Mei/Juni Ukkies deel II

Discussie in 'De mama's' gestart door Mlien, 9 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

mlien, balen van je auto, weet je ook waar hij lekt?
    veel plezier met bij muziek ookal heb je geen zin.

mamavan3, mooie foto!
    leuk dat ze elkaar beginnen te herkennen, reageren ze al op hun naam?

mamalijntje, arme man van jou, wat heeft hij?

senso, goeie voornemens hoor.
    ik moet hier ook nog steeds puf vinden om war aan mijn buik te doen. ik ben wel 5kilo lichter dan voor mijn zwangerschap, maar mijn buik is zo anders. zit gewoon niet lekker in broeken.

masu, succes morgen en veel plezier.
    je hebt behoorlijk drukke dag morgen. je zal amyw el wienig zien dan.
    hopelijk kan je het ideet volhouden, klinkt behoorlijk als dr.frank ook geen koolydraten geloof ik en dat heeft bij haar wel gewerkt.

2. AHzondag

@hier, ik ben moe en heb geen zin meer om van de bank af te komen. heb manlief avonddienst gegeven dus die mag naar boven als wesley huilt.
    heb hem lekker laten mopperen in bed en hij slaapt nu als een roosje (voor hoelang?)

wij hebben broccoli met kaassaus gegeten en krieltjes met gehaktbal!

morgen als alles het toe laat even naar babypark.
    was eigenlijk vandaag de planning om erheen te gaan maar dat kwam allemaal niet lekker uit.

ik ben ook best saggie omdat die stomme blackberry nog steeds storing heeft en ben het nu wel zat! betaal wel lekker voor internet maar doen doet ie niet, GRRR.

manlief is zijn baan per 20 december ook kwijt, contract word niet verlengd omdat hij te duur is en te oud, jaja te oud met je 23 jaar:(! zijn zus is daar manager en zij heeft gezegd dat de reden is maar dat ze dat eigenlijk niet mocht zeggen van haar manger. hij heeft ook te veel uren op gebouwd dus per half november zit hij thuis. gelukkig al wel wat sollicitatiegesprekken gehad dus hopelijk komt het goed.

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Dat is onwijs balen Sammie! Hopelijk vind hij snel wat nieuws! En helemaal vervelend dat hij dat dan van zijn zus moet horen.

En hier ook een andere buik. Maar hier zitten ook nog alle spekkies op die plek dus worden heel veel buikspieren trainen.

4. AHzondag

mamalijntje, die buikspieren zijn bij mij jusit het probleem, die werken bij niet door die dwarslaesie. ik ga wel ga wel proberen om ze te trainen want dit is niks

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hallo meiden, ik ben er ook weer even.
    Sorry dat ik zolang niet geweest ben, maar was de laatste weken even hectisch. Voorbereidingen om weer aan het werk te gaan, schoonzusje die bevallen is en ik daar in huis moest helpen, buurvrouw die op knappen staat (was gister uitgerekend, vandaag gestript) en het daadwerkelijk weer aan het werk gaan.

En daarbij kletsen jullie zoveel ;)

Hoe gaat het hier met alle kindjes?

Groetjes!!!

6. AHzondag

wat vinden jullie van rapley methode? ik vind het opzich wel goed, maar het staat me niet helemaal aan om alles ui t het vuistje te laten eten.

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Jaaaa daar is Saskia!! Hoe bevalt het werken en nog van harte gefeliciteerd!!!
    Hier gaat alles prima. Hoe gaat het met jouw bink?

Sammie ja dat is lastig idd om dan je buikspieren te trainen. Misschien kan je eens opzoeken of er alternatieven zijn.
    En ik vind de Rapley methode totaal geen meerwaarde hebben behalve als je kleine het lekker vind natuurlijk maar Jamie stikte altijd in grote stukken en met regelmaat moest ik daar eten uit zijn keel vissen.

8. AHzondag

mamalijntje, die grote stukken valt mij ook tegen, maar kan je niet gewoon kleinere stukken geven of werkt het dan niet?

saskia, leuk dat je er bent, hier gaat alles goed.
    wesley groeit goed en probeert als van alles

9. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, balen dat je man zijn contract niet verlengd wordt! en met 23 jaar te oud :$:( duimen maar dat hij snel wat anders heeft!

Hier ook een buik die niet lekker voelt maar dat komt ook door het litteken van de keizersnee, heb nog een heel raar gevoel als ik mijn buik aanraak.

Zijn er geen alternatieven om je buikspieren op één of andere manier te trainen met een dwarslaesie?

