hebt verschoond! :D

Zo Jos rond 16.15 uur in bad gedaan en om 16.45 uur heb ik hem in zijn bed gelegd. Hij heeft lekker tot 17.30 uur geslapen dus hij ligt nu lekker vrolijk in zijn box ;)

Hopelijk blijft hij vrolijk want mn vent is laat thuis :(

7. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Dat 'spinning on the beach' klinkt echt vet! Lijkt me heel leuk om daaraan mee te doen.
    Heerlijk dat Jos weer lekker vrolijk is! Amy is vandaag ook wel in haar hum (zolang ik niet aan d'r beentjes kom) en ligt nu ook lekker vrolijk in de box.

Wat is laat trouwens?

Ik bedenk me net dat ik eigenlijk vanavond nog wat door moet nemen voor die opleiding morgen...Eens kijken of ik me daar toe kan zetten want het zijn best veel pagina's...30 of 40 of zo.

8. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Zag trouwens ook dat je je plaatje hebt veranderd (heet dat een avatar of zo?). Mooie foto!:)

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Hier net lekker spagehtti gegeten en de dames geflest liggen nu even te pitten, kunnen ze zo in bad en dan flesje en dan de lange ruk slapen!

Ja is echt best lekker! Moest in veel verschillende winkels zijn voor voedingen, luiers, boodschappen, shampoo's enz.. En hier zijn de etos en kruitvat echt verschrikkelijk met de dubbele wagen dus best lekker even zonder!

Jullie zijn goed besig hoor!!! Hier moeten er ook nog wat kilo's af maar heb er nog geen puf voor. Misschien straks als ik weer ga werken!

Whahah masu j met je poepluiers;)

10. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    Ja, ik ben echt erg met poepluiers! :D
    Sinds ik die ziekte heb is mijn reukvermogen gewoon super goed geworden, das echt heel vaag. Ik ruik zo ontzettend goed, als ik in de keuken sta en Amy ligt in de box in de andere kamer, dan kan ik al ruiken of ze een poepluier heeft of niet...echt heel vaag!

Kan me voorstellen dat het heel fijn is om ff zonder kids op stap te gaan. Zeker als je naar verschillende winkels moet ben je anders ook zo lang bezig. En zo'n tweelingwagen is idd best breed natuurlijk....
    Hier is de etos echt ruim opgezet, das heel fijn, de kruidvat iets minder en de trekpleister...daar wil ik niet eens naar binnen met m'n kinderwagen!

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, de kruidvat en etos hier zijn al geen doen met een enkele wagen laat staan met een dubbele! Lekker hoor spaghetti :)

Hier nu ook nog geen puf hoor maar heb wel als doel dat als ik weer ga werken ik daar ook mee aan de gang ga. Nu geniet ik nog te veel van mijn relaxen met een koekje of chocolaatje met een kopje thee :D;)

@masu, spinning on the beach is ook heel leuk om aan mee te doen. Mensen komen zelfs uit België en Duitsland naar ons kleine durpje om mee te doen :D de 300 plaatsen zijn ook altijd heel snel weg en de reserve lijst staat altijd vol.

Tja euh laat ik vind 19.00 - 19.30 uur best laat als je om 7.00 uur de deur uit gaat. Morgenochtend moet hij ook al om 7.00 uur in Rotterdam zijn dus de wekker gaat om 5 uur denk ik :(

Mijn avatar is inderdaad gewijzigd, met deze foto gaat Jos mee doen aan baby van de maand in november :)

Succes met je 30 of 40 blz!

12. masu

masu VIP lid

5 jan 2010
    7.185
    0
    0
    Brabant
    @senso, dan ga ik zeker op 'm stemmen! ;)
    Dan is 19.00 uur inderdaad laat!
    Wat deed je man ook alweer voor werk dat ie zo vroeg weg moet en zo laat thuis is (en zo ver weg werkt)?

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Kom je thuis... Is Manlief ziek.. Huilende kindjes. Geen eten en alles moet gewassen worden.

Nu eerst Yara naar bed. Dan eten en dan Jamie naar bed. Ging even anders dan gepland.

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @masu, werkt in de wegenbouw met zand en grond, vervuild schoon al dat soort dingen. Regelmatig moet er iemand zoals hem als deskundige op een werk zijn dus rijd hij naar Rotterdam, Eindhoven of waar zo'n werk dan ook is. HIj is vaker op kantoor in NIeuw Vennep hoor en dan is hij rond 18.00 uur thuis.

Hihi th@nks alvast voor de stem. Zal je tegen die tijd nog wel helpen onthouden ;)

@mamalijntje, zo dat is een tegenvaller! :( beterschap voor je mannetje, zo te lezen is jouw avond nog lang niet voorbij... sterkte

15. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    He meiden, ik heb bijgelezen maar even geen tijd/puf om te reageren. Was vandaag vrij rustig op het werk, maar ik ben helemaal kapot gewoon! Ik heb net ook water uit mijn toch weer lekker auto staan hozen, denk dat ik er serieus zo'n 4 liter uitgeschept heb... heel fijn. Ik moet zo dus ook weer weg naar de muziek, ik wilde eerst niet gaan, maar dan moet ik volgende week en daar heb ik nou ook niet echt zin in! Ik bikkel dus nog maar even door en dan als ik thuis kom direct naar bed... bah. Morgenavond vroeg naar bed!

16. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Net even gebadderd met beide dames tegelijk wat een zaligheid:) Ze beginnen elkaar nu al te herkennen zo leuk!

Bekijk bijlage 189894

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
  18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @Mlien, hè getsie meis vervelend dat je helemaal kapot bent en dan ook nog water in je auto :( *dikke knuffel* zet hem op bij de muziek! :)

19. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @mama van 3, mooie foto! wat een lief gezicht :D

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mlien idd onwijs balen van je auto!! Hopelijk heb je toch nog een beetje plezier vanavond (even ontspannen)

--

Ik ga nu de oudste op bed gooien. En dan douche. Kijken hoe zielig manlief is... A hoewel hij was toch wel echt heel ziek.

Deel Deze Pagina