Senso, ja inderdaad leuk een nichtje er zijn al zoveel jongetjes in de familie Echt zo'n verschil ja met Milan en haar, maarja Milan was ook een flinke baby en zeker vergeleken met haar, ze scheelde bijna een kilo!!! Hahaha ja zou ook wel eens willen weten wat ze denken Weltrusten!!! Sammie, ja echt heel goed, wat ben je dan trots Fijn dat het met de prikkels al beter gaat en dat jullie een manier hebben gevonden om dat te minimaliseren.
nee idd heel irritant dat gebemoei sammie! Ging helemaal saggo naar huis! We doen er rijstebloem in en een klein schepje JBPM. Het is dus meer een vloeibaar papje (maar weer niet te dik anders loopt er niks uit).
hier weten familie het ook altijd beter, maar heb het idee dat ze het wel redelijk voor zich houden, want ik geef meestal wel een opmerking terug haha.
Ja ik geef vaak ook wel een opmerking terug hoor maar soms ben ik te laat dan is het moment eigenlijk alweer voorbij en dan denk ik he?!shit, en dan achteraf ik had dat of dat..ben vaak overrompeld van dat soort opmerkingen ofzo. Maar het was niet echt dat ze de tuit niet snapten maar meer dat ik de fles door moest drukken..als ze echt honger heeft doet ze het wel, nou echt niet hoor hier 1 avond geprobeerd en 3 uur lang drama. En het was ook gewoon het gebemoei ook van anderen 'werkt dit of dat niet of een speen (omdat ze zo aan het huilen was en niks hielp)blabla' saskia-hier hoor ik hem niet vaak hoor de naam Manou, Stond wel op mijn lijstje maar manlief vond hem niet mooi.
@saskia, gefeliciteerd met je nichtje! Mooie naam hoor, Manou. Hier heb ik de naam nog nooit gehoord, dus ik vind 'm wel redelijk bijzonder. Leuk dat je weer ff komt kletsen! @weesje, wat ontzettend irritant die adviezen! Jij als mama weet 't toch 't beste, maar mensen denken 't toch altijd beter te weten... Vermoeiend hoor dat F in een sprong zit of tandjes krijgt....en jullie gingen net zo goed. Wat fijn dat jullie een groter huisje krijgen! Het is wel een heel gedoe en geregel, maar voor een heel goed doel, dus nog ff doorbijten. @senso, weltrusten! @mlien, wat balen van je auto zeg! Zo te horen heeft ie daar dus vaker last van....Heb je 't al eens laten fixen of nog niet? Hopelijk heb je toch nog een fijne avond....ben je volgende week woensdag tenminste lekker vrij. Mooi vooruitzicht toch?! @sammie, hopelijk komen jullie er morgen nog aan toe om naar babypark te gaan. Wat balen van de baan van je man! Je hoort het helaas wel vaker in kledingwinkel en de jongeren die een baantje zoeken naast hun studie liggen nu natuurlijk voor 't oprapen en die zijn een heel stuk goedkoper....maar wel echt klote voor hem! Werkte hij er al lang? En heeft ie een vast contract, want dan mogen ze 'm niet zomaar eruit knikkeren he. Hopelijk heeft ie snel ander werk! @hier, morgenvroeg gaat de wekker dus om kwart voor 6.... Ontzettend vroeg dus! Tussen half 7 en kwart voor 7 rijd ik aan, om om 9 uur daar te kunnen zijn. Ik ben liever te vroeg dan te laat dus rijd ik maar heel op tijd aan. Ik heb er wel zin in, maar het zal zeker ook kei vermoeiend zijn. Ik probeer morgenavond nog ff te komen, maar dat kan ik niet beloven. Mark brengt Amy morgen naar het kdv en als ik een beetje op tijd terug ben dan zie ik haar 's avonds nog ff.....das natuurlijk wel echt serieus minder maar goed....vrijdag lekker vrij, dus quality time met m'n dametje! Weltrusten meiden!
weesje, uit eindeijk willen we allemaal van de fles en speen af en het voordeel is dat jij dat niet hoeft af te wennen, zo kan je het ook zien haha. ach waarom idd iets doordrukken als het niet werkt. vindt het goed van je dat het zo doet en als dit werkt dan is het toch fijn.
senso en masu, welstruste masu, hij had nog geen vast contract helaas, maar goed hij wilde er toch wel weg maar nu moesten we ineens als een gek allemaal vacatures zoeken enzo. ik hoop dat hij morgen wat meer weet van het bedrijf waar hij heeft gesolliciteerd. veel plezier morgen en succes, je gaat toch met de auto ?
Dank je Masu!! Ik weet niet wat je morgen gaat doen, maar klinkt ernaar dat je er zin in hebt, dus wens ik je veel plezier!! Weltrusten en succes met vroeg opstaan
Hee Sas, welcome back! Zo te lezen heb je het druk genoeg gehad de afgelopen periode! Mij bevalt het werken ook wel weer moet ik zeggen! Heb je nog recente meet en weeggegevens van Milan? Dan kan ik de lijst weer updaten! Hier dus weer terug van de muziek, het was een goeie en nuttige repetitie en die van volgende week woensdag vervalt zelfs dus dat is mooi meegenomen! Nu ga ik nog snel wat spulletje afwassen, brood uit de vriezer halen en dan mijn mandje in... wordt een kort nachtje helaas!