Rapley methode heb ik geen ervaring mee maar ik denk dat JOs af en toe wel wat uit het knuistje mag eten maar niet te vroeg en niet te grote stukken. Zal bij ons niet het standaard zijn laat maar zeggen.

@saskia, gefeliciteerd met je neefje/nichtje! zo te lezen heb je het behoorlijk druk :$

@hier, vergeet ik nog bijna te vertellen. Vanavond zat ik met Jos op de bank, hij naast me in de wipstoel. Heeeeeeele verhalen had hij te vertellen en op een gegeven moment ging hij gewoon lachen met geluid!!! :D:D:D voor het eerst!

10. AHzondag

senso, wat leuk! hij is wel vlot zeg. deed je iets grappig.
    ik heb geen idee of dat kan, heb me er nog niet in verdiept.
    als er niks aan te doen is dan wil ik na een tweede kijken voor een buikcorrectie, weet alleen niey hoe dat allemaal zit met buikspieren enzo.

11. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @sammie, nou ja ik deed natuurlijk ook wel heel debiel hoor :$ ik kwam dichter naar hem toe met mijn hoofd terwijl aaaaaaaaaaaaaaaaaaah deed en daarna ging ik zogenaamd zijn handje opeten (ahum snap je hem nog :))

Volgens mij kunnen ze je buikspieren strakker trekken bij zo'n correctie, kan me voorstellen dat je dat eventueel wil laten doen. Als je verder zelf niets kan doen is dat bijna de enige oplossing.

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Mamalijntje, jaaaa ik ben er weer :D
    Alhoewel ik het liefst iedere dag de hele dag samen met mijn kleine mannetje ben bevalt het werken me eigenlijk wel. Even weer mezelf zijn en weg van de poepluiers en flesjes ;)
    En hij vind het bij de gastouder gelukkig erg leuk en dat scheelt ook weer hè :)
    Met mijn binkie gaat alles goed, hij is erg vrolijk en is druk bezig zijn handjes, voetjes en armpjes te ontdekken :)
    Erg leuk om te zien, ik probeer hem ook zoveel mogelijk verschillende dingen te laten proeven, maar een fruithapje is niet zo'n succes. Ik weet niet maar hij eet daar niet zoveel van, daarentegen vind hij wortels wel erg lekker en komkommer gaat er ook wel in hahah :D
    Hoe is het met jou meisje? Gaat het al bergopwaarts of heb je nog steeds veel tegenslagen?

Sammie, fijn om te horen dat het zo goed met Wesley gaat, hoe gaat het met de prikkels? Heeft hij daar nog veel last van?

Senso, dank je wel, het is een meisje dus nichtje. Ze heet Manou, wat een kleintje is ze vergeleken met Milan :$ Het is hier inderdaad erg druk, maar daar komen we ook wel weer overheen ;)
    Wat goed dat hij ging lachen met geluid, geweldig is dat hè :D

Milan heeft zich hier gister voor het eerst van zijn buik op zijn rug gedraaid, mijn man en ik waren helemaal enthousiast aan het roepen ; GOED ZO!!! en aan het klappen terwijl Milan ons aan zat te kijken van doe normaal hhaahah wel super goed van hem :)

13. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    heey meiden!

Ik ben er ook nog hoor!
    Ben beetje druk met vanalles..wilde al een paar dagen wat schrijven hier maar steeds kwam het er maar niet van.
    Maar wel steeds wat kunnen lezen dus,
    wat ik me herinner:
    masu gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Mlien balen zeg- is het dak van je auto lek?
    sammie-rot voor je dat je ouders niet eens reageren!!En het was toch al zo'n moeilijke stap voor je :( knuff
    mamavan3-mooie foto. Ook op je hyves heel gaaf dat filmpje van alle kids op bed en L die probeert te kruipen:)

Hier druk met werk en volgens mij is de sprong nu toch pas echt begonnen, het is al een paar dagen helemaal overstuur huilen en niet slapen s'middags terwijl ze dooodmoe is. en normaal leg ik dr op bed en ze slaapt..gister viel ze pas half 3 smiddags oververmoeid in slaap terwijl ze 7u s'ochtends al wakker was:( Nachten slaapt ze nu wel 2 door..dus of een sprong of weer dr tandje die nog steeds niet door is.
    Vanmiddag ook verjaardag gehad en gelijk weer overprikkeld natuurlijk door alle drukte en gezichten boven dr, en een leuke nicht die haar zo even zonder te vragen oppakt uit de maxicosi grrrr heeeel irri..en dan van die leuke opmerkingen over de fles als: ach als ze ECHT honger heeft zal ze toch wel de fles gaan pakken?! ja ga jij ff je kind 2 dagen uithongeren en overstuur laten huilen van de honger..en het gaat nu toch goed zo met de tuit en de borst! Waar bemoeien mensen zich mee zeg. En dan al die goedbedoelde adviezen omdat ze huilt (helpt een speen niet?of je vinger?of je legt haar even op bed?enzenz) Was ook snel weer weg met de oververmoeide F.enna die in de auto meteen sliep.

Verder druk geweest met papierwerk regelen etc voor een nieuwe woning!5-kamer maisonette:) Heeft F lekker dr eigen kamertje ( en wij ook;)) Tis alleen jammer dat het geen benedenwoning is, wel 2 trappen op maar dat huisje met tuintje komt ook nog wel een x. We zijn hier al onwijs blij mee, wat een ruimte! En lekker vlakbij de stad ook nog:) As dinsdag gesprek bij de woningbouw. Spannend allemaal, wel een hoop werk..heb er eigenlijk geen puf voor alles verhuizen en verven en doen pff. Zie er nu al tegenop haha Maarja het is dan voor een goed doel he.

14. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    @saskia, leuk een nichtje! leuke naam ook Manou :) is weer een heel ander gezicht zo'n ukkie vergeleken met Milan natuurlijk :D Wat goed dat hij zich heeft gedraaid van zijn buik naar rug! ze kunnen je dan ook zo lekker verwonderd aan kijkenn. Soms zou ik wel eens willen weten wat ze denken ;)

15. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    oeh sorry voor de lap tekst :)
    moest teveel kwijt

16. AHzondag

saskia, wat goed van milan dat hij dat nu ook kan!
    ikvindt deze fase zo leuk en het gaat zoooo snel allemaal. welke maat zit milan nu en wat weegt hij ongeveer?
    wat leuk een nichtje er bij, mooie naam ook.
    metw elsey gaat hetw el beter met de prikkels, let nu gewoon hele goed op en laat hem altijd bij ons even wennen en zodra hij aan geeft dta het teveel is gaan we naar huis of zoeken we de rust op.

senso, het is wel iets wat echt als allerlaaste zou gebeuren, ga eerst even van alles proberen en hopen dat het wel vanzelf weer een beetje goed komt.
    zo gek als jij doet, doet mijn man en ik ook altijd bij wesley.

17. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Ik ga er van tussen meiden! welterusten en tot morgen!

@masu, succes met je opleiding morgen!

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Weesje, vervelend vind ik dat altijd van die goedbedoelde adviezen, om gek van te worden.
    Ik weet niet of jullie een speen gebruiken, wij niet (Milan wil alleen zijn duimpje en de rest van zijn handjes ;)) en zodra Milan iets langer dan een tel huilt is het ook direct, heeft hij geen speen???
    Niet iedereen gebruikt een speen en niet ieder kind wil een speen, pfff word daar zo moe van :(

Zielig voor F dat ze zichzelf eerst zo oververmoeid maakt voordat ze gaat slapen. Je zou denken als je moe bent ga dan slapen, maar helaas werkt dat niet zo met baby's ;). Ik hoop dat het gauw over gaat, voor haar maar ook voor jou ;).

Maar jullie nieuwe woonplaats klinkt goed!!!
    Straks als je eenmaal bezig bent, valt het je denk ik wel mee :)

19. AHzondag

weesje, wat fijn dat jullie een groter huis krijgen! snap dat je geen zin hebt in al het verven en behangen, maar wel lekker de ruimte die jullie ervoor terug krijgen.

dat gebemoei kan ik ook niet tegen. wat vervelend dat ze zich zo druk maken over die tuit als het goed gaat dan is het toch opgelost. hoe gaat het eten en hoe gaat het met de tuit. ik ben wesley ook aan het leren maar heb het idee dat het veel te snel gaat en zou eigenlijk niet weten wat ik erin moet doen wat dikker is.

20. WeEsJe24

WeEsJe24 Bekend lid

20 jun 2010
    599
    0
    0
    sammie balen van je man zn werk, hopen dat hij idd wat nieuws vind!!
    Rapley-wil ook wel stukken gaan geven maar nu nog niet..

Lijnen-moet nog 2 kilo af (van de 16), is eigenlijk allemaal vanzelf gegaan:) Nu inderdaad ook de buik nog gaan trainen.

senso leuk he dat hardop lachen, dat F hier ook vaak haha weltrusten!

saskia gefeliciteerd met je nichtje en zeker een leuke naam!

Deel Deze Pagina