Pfff manlief moet vroeg in Rotterdam zijn wekker ging om 4.50 uur!! is hij zijn autosleutels kwijt of ik ff weetwaar ze zijn! Mannen grrr ik ga weer proberen te slapen...
He bah Senso, wat irritant. De mijne komt ook altijd naar mij toe of ik het weet, net of ik met zijn auto een rondje ben wezen rijden 's nachts! Hij heeft ze zelf kwijt gemaakt, moet hij ze ook maar zelf vinden! Hier heerlijk geslapen, wel wat aan de korte kant maar ach, voor een keertje is dat ook niet zo erg. Nu even ontbijten en kijken of Kian nog een uurtje wil slapen.
Morgen dames! Laat het goeie maar even weg. Ik heb manlief op de bank laten slapen want die bleef maar spugen en nog meer. Yara is elk uur wakker geweest en om 4 uur een fles gehad. Jamie was ook een paar keer wakker geweest. En ik zelf door wat ongemakken,,, Kortom ik wil slapen haha!!' Wat gaan jullie doen vandaag?
Gooooooooeiemorgen meiden! Vanavond lekker vroeg je bedje in Mlien, beetje slaap in halen Ja manlief kwam aan mij vragen of ik wist waar de sleutels waren en waar anders de reservesleutel lag. Kom ik net naar beneden liggen de reservesleutels op de kast dus hij heeft ze blijkbaar gevonden. Mafkees ga je mij toch niet voor wakker maken of 5.30 uur! @Mamalijntje, wat heb jij een rotnacht achter de rug. Zou als ik jou was lekker bij gaan slapen als dat lukt of moet je werken? @hier, schrok om 9.00 uur wakker! snel Jos wakker gemaakt voor zijn fles, spullen ingepakt (schriftje, 2 foto's, setje kleren) en nu zijn we klaar om naar het KDV te gaan! Hij blijft daar vandaag een uurtje dus loop snel door naar de Vomar en daarna even in zijn kamertje de wasbak enzo schoonmaken nou dan is het uurtje al weer voorbij en ga ik hem weer ophalen gelukkig
heeii meiden, hier om 7uur wakker vandaag, heb ook slecht geslapen vanacht, dus hoop dat de boys dalijk om 12uur allebei gaan slapen, mikail slaapt nu sinds 2 dagen erg slecht smiddags, een half uurtje ipv 4uur! @spinning: klinkt idd erg leuk senso! wij willen een sportfiets en een loopband aan gaan schaffen hier in huis, omdat ik geen tijd heb om buitenhuis te sporten, overdag kan niet omdat de kids wakker zijn, smiddags als ze slapen kan ik niet naar buiten omdat ik ze niet alleen laat en savonds ben ik blij als ik even kan gaan zitten want manlief komt pas rond 20uur thuis, dus thuis sporten zou ideaal zijn zodat ik even lekker thuis kan fitnessen als de kids slapen smiddags. ik vraag me alleen af of er verschil zit in de fietsen, kun ej met alle fietsen spinning doen of is dat een speciale fiets? @masu: wat knap dat je gaat dieten, wij gaan binnekort ook allebei naar de dietiste, dan weet je tenminste wat je precies moet doen om het snelste en gezondste resultaat te krijgen, en het geeft ook nog extra stimulans want je schaamt je natuurlijk kapot als je op controle komt bij de dietiste en je bent niet afgevallen @mamalijntje: ogerm, erg druk geweest voor jou dus gister? hoop dat je vanavond wel je rust kunt krijgen of heb je vandaag vrij? @weesje en saskia: gezellig dat jullie er weer zijn oohh leuk zeg saskia een nichtje erbij mijn nichtje was ook zo'n piepklein ding naast davut hihi zal zo een foto plaatsen @mlien: voor jou oo een erg vermoeiende dag gister? lekker vroeg naar bed gaan vanavond meid @sammie: wat ontzettend laf van je ouders om niet te reageren zeg pfff, hou de eer ma lekker aan jezelf, meer dan dit kon je niet doen, vind het echt super knap van je, je ouders zijn jou helemaal niet waard! volgens mij heb ik nu iedereen gehad ( sorry als ik iemand ben vergeten!) @hier: hier alles rustig, vermoeiende dag gehad gister, davut wilde weer niet zelf gaan slapen in zijn bedje, mikail wil niet meer slapen smiddags en die was dus de hele tijd aan het huilen omdat ie wel moe was.. daarna wilde hij niet eten en heb het met moeite erin gekregen. vanmorge was davut om 7uur op en dus mikail ook morge moet ik op controle bij de anesthesist, volgende week zaterdag verjaardag van mijn broer en ik ga deze week of volgende week een dagje voor mezelf inplannen manlief kwam zelfs met het idee ik zeg al een tijdje dat ik naar de kapper wil en nou zei manlief dat hij de kids een dagje neemt en dus vrij neemt, dan ga ik naar de kapper om mijn haar te knippen en blonderen, acryl-nagels zetten en meteen even een lekker gezichtsmaskertje erop en de wenkbrauwen epileren heerlijk heb er nu al zin in!!! tis ook alweer 2 jaar geleden dus dat mag wel weer zo dat was het wel weer volgens mij hihi even lekker bakkie koffie doen met een sigaretje erbij en dan pirates of the carrabien kijken Ojaaa succes vandaag nachtzon! volgens mij krijg je je gastric bypass vandaag!!!